mijn man heeft hem ingepiktquote:
Laat eens zienquote:
Ik heb de Collectors Edition voor 71 euroquote:Op woensdag 17 november 2010 19:20 schreef Koopsie het volgende:
Ik wou eerst wachten totdat ie wat goedkoper was.![]()
maar ik heb nog van die bonnetjes van gamemania voor korting.
dus ik ga hem denk ik morgen gelijk halen![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:22 schreef Trafasi het volgende:
tvp...! Heb hem al maar mag hem nog niet spelen tot ie officieel uit is![]()
je wil me gewoon jaloers makenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Filmpje
http://scffaithy.nl.pictu(...)264/AC/IMG-1352.html
ik ga je nog erger jaloers makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vdoem!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga je nog erger jaloers maken
Kom ik boven om even te kijken naar het spel, zitten ze Forza te spelen
Dus ik ga NU assassin's Creed spelen
Uiteraard te checkenSCF Faithy
Forza, gestoordquote:Op woensdag 17 november 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga je nog erger jaloers maken
Kom ik boven om even te kijken naar het spel, zitten ze Forza te spelen
Dus ik ga NU assassin's Creed spelen
Uiteraard te checkenSCF Faithy
Waag het niet om te spoilen trouwensquote:Op woensdag 17 november 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stelletje gekken inderdaad
[ afbeelding ]
uiteraard nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waag het niet om te spoilen trouwens
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
The monster-hit, historical fantasy/sci-fi Assassins Creed video game from Ubisoft breaks into comics with a stunning 3-issue series written and illustrated by acclaimed creators Karl Kerschl (Wednesday Comics, Adventures of Superman) and Cameron Stewart (Batman and Robin)!
Assassins Creed: The Fall follows 19th century Russian assassin Nikolai Orelov as he strives to claim an artifact of immense power from the hands of the Templars, leading to a climactic and violent showdown with the ruthless Tsar Alexander III aboard a speeding train!
Meanwhile, in modern times, a troubled young drifter copes with unsettling visions of a possible past life - visions that have irreversible consequences for the present. Assassins Creed: The Fall is an exciting new chapter in the popular series that no fan will want to miss
Wil je de comic ? dan stuur ik je wel even een pmquote:
ja doe maar.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil je de comic ? dan stuur ik je wel even een pm
3 is een erg goeie, ik ga het nu doenquote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 dit is geen ruzie topic
2 als je met ziektes scheld ben je pas echt triest
3 S T F U en ga SLAPEN!
Heb nog geen multiplayer gespeeld, omdat ik altijd eerst met de singleplayer begin.
Ah fijn, ben ook nog niet zover in de game. Heb meer wat zitten kloten in Rome. Toch weer leuk om vanaf daken nietsvermoedende soldaten neer te knallen, en te zien hoe de rest zich afvraagt waar de naai ik ben. Skitterend!
Hoe is de single player?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 dit is geen ruzie topic
2 als je met ziektes scheld ben je pas echt triest
3 S T F U en ga SLAPEN!
Heb nog geen multiplayer gespeeld, omdat ik altijd eerst met de singleplayer begin.
Ah fijn, ben ook nog niet zover in de game. Heb meer wat zitten kloten in Rome. Toch weer leuk om vanaf daken nietsvermoedende soldaten neer te knallen, en te zien hoe de rest zich afvraagt waar de naai ik ben. Skitterend!
Haha nee xboxquote:
Kneusquote:Op donderdag 18 november 2010 02:39 schreef schede-gnoom. het volgende:
rickokun wat ben jij kankertriest jonge, michhas een troll en een autist noemenmichhas is de fucking held van fok man, fucking faalhaas, flikekr op naar KLb ofzo man
![]()
nee, jij trekt volle zalenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Doe gewoon effe normaalJezus hoe oud zijn jullie
Dit.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Doe gewoon effe normaalJezus hoe oud zijn jullie
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee, jij trekt volle zalen
iedereen typt wel eens iets doms, midden in de nacht, met een bezopen kop
Had ook niet anders verwachtquote:
Ik heb op verschillende sites gelezen dat het ongeveer 15 uur duurt.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
Weet iemand trouwens hoe lang de single player ongeveer duurt? Puur en alleen het verhaal gezien?
volgens mij 14-16 uurquote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
Weet iemand trouwens hoe lang de single player ongeveer duurt? Puur en alleen het verhaal gezien?
Haha ja ik ook, ik neem dit keer alles in een keer mee, alle veertjes enz. en alle achievementsquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik doe er sowieso langer over, omdat ik een ''100%-gamer'' ben.
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Die Shaun zei dat hij oog-icoontjes op mijn map zou plaatsen, waar je herinneringen van Subject 16 kunt vinden, dus ik neem aan dat het weer van die puzzeltjes zullen zijn. Ik ben ze alleen nog niet tegengekomen, maar ik ben dan ook gestopt met spelen na aankomst in Rome.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik neem dit keer alles in een keer mee, alle veertjes enz. en alle achievementsZitten er trouwens weer glyphs in of niet? Dat vond ik het allervetste in deel 2, zelf alle glyphs zoeken en ontcijferen. 'The Truth' was baas
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Die Shaun zei dat hij oog-icoontjes op mijn map zou plaatsen, waar je herinneringen van Subject 16 kunt vinden, dus ik neem aan dat het weer van die puzzeltjes zullen zijn. Ik ben ze alleen nog niet tegengekomen, maar ik ben dan ook gestopt met spelen na aankomst in Rome.
Drank maakt E-penis kapot dan je lief isquote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee, jij trekt volle zalen
iedereen typt wel eens iets doms, midden in de nacht, met een bezopen kop
Ik ook, maar ook weer nietquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik doe er sowieso langer over, omdat ik een ''100%-gamer'' ben.
AC2 heb ik wel 100% gehaald, maar dat is dan ook niet zo extreem moeilijkquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook weer niet
Want vaak zijn het van die repetitieve zaakjes, waardoor ik dan wel op 80% ofzo kom, maar uiteindelijk niet het verhaal uitspeel omdat ik het dan ondertussen al zat ben
Maar hoe is de multiplayer?
Fucking kutveertjesquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AC2 heb ik wel 100% gehaald, maar dat is dan ook niet zo extreem moeilijk
In GTA en dergelijke kom ik ook nooit verder dan 80-90%
gelukkig nu maar 10.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking kutveertjesHeb ze wel allemaal gehaald
Enneeehhhhh, hoe is de multiplayer?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:15 schreef Captainp00face het volgende:
Verdomme, ik had de codex editie besteld, is die opeens niet meer leverbaar?!
Nu heb ik de normale..
AC1 had ik ook 100%quote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AC2 heb ik wel 100% gehaald, maar dat is dan ook niet zo extreem moeilijk
In GTA en dergelijke kom ik ook nooit verder dan 80-90%
Geen idee, ben nog even op het hoesje aan het fappen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Enneeehhhhh, hoe is de multiplayer?
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:30 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog even op het hoesje aan het fappen.
Heb er al 2 gedaan, in totaal moeten er 10 zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik neem dit keer alles in een keer mee, alle veertjes enz. en alle achievementsZitten er trouwens weer glyphs in of niet? Dat vond ik het allervetste in deel 2, zelf alle glyphs zoeken en ontcijferen. 'The Truth' was baas
okquote:Op donderdag 18 november 2010 17:56 schreef Michhas het volgende:
Ik heb hem binnenZe waren mijn pre-order kwijt
Maar heb hem alsnog meegenomen
Ik ben de komende paar uur niet meer aanspreekbaar
was je ps3 ook al voor 5 uur connected met PSN?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
PSN doet het gewoon hoor teminste hier wel.
Maar zijn er nou zo weining mensen online dat ik al een halfuur moet wachten op 5 andere personen.
Is toch niet normaal.
ga eens niet spoileren, NEE INDERDAAD, GEEN WOORD MEERquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
LOL!
Die kaart waar je al die contracten hebt voor je andere assassins he.... Moskou blijkt ergens net buiten oost Polen te liggen, en Constantinopel ligt in zee ten oosten van Italië.
Dat dat kon staat ook gewoon in alle previews hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ga eens niet spoileren, NEE INDERDAAD, GEEN WOORD MEER
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ga eens niet spoileren, NEE INDERDAAD, GEEN WOORD MEER
die heb ik ook express niet gelezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dat kon staat ook gewoon in alle previews hoor.
Als je nou gewoon even gelezen had hoe het werkt...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand trouwens verstand van Uplay ik heb me aangemeld maar kan die extra ps3 dlc nergens vinden even als dat extra personage voor de multiplayer kan ik niet selecteren.
Hoe werkt het dan wijsneus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even gelezen had hoe het werkt...
Die DLC voor PS3 heeft niks te maken met Uplay
Ja hoe doe je dat dan of dat extra personage voor de multiplayer snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:26 schreef Michhas het volgende:
Ik heb wel gelijk Altaïrs armor gehaald via Uplay
Uplay is een soort van beloningssysteem van Ubisoft.. Je krijgt points als je bepaalde challenges haalt in Ubisoft games, en daarmee kun je dan weer shit kopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dat uPlay voor iets ?
En kost het geld ?
Nja, ik ben nog zoet met cod:boquote:Levertijd:* 5 - 10 werkdagen
* De genoemde levertijd is slechts een indicatie
Ik heb AC2 ook uitgespeeld laatst, maar heb nog geen Ubisoft account gemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uplay is een soort van beloningssysteem van Ubisoft.. Je krijgt points als je bepaalde challenges haalt in Ubisoft games, en daarmee kun je dan weer shit kopen.
Kost je niks, je moet je alleen even registreren, en je kan er best vette shit me eigenlijk
Ik had sowieso nog een shitload aan points van AC2 en Splinter Cell:Conviction, dus heb gelijk Altaïrs armor en een ACB theme gehaald
Nee, dan heb je ze volgens mij niet.. Je moet je eerst registreren, anders krijg je die punten natuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb AC2 ook uitgespeeld laatst, maar heb nog geen Ubisoft account gemaakt.
Heb ik dan ook punten, of zijn die op een of andere manier te krijgen ?
Ik ga vandaag de mp ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Online is wel raar geregeld allemaal.
Soms heb je binnen no time een match gevonden, andere keren zit je 5 minuten te wachten.
Ik speel klopjacht het meest.
Als je in een goed team zit is het echt vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |