mijn man heeft hem ingepiktquote:
Laat eens zienquote:
Ik heb de Collectors Edition voor 71 euroquote:Op woensdag 17 november 2010 19:20 schreef Koopsie het volgende:
Ik wou eerst wachten totdat ie wat goedkoper was.![]()
maar ik heb nog van die bonnetjes van gamemania voor korting.
dus ik ga hem denk ik morgen gelijk halen![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:22 schreef Trafasi het volgende:
tvp...! Heb hem al maar mag hem nog niet spelen tot ie officieel uit is![]()
je wil me gewoon jaloers makenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Filmpje
http://scffaithy.nl.pictu(...)264/AC/IMG-1352.html
ik ga je nog erger jaloers makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vdoem!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga je nog erger jaloers maken
Kom ik boven om even te kijken naar het spel, zitten ze Forza te spelen
Dus ik ga NU assassin's Creed spelen
Uiteraard te checkenSCF Faithy
Forza, gestoordquote:Op woensdag 17 november 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga je nog erger jaloers maken
Kom ik boven om even te kijken naar het spel, zitten ze Forza te spelen
Dus ik ga NU assassin's Creed spelen
Uiteraard te checkenSCF Faithy
Waag het niet om te spoilen trouwensquote:Op woensdag 17 november 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stelletje gekken inderdaad
[ afbeelding ]
uiteraard nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waag het niet om te spoilen trouwens
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
The monster-hit, historical fantasy/sci-fi Assassins Creed video game from Ubisoft breaks into comics with a stunning 3-issue series written and illustrated by acclaimed creators Karl Kerschl (Wednesday Comics, Adventures of Superman) and Cameron Stewart (Batman and Robin)!
Assassins Creed: The Fall follows 19th century Russian assassin Nikolai Orelov as he strives to claim an artifact of immense power from the hands of the Templars, leading to a climactic and violent showdown with the ruthless Tsar Alexander III aboard a speeding train!
Meanwhile, in modern times, a troubled young drifter copes with unsettling visions of a possible past life - visions that have irreversible consequences for the present. Assassins Creed: The Fall is an exciting new chapter in the popular series that no fan will want to miss
Wil je de comic ? dan stuur ik je wel even een pmquote:
ja doe maar.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil je de comic ? dan stuur ik je wel even een pm
3 is een erg goeie, ik ga het nu doenquote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 dit is geen ruzie topic
2 als je met ziektes scheld ben je pas echt triest
3 S T F U en ga SLAPEN!
Heb nog geen multiplayer gespeeld, omdat ik altijd eerst met de singleplayer begin.
Ah fijn, ben ook nog niet zover in de game. Heb meer wat zitten kloten in Rome. Toch weer leuk om vanaf daken nietsvermoedende soldaten neer te knallen, en te zien hoe de rest zich afvraagt waar de naai ik ben. Skitterend!
Hoe is de single player?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 dit is geen ruzie topic
2 als je met ziektes scheld ben je pas echt triest
3 S T F U en ga SLAPEN!
Heb nog geen multiplayer gespeeld, omdat ik altijd eerst met de singleplayer begin.
Ah fijn, ben ook nog niet zover in de game. Heb meer wat zitten kloten in Rome. Toch weer leuk om vanaf daken nietsvermoedende soldaten neer te knallen, en te zien hoe de rest zich afvraagt waar de naai ik ben. Skitterend!
Haha nee xboxquote:
Kneusquote:Op donderdag 18 november 2010 02:39 schreef schede-gnoom. het volgende:
rickokun wat ben jij kankertriest jonge, michhas een troll en een autist noemenmichhas is de fucking held van fok man, fucking faalhaas, flikekr op naar KLb ofzo man
![]()
nee, jij trekt volle zalenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Doe gewoon effe normaalJezus hoe oud zijn jullie
Dit.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Doe gewoon effe normaalJezus hoe oud zijn jullie
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee, jij trekt volle zalen
iedereen typt wel eens iets doms, midden in de nacht, met een bezopen kop
Had ook niet anders verwachtquote:
Ik heb op verschillende sites gelezen dat het ongeveer 15 uur duurt.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
Weet iemand trouwens hoe lang de single player ongeveer duurt? Puur en alleen het verhaal gezien?
volgens mij 14-16 uurquote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
Weet iemand trouwens hoe lang de single player ongeveer duurt? Puur en alleen het verhaal gezien?
Haha ja ik ook, ik neem dit keer alles in een keer mee, alle veertjes enz. en alle achievementsquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik doe er sowieso langer over, omdat ik een ''100%-gamer'' ben.
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Die Shaun zei dat hij oog-icoontjes op mijn map zou plaatsen, waar je herinneringen van Subject 16 kunt vinden, dus ik neem aan dat het weer van die puzzeltjes zullen zijn. Ik ben ze alleen nog niet tegengekomen, maar ik ben dan ook gestopt met spelen na aankomst in Rome.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik neem dit keer alles in een keer mee, alle veertjes enz. en alle achievementsZitten er trouwens weer glyphs in of niet? Dat vond ik het allervetste in deel 2, zelf alle glyphs zoeken en ontcijferen. 'The Truth' was baas
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Die Shaun zei dat hij oog-icoontjes op mijn map zou plaatsen, waar je herinneringen van Subject 16 kunt vinden, dus ik neem aan dat het weer van die puzzeltjes zullen zijn. Ik ben ze alleen nog niet tegengekomen, maar ik ben dan ook gestopt met spelen na aankomst in Rome.
Drank maakt E-penis kapot dan je lief isquote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee, jij trekt volle zalen
iedereen typt wel eens iets doms, midden in de nacht, met een bezopen kop
Ik ook, maar ook weer nietquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik doe er sowieso langer over, omdat ik een ''100%-gamer'' ben.
AC2 heb ik wel 100% gehaald, maar dat is dan ook niet zo extreem moeilijkquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook weer niet
Want vaak zijn het van die repetitieve zaakjes, waardoor ik dan wel op 80% ofzo kom, maar uiteindelijk niet het verhaal uitspeel omdat ik het dan ondertussen al zat ben
Maar hoe is de multiplayer?
Fucking kutveertjesquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AC2 heb ik wel 100% gehaald, maar dat is dan ook niet zo extreem moeilijk
In GTA en dergelijke kom ik ook nooit verder dan 80-90%
gelukkig nu maar 10.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking kutveertjesHeb ze wel allemaal gehaald
Enneeehhhhh, hoe is de multiplayer?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:15 schreef Captainp00face het volgende:
Verdomme, ik had de codex editie besteld, is die opeens niet meer leverbaar?!
Nu heb ik de normale..
AC1 had ik ook 100%quote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AC2 heb ik wel 100% gehaald, maar dat is dan ook niet zo extreem moeilijk
In GTA en dergelijke kom ik ook nooit verder dan 80-90%
Geen idee, ben nog even op het hoesje aan het fappen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Enneeehhhhh, hoe is de multiplayer?
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:30 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog even op het hoesje aan het fappen.
Heb er al 2 gedaan, in totaal moeten er 10 zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik neem dit keer alles in een keer mee, alle veertjes enz. en alle achievementsZitten er trouwens weer glyphs in of niet? Dat vond ik het allervetste in deel 2, zelf alle glyphs zoeken en ontcijferen. 'The Truth' was baas
okquote:Op donderdag 18 november 2010 17:56 schreef Michhas het volgende:
Ik heb hem binnenZe waren mijn pre-order kwijt
Maar heb hem alsnog meegenomen
Ik ben de komende paar uur niet meer aanspreekbaar
was je ps3 ook al voor 5 uur connected met PSN?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
PSN doet het gewoon hoor teminste hier wel.
Maar zijn er nou zo weining mensen online dat ik al een halfuur moet wachten op 5 andere personen.
Is toch niet normaal.
ga eens niet spoileren, NEE INDERDAAD, GEEN WOORD MEERquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
LOL!
Die kaart waar je al die contracten hebt voor je andere assassins he.... Moskou blijkt ergens net buiten oost Polen te liggen, en Constantinopel ligt in zee ten oosten van Italië.
Dat dat kon staat ook gewoon in alle previews hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ga eens niet spoileren, NEE INDERDAAD, GEEN WOORD MEER
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ga eens niet spoileren, NEE INDERDAAD, GEEN WOORD MEER
die heb ik ook express niet gelezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dat kon staat ook gewoon in alle previews hoor.
Als je nou gewoon even gelezen had hoe het werkt...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand trouwens verstand van Uplay ik heb me aangemeld maar kan die extra ps3 dlc nergens vinden even als dat extra personage voor de multiplayer kan ik niet selecteren.
Hoe werkt het dan wijsneus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even gelezen had hoe het werkt...
Die DLC voor PS3 heeft niks te maken met Uplay
Ja hoe doe je dat dan of dat extra personage voor de multiplayer snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:26 schreef Michhas het volgende:
Ik heb wel gelijk Altaïrs armor gehaald via Uplay
Uplay is een soort van beloningssysteem van Ubisoft.. Je krijgt points als je bepaalde challenges haalt in Ubisoft games, en daarmee kun je dan weer shit kopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dat uPlay voor iets ?
En kost het geld ?
Nja, ik ben nog zoet met cod:boquote:Levertijd:* 5 - 10 werkdagen
* De genoemde levertijd is slechts een indicatie
Ik heb AC2 ook uitgespeeld laatst, maar heb nog geen Ubisoft account gemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uplay is een soort van beloningssysteem van Ubisoft.. Je krijgt points als je bepaalde challenges haalt in Ubisoft games, en daarmee kun je dan weer shit kopen.
Kost je niks, je moet je alleen even registreren, en je kan er best vette shit me eigenlijk
Ik had sowieso nog een shitload aan points van AC2 en Splinter Cell:Conviction, dus heb gelijk Altaïrs armor en een ACB theme gehaald
Nee, dan heb je ze volgens mij niet.. Je moet je eerst registreren, anders krijg je die punten natuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb AC2 ook uitgespeeld laatst, maar heb nog geen Ubisoft account gemaakt.
Heb ik dan ook punten, of zijn die op een of andere manier te krijgen ?
Ik ga vandaag de mp ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Online is wel raar geregeld allemaal.
Soms heb je binnen no time een match gevonden, andere keren zit je 5 minuten te wachten.
Ik speel klopjacht het meest.
Als je in een goed team zit is het echt vet!
Zo werkt dat niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Die FFA mode speel ik het minst.
Speel tegen allemaal gasten met lagere levels, en omdat ik een hogere rang heb zitten er meer gasten achter mij aan.
Ik zie het probleem al.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Jump het volgende:
Hmm, komt hij vandaag uit voor de pc, vier winkels bezocht deze middag en geen enkele had de pc versie binnen
Vandaag? Volgend jaar pas voor de PC hoor, of ben je aan het trollenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Jump het volgende:
Hmm, komt hij vandaag uit voor de pc, vier winkels bezocht deze middag en geen enkele had de pc versie binnen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Jump het volgende:
pff, ik has 19 november gelezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vandaag? Volgend jaar pas voor de PC hoor, of ben je aan het trollen
Speel dan gewoon op een console, anders niet mauwenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Jump het volgende:
[..]
pff, ik has 19 november gelezenkut spel weer dat half jaar later uitkomt dus
Playstation store.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net die team modus multiplayer gedaan.
Werd achter elkaar eerste vooral als ze je willen achtervolgen gewoon tussen burgers gaan staan en de punten stromen binnen. Ook leuk in een hooiberg gaan liggen terwijl er drie op jou lijkende burgers in een groepje ervoor staan te praten. Priceless en de punten maar binnen stromen.
Oohja Edzio hoe download ik nou die gratis ps3 content ?
Inderdaad ik heb al drie of vier keer gehad dat mijn slachtoffer tijdens het rennen zo in me armen liep.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Ezio het volgende:
Trouwens ook in Multiplayer ook, die lutsers die ongeduldig rondrennen.
Als je gewoon een beetje rustig rondloopt sloop je al die ADHD-patienten zo omdat ze je gewoon niet op tijd herkennen, waarna je weer gewoon in de menigte kunt verdwijnen.
Heerlijk
ja was wel leuk, maar je hebt uiteindelijk zoiets van: oh ben ik hier alweer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
En was het leuk ? ik zit echt nog in het begin qua missies.
Vind die wolven tombes en die torens veel leuker om te doen.
1 jaar he.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vind de mp modus zwaar kloten, nu al te eentonig, en tactiek homaar... En hier hebben ze nou 2 jaar aan gewerkt? :s
Singleplayer is wel vet, en daar gaat het eigenlijk om. Graphics zijn er weer op vooruitgegaan!
Assassins creed 2 kwam een jaar geleden uitquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Weet toch vrij zeker 2 jaar hoor, in een preview gelezen.
offtopic, waarom kan ik niet meer quoten??? kZie nergens het knopje:(
niet dus hequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Ruby4B het volgende:
snel uitspelen guys, het wordt tijd voor een spoilertopic!
het einde behoeft nabespreking
Pleur het hier gewoon in spoilertagjes neer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Ruby4B het volgende:
snel uitspelen guys, het wordt tijd voor een spoilertopic!
het einde behoeft nabespreking
Ze zijn wel kinda like die Assassin's tombs ja, puzzeltjes voornamelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Captainp00face het volgende:
Die romulus hide-outs, zijn die ook weer met tijd? En dan bedoel ik dat je zo'n schakelaar om moet zetten en dan binnen 30 seconden aan de overkant moet zijn, anders klapt zo'n poort weer dicht.
Daar had ik in AC2 zo een hekel aan![]()
![]()
![]()
Maar dus ook weer met tijd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze zijn wel kinda like die Assassin's tombs ja, puzzeltjes voornamelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nu 4 gedaan, nog geen enkele van die tijd-puzzels tegen gekomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Captainp00face het volgende:
Die romulus hide-outs, zijn die ook weer met tijd? En dan bedoel ik dat je zo'n schakelaar om moet zetten en dan binnen 30 seconden aan de overkant moet zijn, anders klapt zo'n poort weer dicht.
Daar had ik in AC2 zo een hekel aan![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Captainp00face het volgende:
Kut, ben 3 'broeders' in een klap kwijt geraakt..![]()
Ja maar goed, in AC2 had je volgens mij ook al 2 achievements te pakken voordat je bezig kon gaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die achievement dat je een rekruut op rank assassin moet hebben is trouwens te easy
Ik heb wel het gevoel dat het makkelijker is geworden... Wel meer variatie lijkt me, maar ik ben dan ook nog niet zo ver in de singleplayer, waarschijnlijk komen er wel sterkere enemiesquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:55 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Hoop dat deze games nog lang gemaakt gaan worden, krijg maar niet genoeg van die zwaard gevechten.
Nu al? de tering gastquote:
Knal hem erafquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef Temlin het volgende:
Leuk spel, maar hoe the fuck kill je zo'n bewaker op een paard. Hij ontsnapt constant
Beter dan 2.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet van mijzelf nog even wachten met aanschaf tot ik Bioshock 2 uit heb; maar kan niet wachten. Vond de gametrailers review maar matig positief, maar zo goed als deel 2 was kan dit alleen maar een topper zijn.
Ja inderdaad, voordat je een Assassin wordt heb je daar al een paar achievements te pakkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar goed, in AC2 had je volgens mij ook al 2 achievements te pakken voordat je bezig kon gaan
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef Captainp00face het volgende:
Huh? Kun je gasten met speren ook counteren met een zwaard?
Ik heb al me 3e romulus sleutel
Je kan ze allemaal beklimmen zonder alle movesquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef Alfje het volgende:
Klopt het dat je sommige torens in het begin nog niet kan beklimmen omdat je bepaalde moves nog niet kent? Of zie ik de oplossing soms gewoon niet?
Echt hequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat.... dat einde....![]()
Vraag me af waar dat allemaal naartoe gaat met het volgende deel.
Er zijn 4 leo warmachinesquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, voordat je een Assassin wordt heb je daar al een paar achievements te pakken
[..]
Heb zelfs al alle torens, alle uitkijkposten, 5 van de 6 romulus tombes, en 2 van de 3 warmachines van Leonardo
Wat betreft het combatsystem, ze hebben inderdaad veel makkelijker gemaakt. In AC2 kon je de grote gasten, die snelle die je ook volgen over de daken en die enemies met speren amper killen, hier slacht je ze zo af.. Omdat je ze nu wél kan counteren en ze ook kan schoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens duurde het bij mij een kwartier voor ik doorhad dat je die Viewpoint bij het aquaduct in het zuidoosten kunt beklimmen met een ladderIk zat allemaal aan de andere kant te springen als een mongool
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
PM me je PSN naam, dan kunnen we een keer samen spelenquote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij online moet ik echt geluk hebben of mijn ps3 een sesie vind helaas is het nu bijna alijd gevord.gezocht vind die minder tof dan gezocht aangezien je veel moeilijker je targets vind.
dat ging prima, je moest gewoon afweren met je vuisten, en ze dan ontwapenen, dan heb je een gruwelijk wapen in je klauwen (in geval van bruten) of een speer en daar kan je me toch een partij zieke afrekeningen mee uitvoerenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef Michhas het volgende:
Wat betreft het combatsystem, ze hebben inderdaad veel makkelijker gemaakt. In AC2 kon je de grote gasten, die snelle die je ook volgen over de daken en die enemies met speren amper killen, hier slacht je ze zo af.. Omdat je ze nu wél kan counteren en ze ook kan schoppen
Done ik wil nog even een paar uur spelen maar dit mislukken van de connectie elke keer wordt ik een beetje moe van.quote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
PM me je PSN naam, dan kunnen we een keer samen spelen
Ja klopt, maar nu hoef je niet meer van wapen te wisselen en heb je ze gewoon veel sneller doodquote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat ging prima, je moest gewoon afweren met je vuisten, en ze dan ontwapenen, dan heb je een gruwelijk wapen in je klauwen (in geval van bruten) of een speer en daar kan je me toch een partij zieke afrekeningen mee uitvoeren
wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar de executies in dit deel
quote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er zijn 4 leo warmachines
Dit zijn ze:Ja maar eentje doe je er al in een mission natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens duurde het bij mij een kwartier voor ik doorhad dat je die Viewpoint bij het aquaduct in het zuidoosten kunt beklimmen met een ladderIk zat allemaal aan de andere kant te springen als een mongool
![]()
Wat betreft dat aquaduct, dat duurde bij mij ook eeuwenJe moet hem eerst renoveren, daarna kan je inderdaad gewoon de ladder op
![]()
Ik kon die kaarten kopen nadat ik een bepaald aantal veren / vlaggen had verzameld.quote:Op zondag 21 november 2010 11:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand waar je de maps kan kopen voor de vlaggen/veren? Ik koop 10.000 schatkaarten en ik krijg alleen maar schatkistjes te zien op de kaart.
Tevens, damn wat een einde. En nu moet ik weer weet ik veel hoeveel maanden wachten tot ik eindelijk de ontknoping te zien krijg! Er vanuit gaande dat AC3 het laatste deel is.
Ik kon ze bij die hide out van La Volpe volgens mij gelijk al kopen... Delen in ieder gevalquote:Op zondag 21 november 2010 11:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand waar je de maps kan kopen voor de vlaggen/veren? Ik koop 10.000 schatkaarten en ik krijg alleen maar schatkistjes te zien op de kaart.
Tevens, damn wat een einde. En nu moet ik weer weet ik veel hoeveel maanden wachten tot ik eindelijk de ontknoping te zien krijg! Er vanuit gaande dat AC3 het laatste deel is.
Godverdomme zeg ik probeer je allemaal in mijn game te krijgen maar je belandt telkens ergens anders op de een of andere manierquote:Op zondag 21 november 2010 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Done ik wil nog even een paar uur spelen maar dit mislukken van de connectie elke keer wordt ik een beetje moe van.
Ride the Unicorn Complete Sequence 01 with 100% Total Synch All horses are turned into unicorns, all weapons have an added lightning effect.quote:Op zondag 21 november 2010 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klopt het dat ik een cheat heb geunlocked?
Ik liep in zo'n laad schermpje gewoon alleen maar naar beneden, en voordat ik "terug" kwam in de game stond er in een vakje iets van: Cheat unlocked blablabla eenhoorn nogwat.
Of heb ik dat fout gelezen en was het een hint?
En voor online fun, voeg me even toe: Gamertag xbox= Schroefdop
Had ik dus ook!quote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef Captainp00face het volgende:
Ik had net zo'n tof gigantische zwaard, en ik smeet hem naar een guard, alleen die viel met het zwaard in zijn hoofd in het water. Ben ik me zwaard nu kwijt?!
Dus wel eerder?quote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Kut tnt Het kan niet geleverd worden op 25 en 26 november
Dat had ik dus ook, alleen bij mij smeet ik hem een halve kilometer over een gebouw heen omdat ik miste, waarna ik het zwaard niet meer kon vindenquote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Had ik dus ook!
Maar nee, die kan je dus bij die gaurd terug vinden, je kan het zwaard ook opnieuw krijgen bij de smid, zonder er voor hoeven te betalen.
Vond de Ezio uit deel 1 wel wat liever, die was nog zo onschuldigquote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef Jivis het volgende:
Bazenspel. Beter dan deel twee en die vond ik al geweldig. Er zit zoveel variatie in. Ideale free roamer.
Deel twee bedoel jequote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vond de Ezio uit deel 1 wel wat liever, die was nog zo onschuldig
Dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deel twee bedoel je. Daar vond ik hem een beetje homoseksueel.
Ik heb dat ook eens gehad. Doet volgens mij verder niet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klopt het dat ik een cheat heb geunlocked?
Ik liep in zo'n laad schermpje gewoon alleen maar naar beneden, en voordat ik "terug" kwam in de game stond er in een vakje iets van: Cheat unlocked blablabla eenhoorn nogwat.
Of heb ik dat fout gelezen en was het een hint?
En voor online fun, voeg me even toe: Gamertag xbox= Schroefdop
Michhas, gaan we nog een keer online spelen?quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Michhas het volgende:
Bijna alle single player achievements gehaald
Dat romulus pantser is fucking lelijk, je kan hem niet eens verven.. lelijk rood
Xbox?quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Michhas, gaan we nog een keer online spelen?
Vanavond gaat het niet worden voor mij, morgenochtend voordat ik naar school ga (kwart over 10 ofzo) en anders morgenmiddag na 3enquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Xbox?Add me maar, ben er nu ff niet, straks weer
GT is zelfde als username
Coolquote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vanavond gaat het niet worden voor mij, morgenochtend voordat ik naar school ga (kwart over 10 ofzo) en anders morgenmiddag na 3en
Zal je iig wel ff toevoegen via xbox.com
Wat krijg je in AC2 als je alle 100 veren hebtquote:Op donderdag 18 november 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking kutveertjesHeb ze wel allemaal gehaald
Dat is 20 euro onder de advies prijs is het niet de DS versie ?quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat krijg je in AC2 als je alle 100 veren hebt?
En ik heb AC:B besteld voor ¤35-, ,dat is goedkoop toch?
Nee, voor de PS3.quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is 20 euro onder de advies prijs is het niet de DS versie ?
Dan unlock je de Auditore Cape, die zorgt ervoor dat je altijd notorious bent.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
3.500 punten en 5 - 10 dagen levertijd zie ik net...quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, voor de PS3.
Gekocht bij de ING, maar dan moet je wel 1.500 rentepunten hebben.
Ik heb er 150.000en gebruik ze toch bijna nooit
Er zit alleen 3 tot 5 dagen levertijd op
Dan krijg je een achievement, en wat Ezio al zegt, dan unlock je de auditore cape.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm achievements doen me helemaal niks eigenlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan krijg je een achievement, en wat Ezio al zegt, dan unlock je de auditore cape.
Die cape heb je nodig voor 2 andere achievements:
-Unlock/koop alle shit voor Ezio, daar hoort die cape ook bij.
-Draag de Auditore cape in elke stad.
Dus die 100 veertjes heb je nodig voor 3 achievements
in ac2 of brotherhood? In ac2 is het de.sterkste, in brotherhood alleen looksquote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm achievements doen me helemaal niks eigenlijk
Maar dat pantser van Altaïr, is die sterker dan het sterkste in-game pantser, of is het alleen voor de looks ?
De vrouw of de mannelijke versie ?quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Ezio het volgende:
Die Harlequin trouwens in multiplayer hè...
Wat een lelijk kutcharacter. Kan echt niet geloven dat zo veel mensen hem spelen![]()
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Mark94 het volgende:
Wat een geweldig spel! Ik ben nu bij sequentie 9 maar 't einde laat ik maar voor volgende week. Ik heb nog geen tijd gehad om online te spelen maar ik heb wel een vraag. Als je de story hebt gehaald, kun je hem dan opnieuw spelen met je huidige brotherhood, wapens, pantser, etc?
Hoezo zeggen jullie trouwens altijd die gamemodes in het nederlands? Kun je dat aanzetten ofzo?quote:Op zondag 21 november 2010 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vrouw of de mannelijke versie ?
Bij mij online is het bijna altijd de sluiper de kapper de priester of de dokter.
In theorie vraag je er inderdaad dan om, maar dat wilt niet zeggen dat je daadwerkelijk deze opvallende personen kunt vinden of overmeesteren. Het is nou net de uitdaging (denk ik) in je omgeving te verdwijnen, en door observatie en inschatting anderen spelers uit te schakelen.quote:Op maandag 22 november 2010 07:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even een vraagje over de multiplayer (ik heb het spel nog niet binnen)
Maar als er een stuk of 8 (geloof ik) personages zijn, met allen een zeer opvallen uiterlijk, dan is het toch niet moeilijk om te spotten wie de players zijn en wie NPC's zijn ?
Ja dat viel me gister ook op. PS3 versie.quote:Op maandag 22 november 2010 10:56 schreef Wouter2006 het volgende:
Goed spel, ik erger me alleen best wel aan de frame drops iedere keer,
andere mensen daar ook last van?
ik heb 1 nooit gespeeld, maar die schijnt nogal kut te zijn in verhouding tot de andere delen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb Assassin's Creed 2 een aantal weken geleden uitgespeeld, ik kon mezelf echt voor mijn kop slaan dat ik dit spel nooit eerder geprobeerd hadwat een topspel
![]()
Zo veel sfeer, goede setting, leuke actie en een tof verhaalik vind het historische gedeelte zo mooi.
Ik vond het alleen jammer dat het niet echt een hoge replay waarde heeft omdat er geen online modus was
Je kan wel de veren verzamelen enzo, maar ik vind dat er te weinig tegenover staat voor wat je krijgt.
Als je het verhaal eenmaal uitgespeeld heb, vind ik dat er niet genoeg meer te doen is.
Daarom direct maar AC:B besteldhopend dat dat beter is in deze versie
!
Is denken jullie nog leuk om Assassin's Creed 1 te kopen nadat ik Brotherhood uitgespeeld heb ?
Of gaat dat een gigantische tegenvaller worden ?
Volgens mij speelt 1 zich af in de tijd van de kruistochten, dus met ridders enzo.
Dat lijkt me wel interessant
Ik zag hem laatst liggen voor ¤20-,.quote:Op maandag 22 november 2010 11:40 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik heb 1 nooit gespeeld, maar die schijnt nogal kut te zijn in verhouding tot de andere delen.
misschien als ie heel goedkoop is dat ik hem ooit nog wel ga kopen
AC1 was ook fucking vet, maar het is zoals de naam al zegt, deel 1. Verwacht slechtere graphics, veel minder wapens, minder opties qua gameplay.quote:Op maandag 22 november 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb Assassin's Creed 2 een aantal weken geleden uitgespeeld, ik kon mezelf echt voor mijn kop slaan dat ik dit spel nooit eerder geprobeerd hadwat een topspel
![]()
Zo veel sfeer, goede setting, leuke actie en een tof verhaalik vind het historische gedeelte zo mooi.
Ik vond het alleen jammer dat het niet echt een hoge replay waarde heeft omdat er geen online modus was
Je kan wel de veren verzamelen enzo, maar ik vind dat er te weinig tegenover staat voor wat je krijgt.
Als je het verhaal eenmaal uitgespeeld heb, vind ik dat er niet genoeg meer te doen is.
Daarom direct maar AC:B besteldhopend dat dat beter is in deze versie
!
Is denken jullie nog leuk om Assassin's Creed 1 te kopen nadat ik Brotherhood uitgespeeld heb ?
Of gaat dat een gigantische tegenvaller worden ?
Volgens mij speelt 1 zich af in de tijd van de kruistochten, dus met ridders enzo.
Dat lijkt me wel interessant
De AI die eromheen loopt zijn dan ook alleen de characters die mensen hebben geselecteerd, dus er lopen 20 van dezelfde mannetjes rond ongeveerquote:Op maandag 22 november 2010 07:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even een vraagje over de multiplayer (ik heb het spel nog niet binnen)
Maar als er een stuk of 8 (geloof ik) personages zijn, met allen een zeer opvallen uiterlijk, dan is het toch niet moeilijk om te spotten wie de players zijn en wie NPC's zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja, hele nieuwe savegame moeten maken om die trophy te halen.. (dust to dust)
quote:Op maandag 22 november 2010 13:01 schreef Driepink het volgende:
weet iemand of die online trophys een beetje te doen zijn? want ik heb 1 potje online nog maar gespeeld, maar ik had 0 puntenhet lukte me niet echt, ff de handigheid vinden..
singlelpayer is wel leuk, extras ook wel, alle veren inmiddels, 50/100 vlaggen, alle winkels gerenoveerd en bijna alle andere gebouwen gekocht, alleen die winkelmissies begin ik niet aan, ik vind die spullen maar niet (plus al meer dan de helft verkocht)
alleen jammer dat je na het uitspelen niet meer UIT de animus kan..Als je die trainingssessie doet online krijg je sowieso al de trophy/achievement dat je een hele sessie moet afmaken met minstens 1 killSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja, hele nieuwe savegame moeten maken om die trophy te halen.. (dust to dust)![]()
oohhh, nou dat is er alweer eentje minder dan!quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je die trainingssessie doet online krijg je sowieso al de trophy/achievement dat je een hele sessie moet afmaken met minstens 1 kill
die moet je gewoon doen in de virtual training..quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
oohhh, nou dat is er alweer eentje minder dan!
ik moet alleen nog een paar irritante, maar die weet ik zo gauw ff niet, vanavond trouwens weer ff ac2 erin knallen, ik moet nog steeds maar 1 trophy daar (10 guards zonder geraakt te worden)
quote:Op maandag 22 november 2010 13:01 schreef Driepink het volgende:
weet iemand of die online trophys een beetje te doen zijn? want ik heb 1 potje online nog maar gespeeld, maar ik had 0 puntenhet lukte me niet echt, ff de handigheid vinden..
singlelpayer is wel leuk, extras ook wel, alle veren inmiddels, 50/100 vlaggen, alle winkels gerenoveerd en bijna alle andere gebouwen gekocht, alleen die winkelmissies begin ik niet aan, ik vind die spullen maar niet (plus al meer dan de helft verkocht)
alleen jammer dat je na het uitspelen niet meer UIT de animus kan..die spulletjes zijn in de schatkistjes te vinden of als je wordt aangevallen door een groepje dieven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja, hele nieuwe savegame moeten maken om die trophy te halen.. (dust to dust)
die hebben ook die spullen bij zich..
Hoe is het spel kwa grootte in vergelijking met AC2 ? Even groot of kleiner of groter?quote:Op maandag 22 november 2010 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind hem in vergelijking met AC2 iets minder goed afgewerkt en wat minder logisch (waarom moet je nu in die tekens klimmen om bij de puzzels te komen?) gemaakt qua gameplay, ook missies op de map die nog buiten je grenzen liggen kunnen knap irritant zijn. Wel tof en vetjes.
Ook knap trouwens dat desmond en Co. Ineens nog meer mainstream dan in deel 2 terwijl er geen tijd tussen zit. Die tattoo had ook geloofwaardiger gekund. Maar dat zijn details natuurlijk.
Ik stoorde me eraan dat desmond gewoon in de animus gaat liggen met zijn rugzak om. Dat ligt toch niet lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind hem in vergelijking met AC2 iets minder goed afgewerkt en wat minder logisch (waarom moet je nu in die tekens klimmen om bij de puzzels te komen?) gemaakt qua gameplay, ook missies op de map die nog buiten je grenzen liggen kunnen knap irritant zijn. Wel tof en vetjes.
Ook knap trouwens dat desmond en Co. Ineens nog meer mainstream dan in deel 2 terwijl er geen tijd tussen zit. Die tattoo had ook geloofwaardiger gekund. Maar dat zijn details natuurlijk.
omg, deze post geeft mij ernstige ontgroeningstrauma'squote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik stoorde me eraan dat desmond gewoon in de animus gaat liggen met zijn rugzak om. Dat ligt toch niet lekker
Ik ook!quote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik stoorde me eraan dat desmond gewoon in de animus gaat liggen met zijn rugzak om. Dat ligt toch niet lekker
Dank je, eindelijk iemand die antwoord geeft en niet dom loopt te neuzelen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben nu veertjes en vlaggetjes aan het verzamelen. Sommige moet je toch wel even 3 keer voor kijken voordat je snapt hoe je er moet komen.
Online gameplay is meh. Tis niet iets wat ik mezelf echt uren lang zie spelen (al is het alleen maar omdat je langer aan het wachten bent op een match dan dat je echt speelt). Er zijn niet super veel manieren om iemand te vermoorden. 9 van de 10 keer loop je gewoon achter iemand aan en steek je een mes in zijn rug. Dat je dan toevallig bonuspunten krijgt omdat je toevallig verborgen was... tja. Komt niet echt veel tactiek bij kijken naar mijn mening. En wachten op bankjes of in een baal hooi is ook niet praktisch, want het kompas van je tegenstander wijst je gewoon vol aan. Je kan je dus alleen verstoppen voor je doel, niet voor de gene die op je jaagt. Beetje jammer. Hopelijk wordt het in AC 3 beter uitgewerkt, dan zullen we dit maar beschouwen als een eerste probeersel.
De multiplayer heeft in mijn ogen wel iets spannends hoor, omdat je altijd overal feitelijk gekilld kan wordenquote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben nu veertjes en vlaggetjes aan het verzamelen. Sommige moet je toch wel even 3 keer voor kijken voordat je snapt hoe je er moet komen.
Online gameplay is meh. Tis niet iets wat ik mezelf echt uren lang zie spelen (al is het alleen maar omdat je langer aan het wachten bent op een match dan dat je echt speelt). Er zijn niet super veel manieren om iemand te vermoorden. 9 van de 10 keer loop je gewoon achter iemand aan en steek je een mes in zijn rug. Dat je dan toevallig bonuspunten krijgt omdat je toevallig verborgen was... tja. Komt niet echt veel tactiek bij kijken naar mijn mening. En wachten op bankjes of in een baal hooi is ook niet praktisch, want het kompas van je tegenstander wijst je gewoon vol aan. Je kan je dus alleen verstoppen voor je doel, niet voor de gene die op je jaagt. Beetje jammer. Hopelijk wordt het in AC 3 beter uitgewerkt, dan zullen we dit maar beschouwen als een eerste probeersel.
Als het goed is zou je die opnieuw moeten kunnen spelen, ook voor de volle 100% synchronisation lijkt mequote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Driepink het volgende:
ik ben nu ook bezig met de vlaggetjes, maar moet je ze alle 101 hebben om de trophy/achievement te krijgen? want sommige zitten in zo'n romulus ding, en die heb ik allemaal al gedaan..
Had hij in deel 1 al.quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Die fake-ass tattoo vind ik behoorlijk storend, ook heeft Desmond ineens een superopvallend litteken zoals Ezio...
Door deze post ga ik morgen verder met mijn replay van AC1, want ik zie hem echt nu pas, net als dat geborduurde op zijn sweater.quote:
Goed kijken danquote:Op maandag 22 november 2010 20:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Door deze post ga ik morgen verder met mijn replay van AC1, want ik zie hem echt nu pas, net als dat geborduurde op zijn sweater.
Ik heb het al eerder gezegd, maar juist die licht verlaagde verzadiging van kleuren maakte deel 1 qua sfeer helemaal geniaal
Barracks?quote:Op maandag 22 november 2010 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
Weet iemand waar ik de barracks kan vinden?
Het icoontje is van mijn map op 1 of andere manier :S :S
Wat boeit zo'n trofee nouquote:Op maandag 22 november 2010 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut kut kut kut ik heb de trofee voor het vernietigen van de bommenwerper gewoon niet gekregen.
En de missie opnieuw doen heeft gewoon geen zin. Kan ik dus een hele nieuwe game opstarten
Huh?quote:Op maandag 22 november 2010 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut kut kut kut ik heb de trofee voor het vernietigen van de bommenwerper gewoon niet gekregen.
En de missie opnieuw doen heeft gewoon geen zin. Kan ik dus een hele nieuwe game opstarten
Ik heb ze al voltooid gewoon niet gekregen de anderen allemaal wel inclusief de parachute maar de trofee heb ik gewoon niet..quote:Op maandag 22 november 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo niet gekregen? Als je die side-missie voltooid heb je hem gewoon hoorEn als je dood gaat begin je gewoon weer ergens in die missie
Nou niet dat ik een trophy hunter ben maar als andere mensen er een trofee voor krijgen en ik niet ja vind dat gewoon niet tof.quote:
Had ik ook, heel vervelend. Dat gebouw staat ongeveer naast de oostelijke rand van de map. Als je het gebouw ziet herken je het als het goed is wel. Tis een groot fort met 3 poorten (waar je tijdens de missies de poorten dicht moet gooien). Het gebouw in het midden kun je naar binnen, als je dan de trap af gaat kom je bij de vecht arena. Neem aan dat je daar naar op zoek bentquote:Op maandag 22 november 2010 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
Weet iemand waar ik de barracks kan vinden?
Het icoontje is van mijn map op 1 of andere manier :S :S
Heb het ook op halt moeten zetten tot het weekend, zit nu bij "The Banker".quote:
juist, dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Had ik ook, heel vervelend. Dat gebouw staat ongeveer naast de oostelijke rand van de map. Als je het gebouw ziet herken je het als het goed is wel. Tis een groot fort met 3 poorten (waar je tijdens de missies de poorten dicht moet gooien). Het gebouw in het midden kun je naar binnen, als je dan de trap af gaat kom je bij de vecht arena. Neem aan dat je daar naar op zoek bent.
Snap je het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:49 schreef Captainp00face het volgende:
Wat een kut eind!
Kan ik de titels niet doorklikken ofzo? Alsof ik al die namen ga onthouden.![]()
je kan het alsnog doen, en zo vaak als je wilt (als je genoeg van die streepies hebt tenminstequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:54 schreef Captainp00face het volgende:
Oh, en ik vond de laatste twee sequenties enorm gehaast.
Ik dacht dat dit ook een missie zou zijn, niet dus
Of als je target zo'n mongool is die alleen op de daken rent waardoor jij dat ook moet doen. Zul je altijd zien dat ze jou eerst te grazen hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef versabommie het volgende:
Ben nu een poosje die multiplayer aan het doen, maar als je eenmaal in een groep zit kun je best rap doorspelen. Moet zeggen dat ik het ook echt met het uur leuker ga vinden.. alleen die frustratie als je net iemand prachtig kapot hebt gemaakt je vanachter een mes in je schedel krijgt geduwd...
psies! Ben nu bijna level 12 en dan heb je die rookbommen enzo nog maar dan nog.. zit zwaar te schelden hier steeds ... wel kut dat ik m'n cam vergeten was uit te zettenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of als je target zo'n mongool is die alleen op de daken rent waardoor jij dat ook moet doen. Zul je altijd zien dat ze jou eerst te grazen hebben
Mijn vriendin speelde het vandaag toen ik thuiskwam, ze speelt normaal bijna nooit games, maar dit vindt ze echt geweldig. Samen al op level 25quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ben nu bijna level 12 en dan heb je die rookbommen enzo nog maar dan nog.. zit zwaar te schelden hier steeds ... wel kut dat ik m'n cam vergeten was uit te zetten
25? Dan heb je sinds donderdag goed door zitten halenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelde het vandaag toen ik thuiskwam, ze speelt normaal bijna nooit games, maar dit vindt ze echt geweldig. Samen al op level 25
Nee joh, gaat snel als je genoeg wint. Misschien 10 uurtjes gespeeld in totaal (multiplayer)quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
25? Dan heb je sinds donderdag goed door zitten halen![]()
Mijn vrouw zit enkel op de bank te vloeken als ik er weer 1 in de nek krijgDie gaat dit nooit spelen, trekt ze niet ..Die gooit dan echt een keer die controller door het scherm
Oooohw.. ik zit pas aan de 4-5 uur in totaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee joh, gaat snel als je genoeg wint. Misschien 10 uurtjes gespeeld in totaal (multiplayer)
Nee, natuurlijk snap ik geen bal van het eind.quote:
Wat, dat klinkt wel heel gaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk snap ik geen bal van het eind.
Ben ik trouwens de enige die last heeft van momenten waarop er opeens een gigantische groep mensen voor me verschijnt uit het niets? Of dat er opeens een boompje staat waar je dan tegen aanloopt..
Betwijfel hetquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef Koopsie het volgende:
Bij MM is AC B 49 eu. nog ergens goedkoper te vinden?
ik heb geen cc ofs.![]()
ik wil hem namelijk wel halen nu.
Nope geen last van gehad.. alleen gisteren wel een dip met trophies!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk snap ik geen bal van het eind.
Ben ik trouwens de enige die last heeft van momenten waarop er opeens een gigantische groep mensen voor me verschijnt uit het niets? Of dat er opeens een boompje staat waar je dan tegen aanloopt..
Ga ervoor en veel plezierquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik kan de verleiding niet weerstaan.
ik haal em morgen
Herkenbaar zo hatelijk als ze dat doen. Ze zijn makkelijk te killen maar daardoor jij ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of als je target zo'n mongool is die alleen op de daken rent waardoor jij dat ook moet doen. Zul je altijd zien dat ze jou eerst te grazen hebben
Inderdaad, ik had echt zoiets van: oh, is het voorbij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:54 schreef Captainp00face het volgende:
Oh, en ik vond de laatste twee sequenties enorm gehaast.
Ziet er naar uit dat jij wel heel lang lol gaat hebben van AC, 2 keer de story spelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb me e-mail nooit gecheckt, die achievement kan ik dus ook niet meer halen..
Deze avondquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Speel dan gewoon op een console, anders niet mauwen
Als een speer hier, schiet van de ene sessie naar de anderequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme nu is die online multiplayer echt traag, mensen leaven steeds
Ja, dat is als je al een groep hebt altijd, mutsquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als een speer hier, schiet van de ene sessie naar de andere
Nouja, er zit wel variatie in de groep ... verschillende mensen ..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, dat is als je al een groep hebt altijd, muts
Dit is ook niet AC3quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
ZWAAR teleurgesteld. Ben fan sinds AC1 uitkwam, maar dit slaat nergens op. Ik heb hem in 3 dagen casual uitgespeeld. Ik heb nauwelijks gespeeld en ineens ben ik al bij de laatste missie. Dit was echt zonde van mijn geld. Ik snap dat er side missions zijn etc, maar het heeft me toch wel 20 uur gekost om AC2 voor de eerste keer uit te spelen. Ik dacht dat ik nog niet eens op de helft was.
Zeuren over korte speeltijd als je alleen door de storymode gerushed bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
ZWAAR teleurgesteld. Ben fan sinds AC1 uitkwam, maar dit slaat nergens op. Ik heb hem in 3 dagen casual uitgespeeld. Ik heb nauwelijks gespeeld en ineens ben ik al bij de laatste missie. Dit was echt zonde van mijn geld. Ik snap dat er side missions zijn etc, maar het heeft me toch wel 20 uur gekost om AC2 voor de eerste keer uit te spelen. Ik dacht dat ik nog niet eens op de helft was.
Gast.. Dit is AC 2.5, niet 3 zoals versabommie al zegtquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat is alleen voor hogere levels...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef versabommie het volgende:
Dat gevorderde gezocht in multiplayer, krijg je daar meer punten voor een kill ?
*edit
Laat maar, maak geen schijn van kans daar nog![]()
Daar kwam ik net bijzonder hardhandig achterquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is alleen voor hogere levels...
Welk level ben je nu? Ik ben level 18quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar kwam ik net bijzonder hardhandig achter![]()
Ik wil ook die skills, ik wil ze! En daarna wil ik texasbeth haar hoofd op een staak!!!ik wil ze doodmoorden!
nu 14, en idd die gebruik ik ook, pistool soms maar dat geeft weinig puntenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welk level ben je nu? Ik ben level 18
Ik gebruik voornamelijk dat veranderen van een groep en rookbom of zelf veranderen
klopjacht heb ik nog niet gedaan... is dat wat ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van groep veranderen gebruik ik altijd bij kloppenjacht ook als je zelf jager bent want de persoon die dan blijft staan is de persoon die je moet hebben. Helaas zijn er ook veel zo slim om je dan snel te stunnen.
6 mensen .. Je zit in een team van 3 tegen 3 de 1ne ronde jaag je alleen en bij de andere moet je juist zorgen om niet gepakt te worden. Als je die menigte veranderen hebt loop je dik binnen met punten bij de ronde waar je moet verbergen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopjacht heb ik nog niet gedaan... is dat wat ?
Net gespeeld.. ronduit tof! Vooral als je medespelers ook teamjagen ..quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
6 mensen .. Je zit in een team van 3 tegen 3 de 1ne ronde jaag je alleen en bij de andere moet je juist zorgen om niet gepakt te worden. Als je die menigte veranderen hebt loop je dik binnen met punten bij de ronde waar je moet verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |