Ow, daar zou ik ook een beetje kriegelig van wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:14 schreef Liame het volgende:
Ik wil best meewerken met iets, maar als iemand direct met een advocaat begint dan wordt ik ook wat minder welwillend en meewerkend (en ja, dat is een negatief punt van hoe ik zelf ben).
Diegene was net aangemeld en had nog nooit kopen/verkopen gedaan dus dan ga ik zelfs iemand zien die kwaad wil naar mij toe.
Maar dat heb ik al van me afgezet, doordat diegene direct al kwam met die vlek dus ik geloof dat die gene net als mij ter goede trouw te werk gaat.
Oh, dat soort lui. Als ze daar al mee gaan dreigen, dan is het bij mij gelijk einde oefening en kunnen ze alle goodwill shaken.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Liame het volgende:
Noem me een gemene oplichter, maar zoals ik al zeg, ik handel uit goede trouw.
Ik zeg toch ook niet dat ik het niet wil oplossen met de koper, maar als iemand direct begint te dreigen met een advocaat dan denk ik laat maar, eerst maar zien wat mijn eigen rechten zijn.
Snap je?
Klinkt mij meer in de oren als een manier om voor jezelf goed te praten dat je niet gaat meewerken. Eerst zou je verlies maken, nu ligt het aan de toon van de koper.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:14 schreef Liame het volgende:
Ik wil best meewerken met iets, maar als iemand direct met een advocaat begint dan wordt ik ook wat minder welwillend en meewerkend (en ja, dat is een negatief punt van hoe ik zelf ben).
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klinkt mij meer in de oren als een manier om voor jezelf goed te praten dat je niet gaat meewerken. Eerst zou je verlies maken, nu ligt het aan de toon van de koper.
Wat wint die vrouw als jij het product terugneemt, daar gaat het haar immers om.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Liame het volgende:
En daarom heb ik dus dit topic geopend.. Voor mensen die dus onderbouwen (liefst met bronnen) kunnen of ik eventueel gelijk heb, maar natuurlijk ook om mijn ongelijk te onderkennen.
Pff, is gewoon lastig zo.
Ik denk dat ik jullie advies maar ter harte neem en een vergoeding bedenk.
Maar dan is het weer zo dat de koper z'n zin krijgt en lacht omdat die ook wel weet dat een advocaat niks zal uitvoeren.
Ownee, ga ik dus weer doemdenken want ik ging uit van goede trouw. En dat ik het toch uiteindelijk wel netjes wil oplossen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, dat soort lui. Als ze daar al mee gaan dreigen, dan is het bij mij gelijk einde oefening en kunnen ze alle goodwill shaken.
Owkee, in dat geval:quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Liame het volgende:
En daarom heb ik dus dit topic geopend.. Voor mensen die dus onderbouwen (liefst met bronnen) kunnen of ik eventueel gelijk heb, maar natuurlijk ook om mijn ongelijk te onderkennen.
Pff, is gewoon lastig zo.
Ik denk dat ik jullie advies maar ter harte neem en een vergoeding bedenk.
Maar dan is het weer zo dat de koper z'n zin krijgt en lacht omdat die ook wel weet dat een advocaat niks zal uitvoeren.
Ownee, ga ik dus weer doemdenken want ik ging uit van goede trouw. En dat ik het toch uiteindelijk wel netjes wil oplossen.
Als de gevraagde vergoeding je te hoog is, stel je voor dat ze de doek retourneert en jij het geld terugstort. Staat de vergoeding je aan, dan maak je het netjes morgen over.quote:Beste koper, ik baal dat ik de vlek niet heb gezien; had ik 'm wel gezien, dan had ik dit anders aangepakt. Maar om eerlijk te zijn krijg ik rooie vlekken als iemand direct begint te roepen om een advocaat. Ik ben niet helemaal van eergisteren en jij weet net zo goed als ik dat een advocaat onzin is. Los daarvan ga je er direct van uit dat met mij niet te praten is, en dat stoort me mateloos.
Dat gezegd hebbende: ik baal nog steeds van de vlek, ben een fatsoenlijk mens, dus wil het graag met je oplossen. Wat stel je voor?
Je kopieert maar een eind wegquote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Liame het volgende:
(pff ben ik nog, moest toch die mail nog typen.. ElisaB zit er copyright op je tekst ik wil hem bijna zo goed als kopiëren)
Komt neer op hetzelfde toch? Dreigen dat als het niet snel genoeg gaat dat ze dan wel actie ondernemen. Ik vind het een soort van afpersing en daar ga ik dan al niet meer op in.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Liame het volgende:
Het was niet DIRECT "ik schakel een advocaat in", maar als ik niet snel zou reageren dat dat het was. Maar algauw daarna was het dat er al contact gezocht was en als ik niet snel een aanbod deed het dus "in werking wordt gezet".
[..]
Je hebt je al schikkelijk opgesteld ookal heb je gezegt dat de "garantie tot het postkantoor" is.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:42 schreef Liame het volgende:
Even vanaf mijn werk.. dit verhaal krijgt een staartje.
Ik heb een bedrag aangeboden, maar de koper wil de helft terug.
Hier ga ik niet mee akkoord dus nu wacht ik het wel af.
Daar zou ik dus inderdaad niet mee akkoord gaan. Dan stuurt die het maar terug.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:42 schreef Liame het volgende:
Even vanaf mijn werk.. dit verhaal krijgt een staartje.
Ik heb een bedrag aangeboden, maar de koper wil de helft terug.
Hier ga ik niet mee akkoord dus nu wacht ik het wel af.
Je gaat er direct vanuit de koper geen oplichter is?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef UbaPat het volgende:
je wist niet dat er een vlek op zat? hoe kan je dat nou niet weten? ik vind je gewoon een gemene oplichter als ik je verhaal zo lees
Waarop is het gestruikeld? Wil koper alleen maar 50% korting of heb je voorgesteld het product terug te nemen en de koop te ontbinden?quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Liame het volgende:
We zijn er niet uitgekomen.. dus dit gaat naar een advocaat of wat dan ook.
Ik wacht het af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |