SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?Die was wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?Ik moest semi-gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Klopt hij scoort veel ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong had de wedstrijd allang opengebroken
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid, wat erg.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Blakablaka het volgende:
Mijn god, hoor die mensen gillen in het Turks
Of anders z'n tegenstander wel, amiritequote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong had de wedstrijd allang opengebroken
Stress niet zoveel, man.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Blakablaka het volgende:
Mijn god, hoor die mensen gillen in het Turks
Dat was zijn argument op veel overtredingen in het Nederlands elftal als het even wat minder liepquote:
'quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Stress niet zoveel, man.
quote:
Omdat servet.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom speelt Arda trouwens niet?
Nederland natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
Zouden de Marokkanen nu voor Nederland of Turkije zijn trouwens?
Turkije ze hebben het Afellay waarschijnlijk nog steeds niet vergeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
Zeikwijf.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
'
Ik heb al een oplossing: Ik heb mijn geluid uit gezet, ook geen fluit probleem.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://twitter.com/search?q=turkije#search?q=turkiye
Laat Nederland er als het kan even flink overheen walsen.
Marokkanen haten Turken toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
#2 heb je ook in Nederland. Meer dan je ze in Turkije hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef horned_reaper het volgende:
Ach, wij hebben dit:
[ http://data.kijkditnou.nl/misc/dynimg/holland_chick.jpg&t=1]afbeelding ]
Zei hebben dit:
[ afbeelding ]toch een wezenlijk verschil ^^
Sorry, ik sta echt even in de racistische mode
Dus of uit zetten of even niet posten.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef horned_reaper het volgende:
Sorry, ik sta echt even in de racistische mode
Even niet postenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus of uit zetten of even niet posten.
Kut voor je.quote:
Nl isje scere tenue turkiye komt oming boeng nederland heeft ze swag on qqquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Joh....quote:
Lol...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Goeie wedstrij ditje zou echt zeggen dat wij nummer 2 zijn.
Oefenwedstrijden stellen niks voorquote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Alsof ze vol zouden gaan in een oefenwedstrijdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Heb zin om een twitter acc aan te maken en ze verzoeken om de nederlandse paspoort inteleveren en optebokken naar turkije stelletje nep-nederlandersquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
We spelen ook echt in de beste opstelling.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Turkije gaat nog ver komen op het EK in 2012. Ze weten het machtige Nederland toch weestand te bieden.
Turkije gaat zich niet eens kwalificeren...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Turkije gaat nog ver komen op het EK in 2012. Ze weten het machtige Nederland toch weestand te bieden.
quote:
dat komt door Lensquote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Die Nederlander die toevallig langs looptquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Turkse supporters nu vuurwerk afsteken, wie krijgt dan de boete?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je uitstellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
die automatische refresh is totaal onoverzichtelijk
Nou dat weet ik zo net nog niet. Ik zag Lens net toch wel even zweten hoor, en ook bij Huntelaar zag ik krampverschijnselen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Turken gaan er vol in, Nederland speelt met de handrem op
Doet Stam mee dan?quote:
Mja, maar ze hebben meer gemeen met elkaar dan wij Hollanders toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Marokkanen haten Turken toch?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet. Ik zag Lens net toch wel even zweten hoor, en ook bij Huntelaar zag ik krampverschijnselen.
Ja dat zit wel in de aard van turkse servetten. Het licht ontvlambaar zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Oppassen dat dat vuur niet bij Servet komt, die kunnen daar niet zo goed tegen.
Aangezien het geen uitvak is denk nederlandquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Turkse supporters nu vuurwerk afsteken, wie krijgt dan de boete?
wannabe Europeanen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
Kut KNVB, regel gvd een oefenwedstrijd tegen Duitsland of Engeland of zo, in plaats van tegen die .....
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat zit wel in de aard van turkse servetten. Het licht ontvlambaar zijn
quote:
quote:
Is andersom ook weleens. Ik hoor ook weleens een Nederlandse speaker bij uitwedstrijden van Oranje of Nederlandse clubs.quote:
Als dit in de eredivisie/ 1e divisie gebeurt dan heeft de club een groot probleem. En krijgen ze bijna automatisch een flinke boete. Al helemaal, omdat het ook nog eens op het veld gegooid wordt (veiligheid arbitrage en spelers)quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Nico_Galijk het volgende:
Jongens het is de passie voor het voetbal dat dit publiek heeft... ga a.u.b. niet over een kam scheren ofzo!!!!
ZE HEBBEN ER VAST EEN SERVET OM gEWIKKELDquote:
Ja maar op zn nederlands zal dit wel weer in de doofpot gestopt wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als dit in de eredivisie/ 1e divisie gebeurt dan heeft de club een groot probleem. En krijgen ze bijna automatisch een flinke boete. Al helemaal, omdat het ook nog eens op het veld gegooid wordt (veiligheid arbitrage en spelers)
Als dit op zijn 'Nederlands/ KNVB's' gebeurt dan worden de daders er straks uitgepakt en worden de beelden nu uitgelezen/ bekeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Ja maar op zn nederlands zal dit wel weer in de doofpot gestopt worden
En voor wie ben jij nu dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zei iets over een boete en dat ze moeten kappen.
spoiler pleasequote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand waarom die turken niet in het uitvak hoeven? Of werd de KNVB omgekocht door Ome Guus?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand waarom die turken niet in het uitvak hoeven? Of werd de KNVB omgekocht door Ome Guus?
[ afbeelding ]
Omdat ze in Nederland wonen, een Nederlands paspoort hebben en hier kaarten hebben gekocht?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef msnk het volgende:
Arme Sabri is boosHij is niet zo Sabirli
!
pwhehehquote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef msnk het volgende:
Arme Sabri is boosHij is niet zo Sabirli
!
Moet dat? Oh wist ik niet papa.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef byah het volgende:
[..]
Je moet toch wel een voorkeur hebben?
.....quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Omdat ze in Nederland wonen, een Nederlands paspoort hebben en hier kaarten hebben gekocht?
VInd je het gek dit is echt ongelooflijk spannend.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
Snelstlopende topic bij een oefenwedstrijd ooit?
Wat heeft GeenStijl hiermee van doenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het zo leuk om alle GS sjaaltjes en shirts te zien.maar dat terzijde.
Nederland laat die praatjesmakers gewoon even uitrazen om er vervolgens zelf 2 of 3 in te leggenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef MYV het volgende:
Durft Nederland wel naar de andere helft?
Grapjequote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft GeenStijl hiermee van doen
Galatasaray!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft GeenStijl hiermee van doen
Klopt, dit is een typisch voorbeeld van een nutteloze friendlyquote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind oefeninterlands niet interessant
Sowieso een Nederlanderquote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wiens been wordt als eerste gebroken?
Had al zo'n vermoeden maar dat kan ik niet zo snel spellen.quote:
GSquote:Op woensdag 17 november 2010 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het zo leuk om alle GS sjaaltjes en shirts te zien.maar dat terzijde.
Heb je zijn 3 voorzetten gezien die neit van de grond afkwamen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
Enige die enigszins oké speelt is Afellay.
Haha.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden maar dat kan ik niet zo snel spellen.
Bursaquote:
Ooit wel ja maar de afgelopen 2 jaar zelden.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sneijder heeft genoeg vrije trappen gescoord dit jaar hoor
Kijk haar Bursaspor dissen danquote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Bursa
Bursaspor
Leer lezenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit wel ja maar de afgelopen 2 jaar zelden.
Die heeft waarschijnlijk in het achterhoofd: kut als we tegen Marokko spelen gaan we hetzelfde krijgen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
Enige die enigszins oké speelt is Afellay.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
Die laserpen is dan weer beetje jammer.
Heckenshutzequote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef byah het volgende:
zitten ze daar nou met van die laserdingen in het stadion?
(op sneijder's hoofd)
Eeeeeeeeen... vak vol Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas. Een vak vol Sinterklaas, oh jongens jongens, 't is zo'n baas.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Eeeeeeeeen... vak vol Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas. Een vak vol Sinterklaas, oh jongens jongens, 't is zo'n baas.
Hahahhahaquote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Eeeeeeeeen... vak vol Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas. Een vak vol Sinterklaas, oh jongens jongens, 't is zo'n baas.
Gooi v. Persie maar op rechts.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef Mkr het volgende:
Die Lens moet echt gewisseld worden in de rust!
Ipv Lens zeker.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gooi v. Persie maar op rechts.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef speknek het volgende:
Hmm bontkraagjes in het publiek, vuurwerk, laserpennen, ik denk dat het toch wel rellen gaat worden.
Edit:quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Eljero op de bank #durftevragen
Tot ziens!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef BB-King het volgende:
Lens is inderdaad de zwakste schakel.
Now there is a surprise.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef BB-King het volgende:
Lens is inderdaad de zwakste schakel.
Misschien een voorbereiding op de 3e wereldoorlogquote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef speknek het volgende:
Hmm bontkraagjes in het publiek, vuurwerk, laserpennen, ik denk dat het toch wel rellen gaat worden.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef speknek het volgende:
Ik meen dat v. marwijk dat zei, om die misschien in de tweede helft op rechts te zetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Ipv Lens zeker.Jij bent niet wijs.
Die commentator is een mongool die op Sport1 wel gewoon normaal kan doen maar bij SBS6 graag de populaire jongen uit wil hangen met z'n kankercommentaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator is ook al levensmoe aan het raken.
Kan echt niet. Zeker niet als je ziet dat Lens zo in vorm is als nu.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik meen dat v. marwijk dat zei, om die misschien in de tweede helft op rechts te zetten.
Niveautjequote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die commentator is een mongool die op Sport1 wel gewoon normaal kan doen maar bij SBS6 graag de populaire jongen uit wil hangen met z'n kankercommentaar.
0-0quote:
Zijn vorige 3 voorzetten kwamen niet van de grond. Dus ik kon dit schot wel begrijpen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Slecht Afellay, tweede paal helemaal vrij...
Sjonge jonge zegquote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Slecht Afellay, tweede paal helemaal vrij...
In vorm?!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan echt niet. Zeker niet als je ziet dat Lens zo in vorm is als nu.
Bij FIFA11 was ie in vormquote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
In vorm?!
Ja bij PSV misschien, maar hier zeker niet.
Niet alles zo serieus nemen jong.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
In vorm?!
Ja bij PSV misschien, maar hier zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |