Mag ik even corrigeren? phluphy is mijn getuige dat mijn geproduceerde bloemetjes er niet zo uitzien.quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Ynske het volgende:
Die kan iedereen hier wel voor je maken oxy
Ik heb alleen niet van die lintjes, mocht je die er zelf aan kunnen maken, wil ik t wel voor je doen
Dan geef je toch gewoon de schepper van de bloemen de schuld.... Ehm, beetje lastig in deze, maar goed bedoeld: bloemen hebben rafelrandjes van het zonnebaden.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mag ik even corrigeren? phluphy is mijn getuige dat mijn geproduceerde bloemetjes er niet zo uitzien.![]()
Ik moet dit bevestigen. Jouw bloemetjes zagen er inderdaad niet zo uit. Jouw bloemetjes waren namelijk veel mooier.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef YPPY het volgende:
Mag ik even corrigeren? phluphy is mijn getuige dat mijn geproduceerde bloemetjes er niet zo uitzien.![]()
waarom jammer? als je er niet van bent hoef je ze ook niet te haken.quote:Op maandag 22 november 2010 10:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben niet zo van de mutsen, best jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |