SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?Die was wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?Ik moest semi-gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Klopt hij scoort veel ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong had de wedstrijd allang opengebroken
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid, wat erg.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Blakablaka het volgende:
Mijn god, hoor die mensen gillen in het Turks
Of anders z'n tegenstander wel, amiritequote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong had de wedstrijd allang opengebroken
Stress niet zoveel, man.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Blakablaka het volgende:
Mijn god, hoor die mensen gillen in het Turks
Dat was zijn argument op veel overtredingen in het Nederlands elftal als het even wat minder liepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |