quote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef blckbb het volgende:
Morgen Burgerkinggitaarverkoop-meet met Dribbelzs_
Weet je wat je ook kunt doen? Dan koop je zo zijn gitaar, en dan stamp je hem voor z'n neus kapot!11einseins!1 En dan zegt hij zo: hé man, wat doe je!???!?!! En dan zeg jij: ik heb 'm toch gekocht? hwhehehehe!111!1einseins!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Althans dat denkt hij, maar ik kom mooi niet opdagen
Whehe die had ik al lang niet meer gehoordquote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Weet je wat je ook kunt doen? Dan koop je zo zijn gitaar, en dan stamp je hem voor z'n neus kapot!11einseins!1 En dan zegt hij zo: hé man, wat doe je!???!?!! En dan zeg jij: ik heb 'm toch gekocht? hwhehehehe!111!1einseins!
Heb je toch alleen maar jezelf meequote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Althans dat denkt hij, maar ik kom mooi niet opdagen
Ik bied 50 centquote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Weet je wat je ook kunt doen? Dan koop je zo zijn gitaar, en dan stamp je hem voor z'n neus kapot!11einseins!1 En dan zegt hij zo: hé man, wat doe je!???!?!! En dan zeg jij: ik heb 'm toch gekocht? hwhehehehe!111!1einseins!
Die is toch dood?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
GAS !!
Jimi Hendrix guitar to go under the hammer
Nov 17 2010
A GUITAR Jimi Hendrix used to write some of his most famous songs is set to sell for £120,000.
The rock legend paid just £15 for the secondhand acoustic guitar in the mid-60s.
Hendrix, who died in 1970 aged 27, wrote hits including All Along The Watchtower on the instrument.
It's being sold at Bonhams of London on December 15.
Ik hoef echt geen el cheapo gitaar, ook niet als 'ie van een legende is geweestquote:
nieuwe uitleg zuigDquote:
120 zei jequote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Wat kan ik eens voor 220 euro kopen? Jongens?
Jim H's ouwe gitaarquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Drugsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef KaMo het volgende:
Communicatie, was dat niet een onderdeel van je studie, Dribbel?
Wat ik even niet snap. Waren gitaars vroeg zoveel goedkoper?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
GAS !!
Jimi Hendrix guitar to go under the hammer
Nov 17 2010
A GUITAR Jimi Hendrix used to write some of his most famous songs is set to sell for £120,000.
The rock legend paid just £15 for the secondhand acoustic guitar in the mid-60s.
Hendrix, who died in 1970 aged 27, wrote hits including All Along The Watchtower on the instrument.
It's being sold at Bonhams of London on December 15.
Dat heeft ook iets te maken met inflatie denk ik zo. Natuurlijk waren gitaren in de jaren 60 of 70 goedkoper ;Pquote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat ik even niet snap. Waren gitaars vroeg zoveel goedkoper?
Voorbeeld: Eric Clapton kocht zoals bekend 6 Strats voor $100 stuk.
Nu kun je voor $600 amper een Fender kopen. Zelfs met inflatie lijkt me dat wel een erg grote stijging.
N.I.M.B.Y.: je link werkt niet.
Oh en die vertraging kwam ook deels door een domme fout van mij. Vergat m'n laptop die op het rek in de trein lag. Wat was ik dankbaar dat ik een NS-medewerker er mee zag lopen.
Toen betaalde je ook 5 cent voor een brood, beetje relativeren en je gaat het wel snappenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat ik even niet snap. Waren gitaars vroeg zoveel goedkoper?
Voorbeeld: Eric Clapton kocht zoals bekend 6 Strats voor $100 stuk.
Nu kun je voor $600 amper een Fender kopen. Zelfs met inflatie lijkt me dat wel een erg grote stijging.
N.I.M.B.Y.: je link werkt niet.
Oh en die vertraging kwam ook deels door een domme fout van mij. Vergat m'n laptop die op het rek in de trein lag. Wat was ik dankbaar dat ik een NS-medewerker er mee zag lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |