SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?Die was wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?Ik moest semi-gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Klopt hij scoort veel ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong had de wedstrijd allang opengebroken
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid, wat erg.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Blakablaka het volgende:
Mijn god, hoor die mensen gillen in het Turks
Of anders z'n tegenstander wel, amiritequote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong had de wedstrijd allang opengebroken
Stress niet zoveel, man.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Blakablaka het volgende:
Mijn god, hoor die mensen gillen in het Turks
Dat was zijn argument op veel overtredingen in het Nederlands elftal als het even wat minder liepquote:
'quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Stress niet zoveel, man.
quote:
Omdat servet.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom speelt Arda trouwens niet?
Nederland natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
Zouden de Marokkanen nu voor Nederland of Turkije zijn trouwens?
Turkije ze hebben het Afellay waarschijnlijk nog steeds niet vergeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
Zeikwijf.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
'
Ik heb al een oplossing: Ik heb mijn geluid uit gezet, ook geen fluit probleem.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://twitter.com/search?q=turkije#search?q=turkiye
Laat Nederland er als het kan even flink overheen walsen.
Marokkanen haten Turken toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
#2 heb je ook in Nederland. Meer dan je ze in Turkije hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef horned_reaper het volgende:
Ach, wij hebben dit:
[ http://data.kijkditnou.nl/misc/dynimg/holland_chick.jpg&t=1]afbeelding ]
Zei hebben dit:
[ afbeelding ]toch een wezenlijk verschil ^^
Sorry, ik sta echt even in de racistische mode
Dus of uit zetten of even niet posten.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef horned_reaper het volgende:
Sorry, ik sta echt even in de racistische mode
Even niet postenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus of uit zetten of even niet posten.
Kut voor je.quote:
Nl isje scere tenue turkiye komt oming boeng nederland heeft ze swag on qqquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Joh....quote:
Lol...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Goeie wedstrij ditje zou echt zeggen dat wij nummer 2 zijn.
Oefenwedstrijden stellen niks voorquote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Alsof ze vol zouden gaan in een oefenwedstrijdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Heb zin om een twitter acc aan te maken en ze verzoeken om de nederlandse paspoort inteleveren en optebokken naar turkije stelletje nep-nederlandersquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
We spelen ook echt in de beste opstelling.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Turkije gaat nog ver komen op het EK in 2012. Ze weten het machtige Nederland toch weestand te bieden.
Turkije gaat zich niet eens kwalificeren...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Turkije gaat nog ver komen op het EK in 2012. Ze weten het machtige Nederland toch weestand te bieden.
quote:
dat komt door Lensquote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef MYV het volgende:
Die Nederlander die toevallig langs looptquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Turkse supporters nu vuurwerk afsteken, wie krijgt dan de boete?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je uitstellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
die automatische refresh is totaal onoverzichtelijk
Nou dat weet ik zo net nog niet. Ik zag Lens net toch wel even zweten hoor, en ook bij Huntelaar zag ik krampverschijnselen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Turken gaan er vol in, Nederland speelt met de handrem op
Doet Stam mee dan?quote:
Mja, maar ze hebben meer gemeen met elkaar dan wij Hollanders toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Marokkanen haten Turken toch?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet. Ik zag Lens net toch wel even zweten hoor, en ook bij Huntelaar zag ik krampverschijnselen.
Ja dat zit wel in de aard van turkse servetten. Het licht ontvlambaar zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Oppassen dat dat vuur niet bij Servet komt, die kunnen daar niet zo goed tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |