Zaterdag al loonstrook gekregen. Weet niet meer wanneer het gestort is, maar het staat iig op m'n rekening.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef Sapphira het volgende:
Even een vraagje.. hebben jullie je loon al gekregen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zaterdag al loonstrook gekregen. Weet niet meer wanneer het gestort is, maar het staat iig op m'n rekening.
Ik heb vorige week vrijdag geprobeerd vrij te krijgen voor a.s. zaterdag, maar dat ging niet (zoals ik al had verwacht..quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Ataraxy het volgende:
Vandaag eerste keer alleen gelopen, heb meer dan dubbel zoveel tijd nodig gehad dan ervoor staat...
Wel wat straten twee keer moeten lopen omdat ik er aan het eind achter kwam dat het pakketje voor de andere kant nog in de fietstassen zat, maar ik had niet verwacht er zó lang over te doen.![]()
De teamcoach zei aan de telefoon wel dat er donderdag en vrijdag gestaakt wordt.
Maar dat geldt alleen voor je contracturen toch? En aangezien ze vrijwel iedereen een behoorlijk klein contract geven zal er vast niet veel aangevuld hoeven te worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:40 schreef Warren het volgende:
Ze zeiden wel dat als ik niet aan het normale aantal uren kom, dat het dan aangevuld wordt.
Pakketservice draait gewoon doorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Kun je zelf als burger een pakket afhalen bij het sorteercentrum? Ik kan niet 2 dagen langer wachten.
Brievenbuspakketjes zullen waarschijnlijk blijven liggen tot zaterdag. Alleen waar ze blijven liggen is niet bekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Een pakketje dat door de brievenbus past ook? Hmm dan hoop ik dat ik het alsnog morgen krijg.
Misschien niet alles, maar ik hou serieus rekening met 2,5 keer de hoeveelheid van een normale dag, al kan het ook iets minder zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iemand enig idee hoeveel post we zaterdag kunnen verwachten? echt alle post van donderdag en vrijdag erbij?
Dat dus. Dit begint meer op zelfmoord te lijken. Ach...het is goed voor de concurrenten die niet staken.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Oh nee. Zou wel erg zijn. Maar bizarre actie, want ze benadelen alleen de burgers. Een betere actie was geweest om niet te controleren op postzegels ofzo. Krijgen de bazen geen geld binnen maar post gaat wel door.
nou, zeker niet alles, want hier hebben we de gidsen die we normaal op donderdag hadden nu gisteren al gehad. En de donald duck en libelle komen normaal op vrijdag, en die hadden we er vandaag al bijzitten. Dus er is wel aardig wat post naar voren gehaald. Desalniettemin zal er ongetwijfeld wel behoorlijk veel meer post zijn dan op een normale zaterdag ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iemand enig idee hoeveel post we zaterdag kunnen verwachten? echt alle post van donderdag en vrijdag erbij?
Kijk, dat wist ik niet. Dat scheelt bijna de helft denk ik wel aan post.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou, zeker niet alles, want hier hebben we de gidsen die we normaal op donderdag hadden nu gisteren al gehad. En de donald duck en libelle komen normaal op vrijdag, en die hadden we er vandaag al bijzitten. Dus er is wel aardig wat post naar voren gehaald. Desalniettemin zal er ongetwijfeld wel behoorlijk veel meer post zijn dan op een normale zaterdag ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |