even afwachten hoe het met die sneeuw gaat worden, het weerbericht vertrouw ik een week vooraf niet echtquote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef carboni het volgende:
Collectie kan altijd doorgaan zolang het hek van het VBG niet word geblokkeerd.
Sneeuw zal zaterdag het aantal wijken dat blijft staan nog groter maken.
Hier ging het geloof ik helemaal door, tenminste er stond nog 1 T5 toen ik savonds langs het kantoor fietste. Normaal staat er altijd nog 1 T5 maar die auto gaat er uit per 1/1 maar hebben ze nog even gehouden voor vervanging defecte auto'squote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef rub3n het volgende:
Ja, collectie gaat wel door. Maar niet in de zelfde vorm.
Vorige week dinsdag lieten ze ALLE Servicepoints + volle/populaire brievenbussen door 1 iemand doen.
De meeste "kregen" dus vrij.
Je gaat je leven toch niet wagen voor de boco-scorequote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef carboni het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke record van gekkigheden is met 80 kmh een t5 over de grasberm te jakkeren omdat anders mijn bocoscore omlaag ging voor de-acceleratie toen er zon connexionbusje in tegenovergestelde richting aankwam. Maar dat was in de zomer met harde berm.
Denk dat deze winter het zal worden verbroken.
Ik vind haar wel goed. Ze weet altijd precies hoe ze haar gasten moet bespelen en bijna elke gast is tenminste een beetje zenuwachtig voor haar. Zo worden grote bedrijven die met hun werknemers en klanten omgaan alsof het poppen aan een touwtje zijn eens goed op hun plaats gezet.quote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Ohrpolster. het volgende:
We krijgen vast weer een zak pepernoten van bakkerij 't Stoepje...of zou dat ook wegbezuinigd zijn?
Overigens komt TNT vanavond weer eens negatief in beeld, deze keer bij Tros Radar, over de bezorging van rouwpost. TNT schijnt in de studio te komen met een reactie. Ik ben benieuwd, het zal vast weer afgedaan worden als 'incidenten' en er zal ongetwijfeld met geen woord gerept worden over structurele onderbezetting op veel plaatsen in het land waardoor elke dag wijken blijven staan....mja. Ik ga niet eens kijken denk ik, zo'n hekel aan de presentatrice
Inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 17:03 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je gaat je leven toch niet wagen voor de boco-score
Mee eens. Koorstra en consorten zijn al vaak genoeg geinterviewd door journalisten die geen kritische vragen stelden of onvoldoende doorvroegen. Maar Antoinette staat er om bekend dat ze feilloos door al dat soort voorgekookte persvoorlichtersgewauwel heenprikt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel goed. Ze weet altijd precies hoe ze haar gasten moet bespelen en bijna elke gast is tenminste een beetje zenuwachtig voor haar. Zo worden grote bedrijven die met hun werknemers en klanten omgaan alsof het poppen aan een touwtje zijn eens goed op hun plaats gezet.
en dat er wijken blijven staan ...quote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef carboni het volgende:
Gemiste kans, helemaal dat er niet doorgevraagd over "alle medewerkers".
Plus er zullen vast buslichtingroutes niet gereden worden soms. Dat VBG zegt echt niet zonder reden dat een brievenbus al tijden lang niet op zondag wordt geleegd.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dat er wijken blijven staan ...
quote:Geen verplichting tot overwerk, ook voor postbezorgers en zaterdagbestellers!
Verder gaan we door met de actie tot het niet verrichten van overwerk of meerwerk. Deze aanzegging hebben we verlengd tot 29 november. Wij roepen alle leden bij Productie op geen overwerk of meerwerk te doen. Tevens geldt dat TNT niemand hiertoe kan verplichten. Ook postbezorgers en zaterdagbestellers kunnen overwerk en meerwerk weigeren. Ook voor hen is een aanzegging gedaan om geen overwerk of meerwerk te verrichten
Voor wie geldt de oproep voor de tweedaagse staking niet? Voor mensen die niet tot de bovengenoemde groep horen. Dus niet voor postbezorgers en zaterdagwerkers; die roepen we alleen op om geen overwerk of meerwerk te verrichten. En ook niet voor de mensen die bij andere onderdelen van TNT werken zoals Express, Pakketservice, Innight, Commercie en Head Office. Voor deze groep geldt dat er op dit moment geen conflict is over hun situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |