abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89014210
Ik ben voor een baby de hot air balloon van Ana Paula Rimoli aan het maken. Ook leuk!

maandag 22 november 2010 @ 15:26:40 #252
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89014295
:O even gezocht en die is gaaf Lyssa!!!! :D

Ik ben nu met nijn bezig, heel raar: op het plaatje zie je duidelijk een kraagje. Maar die staat nergens in het patroon :S
en die heeft mijne dus ook niet....vind 'm tot nu toe nog maar beteje raar (oke heb alleen maar lijf en rondje van het hoofd :P)
maar eerst maar even m'n spullen pakken, dan verder ledematen maken enzo:P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 november 2010 @ 15:34:40 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89014570
Die is gaaf!
Is een betaald patroon toch?
quote:
Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben voor een baby de hot air balloon van Ana Paula Rimoli aan het maken. Ook leuk!

[ afbeelding ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 november 2010 @ 15:35:46 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89014617
quote:
Op maandag 22 november 2010 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhhh dat is gaaf!!

Mijn moeder hing vroeger rond de kerst altijd zo'n ring horizontaal voor mij op, met rood lint omwikkeld, en er hingen van die kleine houten kerstfiguurtjes aan. Nostalgie O+ O+
zo'n ring heb ik idd al liggen hier
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 22 november 2010 @ 16:15:14 #255
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89016335
hmm dilemma: ik ga zo voor de rest van de week naar m'n ouders, en die nijn is zo af.
ik moet nog een Upje maken, maar dat is ook maar paar uur.
Weet niet wat voor haakproject ik voor daarna mee moet nemen....:S voor als ik me verveel enzo...
pi_89016357
anders ga je ook aan de granny's EsseEi.
pi_89018996
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef Skochsela het volgende:
Oh dat uiltje in die ring vind ik helemaal geweldig kirsten!! Is daar een patroon van?
Nee helaas... Ik weet ook niet precies meer hoe ik hem gevonden heb. Ik zal even kijken, ik dacht namelijk dat ik googlede op 'owl crochet pattern' of iets in die geest, voor m'n eigen krans.
pi_89019439
quote:
Waar heb je dat patroon vandaan Lyssa?? Of heb je dat boekje? Ik vind hem erg leuk namelijk..
Misschien maak ik die wel ipv die stapeltoren,is volgens mij ook wat sneller klaar en dan kan ik later nog wel die stapeltoren maken..

Ik vind deze mobiel ook erg schattig trouwens:
http://www.coatsandclark.(...)0Birdie%20Mobile.htm

En trui en anitrax, wat een superleuke muts! die wil ik ook nog wel eens maken! is die steek echt heel lastig? of wel te doen voor iemand die niet zo handig is (zoals ik :-p)
pi_89019696
Ynske, ik kwam net wel op mijn zoektocht dit tegen. Misschien vind je het leuk, hoeft natuurlijk niet in het Roze. Helaas is er geen patroon van maar soortgelijke vogeltjes zijn denk ik wel met patroon te vinden:

http://meekssandygirl.dev(...)ird-mobile-122288273

-EDIT-

OH OH TELL ME WHO'S THE WOMAN;
http://www.prudentbaby.com/2009/10/crochet-wreath.html
Hij is echt cute, ga hem even bookmarken! 't is niet het vogeltje, maar zo te lezen in de comments heeft ze die ooit van starbucks gehad. Als je op 'starbucks 2007 owl' googled kan je duidelijkere pics van hem zien. Misschien als je ooit tijd hebt :P?

[ Bericht 18% gewijzigd door kirsten. op 22-11-2010 17:49:10 ]
pi_89021601
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef pep88 het volgende:

[..]

Waar heb je dat patroon vandaan Lyssa?? Of heb je dat boekje? Ik vind hem erg leuk namelijk..
Misschien maak ik die wel ipv die stapeltoren,is volgens mij ook wat sneller klaar en dan kan ik later nog wel die stapeltoren maken..

Ik heb dat boekje. Geen idee of ie ook op picasa staat though :o
pi_89021789
aah jammer, ik kan het patroon namelijk niet online vinden..
staan op picasa ook patronen dan?

edit: hmm..ik weet niet of ik goed zoek,gebruik nooit picasa, maar kan iig niks vinden..
pi_89027930
Pep88 ik heb dat boekje als het goed is op de computer staan. Moet je maar even pmmen.

Die ring met uil is echt te schattig!!

Wat een drukte trouwens vandaag hier.
Had een nieuw vak vandaag, dodelijk saai maar niet al te moeilijk.
En verder beetje kutdag

Maar mn koosje schiet op, nog 2 poten en staartje. Op zich is het wel een lekker patroontje.
pi_89028542
Wat een leuke dingen zijn er allemaal voorbij gekomen. Ik heb weer veel aan mijn favorieten toegevoegd! :)

Waar kopen jullie die ringen voor een mobiel? Ik heb een keer een rond handvat voor een tas gekocht, maar vond dat eigenlijk een beetje zonde...

Smaren (of iemand anders) hoe werk je ze weg terwijl je bezig bent? Onder de volgende steken meehaken?

Kirsten, die uil! _O_ O+

Ik heb niet genoeg wol voor de volledige oldrosewrap, maar weet intussen wel dat ik het patroon mooi genoeg vind om het nog eens van mooiere/betere/duurdere wol te maken. :Y

Ik wil ook nog heeeeel graag deze. Die kwam ik laatst als voorbeeld tegen bij de Afstap. Daar is ie gemaakt van Rowan Kidsilk Haze a ¤12,50 per bol. Ik dacht eerst nog dat ik langzaamaan de bollen bij elkaar zou sparen door ze te vragen voor sinterklaas/kerst, maar dan moet dat nog gecoordineerd worden omdat mijn familie hier niet in de buurt woont...

Ik kwam wel op hobbygigant deze en deze tegen, maar ik vind dat ze niet genoeg kleuren hebben. Bij hobbydoos hebben ze nog deze tegen, maar het blijft lastig te bepalen hoe hetzelfde die wol er uitziet als de originele.
Ik sta open voor suggesties! :)
  maandag 22 november 2010 @ 21:17:39 #264
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_89029576
Yppy, toch vind ik dat je te kritisch bent, in mijn ogen dan. Je haaksels zijn echt "beter" dan jij ze beoordeelt, denk ik.

Smaren, prachtige dekentjes, met name het patroon van die 2e!
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 november 2010 @ 22:05:18 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89032053
quote:
Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef knitwit het volgende:
Wat een leuke dingen zijn er allemaal voorbij gekomen. Ik heb weer veel aan mijn favorieten toegevoegd! :)

Waar kopen jullie die ringen voor een mobiel? Ik heb een keer een rond handvat voor een tas gekocht, maar vond dat eigenlijk een beetje zonde...
bij Junghans, de Singer of bij pipoos. Online is ook veel te vinden

T patroontje met de regenboog mobile is makkelijk, regenboog, zon, wolk en ster zijn al klaar. Misschien doe ik er ook 2 van die vogeltjes bij...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89034057
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef phluphy het volgende:
Yppy, toch vind ik dat je te kritisch bent, in mijn ogen dan. Je haaksels zijn echt "beter" dan jij ze beoordeelt, denk ik.
:Y dat vind ik ook! :* je bent je "luierfase" allang voorbij! (je weet wel wat ik hiermee bedoel... :P )
  maandag 22 november 2010 @ 23:16:38 #267
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89035984
nou, m'n muts is af. *O* nu te gaar voor een tadaa fotootje, dat ga ik morgen wel maken. ik vond het dicht maken wel wat lastig en onduidelijk of ik 't nou goed deed, wat jij, anitra?

knitwit, die is ook mooi inderdaad! en dat garen, oeh, zeeer speciaal! ik weet niet of het prettig haakt, met al die haartjes. zou wel jammer zijn als je er zoveel geld aan uitgeeft. en jammer dat je niet genoeg wol hebt voor 't afmaken van je oldrosewrap! van welk garen maak je het nu ook alweer? ik kijk regelmatig op die site maar het aanvullende patroon staat er nog steeds niet op, wel? ik vind 't maar vreemd. al maanden roept ze dat 't er nu zeer binnenkort op komt te staan. of kijk ik misschien niet goed?
in de haak.
pi_89037155
Hier gaat het fuitstekend met het haken -O- . Ik ben dus snotverkouden en daarmee bedoel ik dus snot :r en dat is geen goede combi met haken, zeker niet als je met zwart haakt en hoofdpijn en de rillingen hebt....oh ja niezen als een gek :P . Nu maar eens die neusdruppels op laten halen (ik kom niet verder dan op de groenstrook de hondjes razendsnel uitlaten verder lekker binnen :P ) die meteen een loopneus tegengaan....eens zien of ik dan fatsoenlijk kan haken zonder dat ik het gehaakte elke keer door een sopje heen moet halen. >:)

Ik zie er nu fantastisch uit trouwens...lijkwit hoofd met rode neus, traanogen en haar wat erbij hangt in slierten....FANTASTISCH *O* *O* :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 22 november 2010 @ 23:49:20 #269
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89037583
klinkt wel heel kerst-achtig, die kleurtjes, trovey. ;) beterschap! (maar ik sla 't zoenen even over, OK?)

eska, wo bist du eigentlich? alles in de haak? :+
in de haak.
pi_89037595
Trui heb jij turbo ofzo? :o ik ben al een paar dagen ermee bezig.
  maandag 22 november 2010 @ 23:55:10 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89037841
eh, ik heb 'm misschien niet zo lang gemaakt als jij? :+ (15 of 16 rondes ofzo in totaal, ik zat aan de 28cm en vond 'm lang genoeg). maar ik kon een rondje in vrij korte tijd. en misschien had ik minder steken dan jij door m'n dikke garen? (38 puffs per ronde geloof ik). ik ben er overdag niet zo heel veel mee bezig geweest vandaag, omdat ik ook nog een soll-brief heb geschreven en de lego heb zitten sorteren. en dat was érg veel lego (2 tamelijk volle curver-kratten).... :O maar ja, ik had 't allemaal gewassen en wilde 't al een hele tijd eens netjes ordenen. nu maar kijken hoelang dit stand houdt. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door trui op 23-11-2010 11:12:03 ]
in de haak.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:49:23 #272
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89039685
De afgelopen dagen heb ik weinig zin en energie gehad om te haken, maar nu heb ik mijn kerststalletje weer opgepakt. Maria hoeft alleen nog een sluier (en een stukje karton in haar jurk, zodat ze beter blijft staan) en dan kan ik verder met de rest.

Als ik op dit tempo doorga, ben ik rond Pasen wel klaar :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89042216
Ik heb het dubbele aantal pufs per ronde, maar ik heb ook dik garen, misschien heb ik één groot hoofd ;) :P

Muck wat leuk!
pi_89042551
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:16 schreef trui het volgende:

knitwit, die is ook mooi inderdaad! en dat garen, oeh, zeeer speciaal! ik weet niet of het prettig haakt, met al die haartjes. zou wel jammer zijn als je er zoveel geld aan uitgeeft. en jammer dat je niet genoeg wol hebt voor 't afmaken van je oldrosewrap! van welk garen maak je het nu ook alweer? ik kijk regelmatig op die site maar het aanvullende patroon staat er nog steeds niet op, wel? ik vind 't maar vreemd. al maanden roept ze dat 't er nu zeer binnenkort op komt te staan. of kijk ik misschien niet goed?
van een bol sokkenwol (donkerblauw), maar ik had maar een bol in een uitverkoop gekocht...
Rest van het patroon staat er inderdaad nog niet op. Niet zo handig... :(
Heeft iemand ervaring met een van de garens die ik op hobbygigant.nl of hobbydoos.nl had gevonden? (ik kan vanavond de links nog wel een keer posten, nu cursus... :P)
pi_89043666
Knitwit, ja, bij mijn huidige dekentjes haak ik gewoon de restdraadjes mee onder de nieuwe steken zeg maar.

Ik vind die Maria leuk, ze kijkt heel sereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')