Ze elimineren zichzelf op deze manier . Al schijnt het de PVV stemmer niet echt te deren allemaal ...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Zijn jullie het onderhand niet beu dit gekloot allemaal dan?
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Zijn jullie het onderhand niet beu dit gekloot allemaal dan?
Yeah, right. Alsof links ook maar enigszins een blok vormt. Die gedroomde linkse lente is al jaren een gure herfst.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef heloef het volgende:
Vorig kabinet zat er tenminste een linkse partij in de regering als dit gekloot zo door gaat zit dat er weer aan te komen of zelfs weer een linkse regering.
Sharpquote:Op donderdag 18 november 2010 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn vast vriendinnen.
En DrNikita is daar ook weer vriendinnetje van.
Het was voorheen vooral de PVV die de hele tijd probeerde moedwillen andere partijen een pootje te lappen, dat is de hele ironie van dit toneelspel. Daarnaast is het opmerkelijk te noemen dat het de 'rechtse' media zijn die achter de PVV aanzitten.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaakt. Elke dag maar weer PVV bashen. Veel van de zaken die nu 'boven water' gehaald zijn, staan het functioneren als Kamerlid niet in de weg.
En nee, ik ben geen PVV-stemmer.
Bij andere partijen is er ook wat gebeurt maar bij de PVV is het ene incident net naar de achtergrond verdwenen en er wordt alweer iets nieuws gevonden.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaakt. Elke dag maar weer PVV bashen. Veel van de zaken die nu 'boven water' gehaald zijn, staan het functioneren als Kamerlid niet in de weg.
En nee, ik ben geen PVV-stemmer.
Je mag nu.nl aan dat lijstje dan toevoegen, oh en alles van de vara boycot je al jaren neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:00 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens stel ik voor dat als dit alles niet correct blijkt, men voortaan de Telegraaf en Geenstijl boycot.
En dan niet zoals dat de Telegraaf nu geboycot wordt, maar dat het echt werkelijk nergens meer als bron wordt vermeld.
Die Rutger komt nog eens een PVV'er tegen die hem op zijn bek slaat....quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef sander89 het volgende:
Lol Rutger had het al verwacht blijkbaar.
Hij krijgt een dubbeltje als ie niet waar zegt.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef sander89 het volgende:
Lol Rutger had het al verwacht blijkbaar.
Bert de Vries stapt op als CDA-lid.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:40 schreef sander89 het volgende:
Nog niet op de nos en rtl website.
Wel al op teletekst
[ afbeelding ]
Ja dat staat er ook, iets hoger kijken graag.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bert de Vries stapt op als CDA-lid.
Daar was ook iets mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Hero Brinkman is ten minste nog voor democratisering voor de partij. Maar wat wil je, als je zulke fundamentalistische standpunten inneemt...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Dubbele moraal is de kern van deze zaak idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Het betekent dat je niet zomaar op alles en iedereen kunt mekkeren terwijl je zelf niet helemaal schoon van geweten bent. PVV slaat een mal figuur.
En ben benieuwd wel naar de rest.
die ene zetel is meer dan goud waard... voor PVV dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |