quote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen dingen waar wat aan mankeert?Eigenlijk wel... anders is de marge wel erg kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik ga volgende week zaterdag naar Enschede, open dag conservatorium.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Tering, binnenkort naar Enschede of Haarlem rijden om die bas op te halen. Hoop moeite voor iets van 130,-
Ik moet zaterdag toevallig naar Enschede. Kan ik hem ook voor je ophalen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Tering, binnenkort naar Enschede of Haarlem rijden om die bas op te halen. Hoop moeite voor iets van 130,-
Wat voor bas heb je ge-GAS-ed danquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Bijzondere volgorde van opnemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef Cynic het volgende:
Nou, ik heb voor 6 nummers nu mijn gitaarpartijen voor de guidetracks er op staan. Onze gitariste moet nog voor 1 nummer haar partijen doen. Morgen ben ik vrij, er even wat vocalen op zetten en dan volgende week zaterdag beginnen met drums opnemen.
Guidetracks voor het opnemen van de drums, de rest gooi ik er daarna af en dan alles "echt".quote:Op woensdag 17 november 2010 23:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bijzondere volgorde van opnemen.
Hoe dat zo?
Met wat voor achterliggende gedachte zou je zo'n opleiding eigenlijk willen doenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zaterdag naar Enschede, open dag conservatorium.
Ik heb toevallig zaterdag om 14u afgesproken met die kerelquote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag toevallig naar Enschede. Kan ik hem ook voor je ophalen?
Het is een fretloze Precisionkopie van Servaas. Ik wil de body hebben en de rest gooi ik waarschijnlijk weer in de verkoop. Alleen de SD SPB-1 houd ik misschien. Ik heb ook nog een SPB-3 liggen. Beiden worden dan opties voor mijn Steve Harris-projectjequote:Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat voor bas heb je ge-GAS-ed dan
Dan ben ik waarschijnlijk nog thuis of zit ergens halverwegequote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zaterdag om 14u afgesproken met die kerel.
Nou nouquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Wat maakt em niet zo bijzonder, geluid, of hoe hij speelt ?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:21 schreef -Menn0- het volgende:
Maatje van me heeft em ook! Speelt wel leuk, niet echt bijzonder maar leuk voor erbij
Ik vond het niet echt een fijne hals. Maja dat vond ikquote:Op donderdag 18 november 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat maakt em niet zo bijzonder, geluid, of hoe hij speelt ?
DE reden dat ik destijds voor een zwarte gegaan ben!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Kutte is dat die LTD's zo'n goor smerig parelmoer randje hebben
Ja ik vind het echt zonde ik hoor echt alleen maar negatieve dingen over dat randjequote:Op donderdag 18 november 2010 00:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
DE reden dat ik destijds voor een zwarte gegaan ben!
[ afbeelding ]
De enige witte die ik ooit heb gezien was in handen van die ene gitarist van Heidevolk... volgens mij zijn die dingen erg weinig verkocht.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
DE reden dat ik destijds voor een zwarte gegaan ben!
[ afbeelding ]
Die gaat er niet uitquote:Op donderdag 18 november 2010 00:46 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je anders voor die andere LTD hebben?
En welk type was dat ook alweer? Ik weet alleen nog dat die vet was
Dat gebeurd niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wacht nog wel 2 weken dan koop ik hem voor 125
Dat scheelt dus 150e, maar wel koop je een bas van 90equote:Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet.
Het is dat ik geld nodig heb, anders had ik niet gezakt onder de 650!.
Bas was 75euro.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat scheelt dus 150e, maar wel koop je een bas van 90e
Nouja succes met de verkoop
als je hem nu over zou spuiten naar de juiste kleur zou ik er over na denken...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:15 schreef Braddie het volgende:
500euro voor de complete Brian May gitaar(Met alle accesiores, of je nou met of zonder koopt(Dus zonder cube) de prijs blijft het zelfde!
beter gitaar te leren spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met wat voor achterliggende gedachte zou je zo'n opleiding eigenlijk willen doen
Ik probeer het te combineren met een nodig bezoekje aan mijn beste vriendinnetjequote:Op donderdag 18 november 2010 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk nog thuis of zit ergens halverwege
Had je anders wel ruim 3 uur rijden gescheeld.
Dan zelf binnenkort maar eens om een basje kijken
Ik hoop dat het wat wordt! De bas dan he.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik probeer het te combineren met een nodig bezoekje aan mijn beste vriendinnetje.
Die vriendin van hem is anders ook niet slecht hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat wordt! De bas dan he.
Ja maar ik bedoel meer gericht op de toekomst dan wat je ermee wil doenquote:
Jupquote:
Kloptquote:Op donderdag 18 november 2010 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is anders ook niet slecht hoor
Nou leraar zeker niet full time, misschien een paar leerlingen. Sessiemuzikant ook niet full time, rockster fulltime lijkt me natuurlijk wel watquote:Op donderdag 18 november 2010 11:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer gericht op de toekomst dan wat je ermee wil doenSessiemuzikant, leraar, rockster
Op die SG hier staat ook nog steeds een plakker met je naam!quote:Op donderdag 18 november 2010 01:04 schreef The_Dean het volgende:
En je SG wil je zeker ook niet kwijt?
Die kan ik toch heul niet betalenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op die SG hier staat ook nog steeds een plakker met je naam!
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik er precies van moet vinden. Ik vind het ook wel een beetje dubbel, festivalorganisatoren waren hier heel fel op tegen, maar ondertussen vragen zij zélf wel crimineel hoge bedragen voor kaartjes, eten, drinken enz. Vooral Extrema heeft daar een handje van... Zij hebben toch zelf in de hand hoeveel zij vragen voor een kaartje? Dan maar misschien wat minder aankleding van het terrein, of wat minder poespas om het festival heen. Maar nu is het natuurlijk weer makkelijk afschuiven op de bezoekers...quote:
Beetje raar om alleen Wilders erop af te gaan zeikenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Kaarten worden duurder, concerten worden minder bezocht. Mensen gaan in plaats van 3-4 grote concerten nu naar 1 of 2. Zalen lopen leeg, bands komen niet meer spelen want er komt geen kop, veel ontslagen, zalen/podia failliet, ver reizen voor een concert wat nog meer ontmoedigd en het onnodig duurder maakt...
Hoe maak je de muziek kapot. Bedankt Geert Wilders
En het CDA is het allerlafst.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef brother52 het volgende:
Inderdaad. Rutte heeft er net zo hard aan mee gewerkt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohja die gast met die witte Ibanez. Ik ga em morgen wel ff bij de winkel testen, als die bevalt koop ik em wel
Hals is idd iets dikker, maar dat vind ik dan weer heul erg fijn spelen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een fijne hals. Maja dat vond ikWie weet vind jij hem heerlijk spelen
Hij is wel super vet zo helemaal in het wit
Hierzoquote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Van wie is dat witte gitaartje nouBLKCKKC zoiets toch ?
Ik kom em wel ophalen joh, net getest en het is idd wel een leuk ding voor erbij, nu super maarhey we doen niet moeilijk![]()
Damnquote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wordt nogmaals moe van Nederland.
Ik heb het voor elkaar gekregen om om 17:47 uur in de trein te stappen en pas om 21:45 er pas uit te stappen.
Verdachte pakketjes:
Tja, het is de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wordt nogmaals moe van Nederland.
Ik heb het voor elkaar gekregen om om 17:47 uur in de trein te stappen en pas om 21:45 er pas uit te stappen.
Verdachte pakketjes:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, het is de tijd van het jaar.
Ik wilde vanochtend om 6:30 naar mijn werk gaan maar zat pas om 9:00 in de auto.
Verdacht pakketje in mijn schoen.
Je klikte quote ipv edit?quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef blckbb het volgende:
Morgen Burgerkinggitaarverkoop-meet met Dribbelzs_
Weet je wat je ook kunt doen? Dan koop je zo zijn gitaar, en dan stamp je hem voor z'n neus kapot!11einseins!1 En dan zegt hij zo: hé man, wat doe je!???!?!! En dan zeg jij: ik heb 'm toch gekocht? hwhehehehe!111!1einseins!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Althans dat denkt hij, maar ik kom mooi niet opdagen
Whehe die had ik al lang niet meer gehoordquote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Weet je wat je ook kunt doen? Dan koop je zo zijn gitaar, en dan stamp je hem voor z'n neus kapot!11einseins!1 En dan zegt hij zo: hé man, wat doe je!???!?!! En dan zeg jij: ik heb 'm toch gekocht? hwhehehehe!111!1einseins!
Heb je toch alleen maar jezelf meequote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Althans dat denkt hij, maar ik kom mooi niet opdagen
Ik bied 50 centquote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Weet je wat je ook kunt doen? Dan koop je zo zijn gitaar, en dan stamp je hem voor z'n neus kapot!11einseins!1 En dan zegt hij zo: hé man, wat doe je!???!?!! En dan zeg jij: ik heb 'm toch gekocht? hwhehehehe!111!1einseins!
Die is toch dood?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
GAS !!
Jimi Hendrix guitar to go under the hammer
Nov 17 2010
A GUITAR Jimi Hendrix used to write some of his most famous songs is set to sell for £120,000.
The rock legend paid just £15 for the secondhand acoustic guitar in the mid-60s.
Hendrix, who died in 1970 aged 27, wrote hits including All Along The Watchtower on the instrument.
It's being sold at Bonhams of London on December 15.
Ik hoef echt geen el cheapo gitaar, ook niet als 'ie van een legende is geweestquote:
nieuwe uitleg zuigDquote:
120 zei jequote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Wat kan ik eens voor 220 euro kopen? Jongens?
Jim H's ouwe gitaarquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Drugsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef KaMo het volgende:
Communicatie, was dat niet een onderdeel van je studie, Dribbel?
Wat ik even niet snap. Waren gitaars vroeg zoveel goedkoper?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
GAS !!
Jimi Hendrix guitar to go under the hammer
Nov 17 2010
A GUITAR Jimi Hendrix used to write some of his most famous songs is set to sell for £120,000.
The rock legend paid just £15 for the secondhand acoustic guitar in the mid-60s.
Hendrix, who died in 1970 aged 27, wrote hits including All Along The Watchtower on the instrument.
It's being sold at Bonhams of London on December 15.
Dat heeft ook iets te maken met inflatie denk ik zo. Natuurlijk waren gitaren in de jaren 60 of 70 goedkoper ;Pquote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat ik even niet snap. Waren gitaars vroeg zoveel goedkoper?
Voorbeeld: Eric Clapton kocht zoals bekend 6 Strats voor $100 stuk.
Nu kun je voor $600 amper een Fender kopen. Zelfs met inflatie lijkt me dat wel een erg grote stijging.
N.I.M.B.Y.: je link werkt niet.
Oh en die vertraging kwam ook deels door een domme fout van mij. Vergat m'n laptop die op het rek in de trein lag. Wat was ik dankbaar dat ik een NS-medewerker er mee zag lopen.
Toen betaalde je ook 5 cent voor een brood, beetje relativeren en je gaat het wel snappenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat ik even niet snap. Waren gitaars vroeg zoveel goedkoper?
Voorbeeld: Eric Clapton kocht zoals bekend 6 Strats voor $100 stuk.
Nu kun je voor $600 amper een Fender kopen. Zelfs met inflatie lijkt me dat wel een erg grote stijging.
N.I.M.B.Y.: je link werkt niet.
Oh en die vertraging kwam ook deels door een domme fout van mij. Vergat m'n laptop die op het rek in de trein lag. Wat was ik dankbaar dat ik een NS-medewerker er mee zag lopen.
Als je nog organen hebt die je niet gebruikt, kun je die voor veel geld verkopen. Schijnen ze in China ook te doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik voor 70 euro naar Metallica... wil niet weten wat ik daar volgende keer voor betaal...
Heb nog een stel hersens, zo goed als nieuw, nooit gebruikt. Zit nog in de verpakking.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als je nog organen hebt die je niet gebruikt, kun je die voor veel geld verkopen. Schijnen ze in China ook te doen.
Iron Maiden in juni zal waarschijnlijk ook wel zoiets gaan kosten.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik voor 70 euro naar Metallica... wil niet weten wat ik daar volgende keer voor betaal...
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog een stel hersens, zo goed als nieuw, nooit gebruikt. Zit nog in de verpakking.
Maar dan krijg je wel meer band voor je geldquote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iron Maiden in juni zal waarschijnlijk ook wel zoiets gaan kosten.
Ja hehequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel meer band voor je geld.
Hier om je gat in je hand dicht te tapenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik voor 80 euro naar Paul McCartney... wil niet weten wat ik daar volgende keer voor betaal...
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb eindelijk zo lang gespaard om een paar goede spullen te kopen, heb ik meteen een gat in mijn hand
ik ben de dag daarna jarig dus ik krijg hem van me oudersquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Lowlands volgende week in de vvk. Schrok wel even.
Als je op tijd bentquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:56 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ben de dag daarna jarig dus ik krijg hem van me ouders
net even duality van slipknot opgenomen einde van het weekend hopelijk op joetoep
Ik heb van die naam ooit wel 'ns gehoord, nu gegoogled op afbeeldingen en inderdaad:quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef The_Dean het volgende:
Peter Andre die Michael Jackson doet
hahaha die stuurde ik van de week nog rond op werkquote:
Ja, dat doe je echt zelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Under_Score het volgende:
peter andre die michael jackson doet? ik heb nu een hele ranzige MI![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Mijn vriendin zit vlakbij Utrecht in de trein![]()
![]()
![]()
Ze is op weg naar mij ...
?quote:
Nee ze zit in een trein bij Deventer (ligt niet op de normale route) en het rijdt.quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef Lea_fing het volgende:
Hoi![]()
Ik ben nieuw op fok! en dacht heey, laat ik eens bij de medegitaristen buurten.
Heb hier al wel eens een paar topics meegelezen.
Mijn gear bestaat uit een Stagg lp style (I know, maar het is een soort haat/liefde verhouding) die ik al heel wat aangepast heb door een Bc rich Mockingbird die iets te graag dook onspeelbaar te maken en onderdelen over te zetten. Deze zomer heb ik er wat Seymour Duncan's er in gezet en ben ik qua snaren overgestapt op Heavy bottoms aangezien ik veel in drop C en drop B schrijf en speel. Met drop B kun je een fijn sfeertje creëren.
De stagg heet Moby, de mockingbird Moa en de allereerste gitaar Moze,hij ziet er na een schuuravontuur ook echt uit zoals je een Moze zou verwachten.
Eens zien of er in dit topic nog wat verborgen gitaar wijsheden boven komen drijven
Welkomquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef Lea_fing het volgende:
Hoi![]()
Mijn gear bestaat uit een Stagg lp style (I know, maar het is een soort haat/liefde verhouding) die ik al heel wat aangepast heb door een Bc rich Mockingbird die iets te graag dook onspeelbaar te maken en onderdelen over te zetten. Deze zomer heb ik er wat Seymour Duncan's er in gezet en ben ik qua snaren overgestapt op Heavy bottoms aangezien ik veel in drop C en drop B schrijf en speel. Met drop B kun je een fijn sfeertje creëren.
De stagg heet Moby, de mockingbird Moa en de allereerste gitaar Moze,hij ziet er na een schuuravontuur ook echt uit zoals je een Moze zou verwachten.
Eens zien of er in dit topic nog wat verborgen gitaar wijsheden boven komen drijven
Welkom in het gitarist hoekje, en die van Braddie! Neem ook eens een kijkje in Braddie's eigen topic! Hij speelt nog maar 5 maanden gitaar maar zit boordevol talent!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef Lea_fing het volgende:
Hoi![]()
Nah, nee bedankt, ik voel niet zo voor gitaren die Brian May's specials genoemd worden terwijl ze niet zo veel erop lijken. Ik creëer liever mijn eigen signature gitarenquote:
Heb je nog wat te ruil?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Brian, verkoop je die Delay eventueel ook los? Zo ja wat wil je ervoor hebben ?
Nee verder niet echt, ik twijfel over die wah, ik gebruik hem nu gewoon echt niet, maar ik weet dat er een moment gaat komen dat ik hem wel weer zou willen hebben, maar daarna gebruik ik hem waarschijnlijk ook weer gewoon niet maar dat terzijdequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee verder niet echt, ik twijfel over die wah, ik gebruik hem nu gewoon echt niet, maar ik weet dat er een moment gaat komen dat ik hem wel weer zou willen hebben, maar daarna gebruik ik hem waarschijnlijk ook weer gewoon niet maar dat terzijde
Je had toch het geld nodig right?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:34 schreef blckbb het volgende:
iemand nog een versterker van 50+ watt, die een hele mooie clean heeft? (zoals die Roland Spirit van Dean ongeveer)
quote:Nah, nee bedankt, ik voel niet zo voor gitaren die Brian May's specials genoemd worden terwijl ze niet zo veel erop lijken. Ik creëer liever mijn eigen signature gitaren, de Lea_fing special. Sorry.
Denk dat het voor een bandlid isquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je had toch het geld nodig right?![]()
Nou, ik heb een financieel meevallertjequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je had toch het geld nodig right?![]()
Tof!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef The_Dean het volgende:
Morgen nieuwe head
Naja, eigenlijk vandaag al![]()
Ik zou wel willen, maar die liggen nog iets buiten mijn budget... Paar keer net een Valveking van rond de 250 misgelopen. Eerst geen geld, toen verkocht, en daarna net te laat gebeld... en moet toch binnenkort wel een goed werkende top hebben, en deze ken ik, en is vet! Dus dan eerst die maar even... als de Marshall het weer doet of die, of de Randall verkopen en dan wat geld bijsparen voor een lekkere buizenbak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof!
(maar waarom ga je niet een keer voor een buizen bak?)
Is goed, laat maar ff horen als je het weetquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef guitarist het volgende:
[..]![]()
Ik denk nog even na over de prijs!
't verbaasd me altijd hoe dik die snaren zijn. Zijn gewoon staalkabels!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ] wat een prachtig oud nostalgisch vintage ding zeg
niet mooi?quote:
Idd, zijn veel dikker dan gitaarsnarenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
't verbaasd me altijd hoe dik die snaren zijn. Zijn gewoon staalkabels!
Uiteindelijk blij dat het niet was gelukt om vandaag te komen met al die chaos rond Utrecht met die treinenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind 'm een kunstwerk![]()
Heb even de adverteerder gemaild voor meer informatie
Idd, ik postte het alquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk blij dat het niet was gelukt om vandaag te komen met al die chaos rond Utrecht met die treinen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef blckbb het volgende:
Naderhand blij dat de afspraak met Dribbel niet doorgingHad ik de hele avond vastgezeten in Utrecht waarschijnlijk
Idd, en de minimale biedprijs voor die basgitaar is maar 100 euro, en ik ben best bereid hem een beetje op te knappen. Vind hem ook ongelooflijk mooi trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:32 schreef Iemand91 het volgende:
'tja, het is misschien niet m'n eerste keus maar ik ben het wel met blckbb eens;
Een gitaar met geschiedenis is toch wel leuk eigenlijk.
Toen ik hier begon had ik het over een Koreaan uit '89; ik was er toen nog niet eens!
Ik heb een Les Paul uit 1975. Behalve dat hij super speelt heeft hij inderdaad veel mojo en verhaal... wou dat hij kon pratenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:32 schreef Iemand91 het volgende:
'tja, het is misschien niet m'n eerste keus maar ik ben het wel met blckbb eens;
Een gitaar met geschiedenis is toch wel leuk eigenlijk.
Toen ik hier begon had ik het over een Koreaan uit '89; ik was er toen nog niet eens!
basssquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef blckbb het volgende:
Zou die bij IKC passen?!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef blckbb het volgende:
quote:
Ja ik zou graag nog een basgitaar willenquote:Op zaterdag 20 november 2010 03:12 schreef genakt het volgende:
[..]
basss![]()
en voor die nieuwe persoon ( Lea_fing ) naar braddie moet je niet luisterden die dikke emo met de lelijkste gitaar ooit
opzich maar dan zou ik wel van die korn rotzooi spelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zou graag nog een basgitaar willen
Hm, ik denk dat je er wel een pedaal voor zou kunnen zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef genakt het volgende:
weet iemand hier om het mogelijk is om pedaaltjes aan te sluiten op toneport ux 1 ?
om channel te wisselen oid ?
Dan moet je een midicontroller hebben. Maar die moet je dan kunnen linken aan het programma die je gebruikt. Ik gebruik zelf guitarrig en die kan je prima bedienen via een midicontroller.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef genakt het volgende:
weet iemand hier om het mogelijk is om pedaaltjes aan te sluiten op toneport ux 1 ?
om channel te wisselen oid ?
het gaat erom dat ik van bijv clean naar distortion can switchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat je er wel een pedaal voor zou kunnen zetten.
Maar waarom zou je dat willen? Als het om het meespelen van liedjes gaat kan je daar volgens mij beter je versterker voor gebruiken, eventueel met een microfoontje ervoor.
Of een POD met footswitch ofzo?
hahah die ik heb ik echt gister op gitaar geleerdquote:
Maar het zorgt er wel voor dat je gear kan kopenquote:Op zondag 21 november 2010 10:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen inspiratie...
Waarschijnlijk morgen weer als ik niet kan spelen![]()
* Ik haat loonslavernij![]()
Vetquote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
bruine ribstof gekocht voor de head van me twin...! wordt tof
Nice, pics!quote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
bruine ribstof gekocht voor de head van me twin...! wordt tof
Je allerkleinste vriendin of de allerkleinste cube?quote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nice, pics!
Gister over de cube van mijn vriendin gespeeld (de allerkleinste)
Damn dat ding heeft betere moddeling dan mijn Hughes en Kettner
Cubequote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je allerkleinste vriendin of de allerkleinste cube?
pics plaats ik alsie klaar is!quote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nice, pics!
Gister over de cube van mijn vriendin gespeeld (de allerkleinste)
Damn dat ding heeft betere moddeling dan mijn Hughes en Kettner
quote:Op zondag 21 november 2010 13:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
pics plaats ik alsie klaar is!
Tip: [TK] Boss RC-2 Loopstationquote:Op zondag 21 november 2010 14:54 schreef Braddie het volgende:
Die Microcube heeft inderdaad erg goede modeling!.
Die 80watter is ook hartstikke goed btw!
Wat voor gitaar?quote:
The good kind. Staat bij mij ook nog steeds op het lijstje voor ooit!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:37 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond trouwens een Goldtop met P90's aan het werk gezien en vooral gehoord... GAS!
[ afbeelding ]
Die heb ik net gezien idd.quote:
je moet bassenquote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Iets met Jazz en ik moet bassen, ook niet zo erg
Klopt. Die CD die hij samen met John Williams heeft opgenomen is ook des konings!quote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Julian Bream![]()
![]()
Wat een heerscher op de Spaanse gitaar![]()
Iddquote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klopt. Die CD die hij samen met John Williams heeft opgenomen is ook des konings!
Tja, als jij 'm jat dan wil hij 'm vast wel terug hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
Alleen heb geen basgitaar meer sinds de buurman hem teruggenomen heeft
Je kan redelijk wat powerchords ?quote:Op maandag 22 november 2010 00:24 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/10881685/PowerChords%20FTW.mp3
Net opgenomen!.
Mocht een Telecaster lenen van m`n werk, en ik kan redelijk wat powerchords nu dus ik heb een track opgenomen(kort) met een extra Basje er in en wat drums.
hoe heet het dan eigenlijk als je bijv de 2snaar en de 4 snaar en die daartussen mute je ? ( 3 en 5e fret bijv )quote:
Een octaaf.quote:Op maandag 22 november 2010 08:57 schreef genakt het volgende:
[..]
hoe heet het dan eigenlijk als je bijv de 2snaar en de 4 snaar en die daartussen mute je ? ( 3 en 5e fret bijv )
quote:
ow dat wist ik nietquote:
Hier is je eigen topic voor hè.....quote:Op maandag 22 november 2010 00:24 schreef Braddie het volgende:
Net opgenomen!.
Mocht een Telecaster lenen van m`n werk, en ik kan redelijk wat powerchords nu dus ik heb een track opgenomen(kort) met een extra Basje er in en wat drums.
Lekker strak.quote:Op maandag 22 november 2010 00:24 schreef Braddie het volgende:
Net opgenomen!.
gaycastersquote:Op maandag 22 november 2010 00:24 schreef Braddie het volgende:
Net opgenomen!.
Als je de middelste dempt dan sla je in feite dezelfde toon 2x aan.quote:
weer er wat bij geleerdquote:Op maandag 22 november 2010 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je de middelste dempt dan sla je in feite dezelfde toon 2x aan.
5 (G)
x
3 (G)
Alleen is die 2e een octaaf hogervandaar de naam ook
ACHTERHOEEEEEK!quote:Op maandag 22 november 2010 15:34 schreef brother52 het volgende:
Voor het geval iemand nog een erg leuk buizenversterkertje zoekt.
http://link.marktplaats.nl/396725191
Nee, het is niet de mijne. Die gaat voorlopig ook niet weg.quote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Die is van jouw toch? Waarom doe je hem weg?
Koop er nog een, voor je andere gitaarquote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, het is niet de mijne. Die gaat voorlopig ook niet weg.
Dan heb ik aan eentje extra niet genoeg.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Koop er nog een, voor je andere gitaar.
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb ik aan eentje extra niet genoeg.
Dat is waar maar wat moet ik met een stuk of 6 dezelfde versterkers?quote:
Stapelenquote:Op maandag 22 november 2010 17:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is waar maar wat moet ik met een stuk of 6 dezelfde versterkers?
Dat schiet niet op. Dan kan ik alleen de bovenste 2 gebruiken.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Braddie het volgende:
Ik heb nu geen gitaar meer thuis staan
Waar is die heerschende Crafter dan?!quote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Braddie het volgende:
Ik heb nu geen gitaar meer thuis staan
hahaquote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan mag je ook niet meer hier posten
alleen voor echte gitaristen
Staat bij een vriend van me, komt ergens volgende week terug van de grote opknap beurt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar is die heerschende Crafter dan?!
Natuurlijk niet. Die is niet in de goede kleur en dan wil niemand hem hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je de Brian May nog niet verkocht?
Nee.quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je de Brian May nog niet verkocht?
Pfff, wat een opluchting dit te horen, we waren al even bang dat het echt aan jou lag!quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
De Les Paul staat bij m`n pa, dat is een onding(is van een maat van me) die gitaar is serieus na elke bend vals.
Als ik de G snaar bend is DIE snaar + de bovenliggende VALS!
Gast..quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Pfff, wat een opluchting dit te horen, we waren al even bang dat het echt aan jou lag!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast..
Als ik een bend maakte op de 12e fret van de G snaar op die gitaar, dan hoorde ik hem tijdens die bend gewoon al naar beneden zakken in Toon..
Het was zelfs zo dat die snaar tijdens die bend zo laag zakte dat hij lager was m`n D snaar..
Dan klopt er iets niet geloof me
Biedt 'ie 'm mij per PM aan voor 125....quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:25 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe basgitaar geocht!
Ibanez Soungear Sunburst!.
75euro!
Kan net zo makkelijk aan de snaar liggon.quote:Op maandag 22 november 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast..
Als ik een bend maakte op de 12e fret van de G snaar op die gitaar, dan hoorde ik hem tijdens die bend gewoon al naar beneden zakken in Toon..
Het was zelfs zo dat die snaar tijdens die bend zo laag zakte dat hij lager was m`n D snaar..
Dan klopt er iets niet geloof me
Neuquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kan net zo makkelijk aan de snaar liggon.
Heb het wel gehad dat de snaar niet lang genoeg is en echt net door dat gaatje paste en strak bleef. Toen werd ie ontstemd bij iedere bendquote:
Ligt dan toch niet aan de snaar maar meer aan de debiele manier van em vast zettenquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb het wel gehad dat de snaar niet lang genoeg is en echt net door dat gaatje paste en strak bleef. Toen werd ie ontstemd bij iedere bend
quote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt dan toch niet aan de snaar maar meer aan de debiele manier van em vast zetten
Wees eens niet bijdehandquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt dan toch niet aan de snaar maar meer aan de debiele manier van em vast zetten
Als jij m'n kaartje betaaldquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan je die gitaar niet ff naar Delft brengen
Tkost zo'n kaartje ?quote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als jij m'n kaartje betaald
Of kom m lekker in mijn klotedurp halen
Vrijdag komt ik wel naar UTrecht laat maar weten hoelaatquote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef blckbb het volgende:
+ de gedane moeite = 50 euro.
(eigenlijk moet ik vrijdag na de deal in Utrecht zijn met vrienden)
17.00 is prima, maar alles na 15.30 kan wat mij betreftquote:Op maandag 22 november 2010 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vrijdag komt ik wel naar UTrecht laat maar weten hoelaat
Hou het dan maar weer op 5 uurquote:Op maandag 22 november 2010 21:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
17.00 is prima, maar alles na 15.30 kan wat mij betreft
Het was een beetje mijn probleemquote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wees eens niet bijdehand
(en dat kan ook best braddie's probleem zijn)
Welk podium is dat als ik vragen mag?quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Vanavond goede oefensessie gehad, zondag klein optteden, en vier december een hele vette in het poppodium van de achterhoek zeg maar
...................quote:Op maandag 22 november 2010 23:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was een beetje mijn probleem
Ik had de snaren gewoon er in gedaan, maar m`n hoge E knapte na 2 dagen, toen zette ik er een andere snaar op, maar dat bleek een Staalsnarige .012 te zijn(Western) dusja..
Die bleef overigens wel zuiver, maar de onderliggende werd vals..
De Achterhoek Arenaquote:Op maandag 22 november 2010 23:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welk podium is dat als ik vragen mag?
Toch niet eh... zo zit ik nu ineens met een handvol overdrive pedalen... na aankoop van de Randall op slag compleet overbodig.quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Cynic het volgende:
Iemand nog interesse in een Mesa Formula voortrap?
Het blijkt dat ik toch niet helemaal 3 verschillende preamps nodig heb
..o..e kut mongool.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
..o..e .u. .o..oo.
De u krijg je van mij
Serious???quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Biedt 'ie 'm mij per PM aan voor 125....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |