Mag ik even corrigeren? phluphy is mijn getuige dat mijn geproduceerde bloemetjes er niet zo uitzien.quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Ynske het volgende:
Die kan iedereen hier wel voor je maken oxy
Ik heb alleen niet van die lintjes, mocht je die er zelf aan kunnen maken, wil ik t wel voor je doen
Dan geef je toch gewoon de schepper van de bloemen de schuld.... Ehm, beetje lastig in deze, maar goed bedoeld: bloemen hebben rafelrandjes van het zonnebaden.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mag ik even corrigeren? phluphy is mijn getuige dat mijn geproduceerde bloemetjes er niet zo uitzien.![]()
Ik moet dit bevestigen. Jouw bloemetjes zagen er inderdaad niet zo uit. Jouw bloemetjes waren namelijk veel mooier.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef YPPY het volgende:
Mag ik even corrigeren? phluphy is mijn getuige dat mijn geproduceerde bloemetjes er niet zo uitzien.![]()
waarom jammer? als je er niet van bent hoef je ze ook niet te haken.quote:Op maandag 22 november 2010 10:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben niet zo van de mutsen, best jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik net ook gevonden ja, en lekker fleurigquote:Op maandag 22 november 2010 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ynske, ik was helemaal fan van deze mobile op ravelry
ik vind dat eigenlijk erg somber om een mobile van te makenquote:Op maandag 22 november 2010 14:51 schreef Smaren het volgende:
Wit en grijs is voor jongens en meisjes leuk toch.
ik heb een muts van die wibrawol, en oxy een paar wantenquote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef Skochsela het volgende:
Hola dames, even een vraagje; Hebben jullie ervaring met truien met die wibrawol? Ik vraag me vooral af of het prettig draagt. Wilde namelijk deze gaan maken: http://www.garnstudio.com/lang/nl/search.php Of iets vergelijkbaars (weet niet hoe blij ik ben met de col en de onderrand, maar wil wel graag een tuniekje dus misschien pas ik het aan). Ik heb alleen geen geld voor (veel/dure) wol, dus ik vroeg me af of die wibrawol prettig draagt?
Ik ben nu deze aan het maken trouwens, in rood/roze wibragaren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |