Hij krijgt een dubbeltje als ie niet waar zegt.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef sander89 het volgende:
Lol Rutger had het al verwacht blijkbaar.
Bert de Vries stapt op als CDA-lid.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:40 schreef sander89 het volgende:
Nog niet op de nos en rtl website.
Wel al op teletekst
[ afbeelding ]
Ja dat staat er ook, iets hoger kijken graag.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bert de Vries stapt op als CDA-lid.
Daar was ook iets mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Hero Brinkman is ten minste nog voor democratisering voor de partij. Maar wat wil je, als je zulke fundamentalistische standpunten inneemt...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Dubbele moraal is de kern van deze zaak idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Het betekent dat je niet zomaar op alles en iedereen kunt mekkeren terwijl je zelf niet helemaal schoon van geweten bent. PVV slaat een mal figuur.
En ben benieuwd wel naar de rest.
die ene zetel is meer dan goud waard... voor PVV dan.
Ja, drankorgel en loerend op de nummer 1 positie.quote:
Hero Brinkman is de PVV'er die deze soap idd naar LPF taferelen kan tillen, met zijn democratiseringsdrang.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hero Brinkman is ten minste nog voor democratisering voor de partij. Maar wat wil je, als je zulke fundamentalistische standpunten inneemt...
Agema is een paar jaar geleden al door de mangel gehaald, bleek toen ook niet het grootste licht te zijn en werd hier op fok bestempeld als de nieuwe Gonny van Oudenhallen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Nu pas? je lagt!quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik twijfel nu echt aan het hele politieke systeem in NL.
Dat noemen we democratie.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu pas?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er was iets in de provinciale staten, waarin ze zat als LPF'er of Leefbare.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, drankorgel en loerend op de nummer 1 positie.
quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu pas?
Dat is rijkelijk laat.
Of je moet een jaar of 20 zijn dan heb ik niks gezegd.
Vergeleken met de rest van de leden dan hè. Ja, dan vind ik die Brinkman nog wel enige potentie hebben. Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meen je dat echt of was het sarcasme?
Ohquote:
Staat gewoon op hun frontpage: http://nos.nl/ Al een tijdje ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef sander89 het volgende:
Vond dit bericht net via google http://nos.nl/artikel/199044-pvvkamerlid-sharpe-stapt-op.html
Bedankt, dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef sander89 het volgende:
Vond dit bericht net via google http://nos.nl/artikel/199044-pvvkamerlid-sharpe-stapt-op.html
Ja haha klopt, had de telegraaf nog in mijn achterhoofd met hun chocolade letters.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Staat gewoon op hun frontpage: http://nos.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |