Tot ziens!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef BB-King het volgende:
Lens is inderdaad de zwakste schakel.
Now there is a surprise.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef BB-King het volgende:
Lens is inderdaad de zwakste schakel.
Misschien een voorbereiding op de 3e wereldoorlogquote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef speknek het volgende:
Hmm bontkraagjes in het publiek, vuurwerk, laserpennen, ik denk dat het toch wel rellen gaat worden.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef speknek het volgende:
Hmm bontkraagjes in het publiek, vuurwerk, laserpennen, ik denk dat het toch wel rellen gaat worden.
Ik meen dat v. marwijk dat zei, om die misschien in de tweede helft op rechts te zetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Ipv Lens zeker.Jij bent niet wijs.
Die commentator is een mongool die op Sport1 wel gewoon normaal kan doen maar bij SBS6 graag de populaire jongen uit wil hangen met z'n kankercommentaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator is ook al levensmoe aan het raken.
Kan echt niet. Zeker niet als je ziet dat Lens zo in vorm is als nu.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik meen dat v. marwijk dat zei, om die misschien in de tweede helft op rechts te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |