Wacht eens even????quote:Op donderdag 18 november 2010 14:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
JA omdat het zo in de wet staat vind ik en samen met me de rest van nederland het wettelijke ontucht.
Als je vind dat die wet verkeerd is moet je die wijzigen. Maar niet gaan zeuren over de huidige wetten hier. Elke nederlander moet zich aan de wet houden. En militairen hebben vanwege hun beroep en positie in de maatschappij nog wat extra wetten waar ze zich aan moeten houden.
Hoe moeilijk is dat om te begrijpen.
Eindelijk iemand die kan nadenken en kijken naar de situatie zonder te kijken naar de persoon/partij.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het zijn geldende regels binnen defensie, NIET zoals ze tussen normale burgers geldt. In het 2e geval zou Lucassen niet strafbaar zijn geweest en dan dus ook niet veroordeeld voor ontucht. Wat hij binnen defensie heeft gedaan is laakbaar te noemen en binnen de regels van defensie dus strafbaar, maar daarbuiten niet. Als normale burger mag je als 24 jarige gewoon sex hebben met een 18 jarige.
Kan jij me uitleggen waarom de heer Lucassen niet zes jaar in de bak zou moeten voor buurtterrorisme? Ik blijf het gewoon vragen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wacht eens even????
In de wet staat dat ik geen relatie mag hebben in mijn privétijd met iemand die bij hetzelfde bedrijf werkt als waar ik werk?
HOLY FUCK!!!!
De situatie is dat de heer Lucassen is veroordeeld wegens buurtterrorisme. Heb je daar echt geen mening over?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die kan nadenken en kijken naar de situatie zonder te kijken naar de persoon/partij.
Nogmaals... er is geen enkele wet overtreden wanneer jij als persoon een relatie hebt met een andere persoon in je eigen privétijd. (defensie buiten beschouwing gelaten, want die wetten daar heb ik als burger helemaal NIKS mee)quote:Op donderdag 18 november 2010 14:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Stel dat je in een wei een zwart witte en een rode koe hebt, welke vind jij dan leuker? Net zo relevant. Nogmaals, je mag niet zelf besluiten welke wetten je je wel of niet aan houdt.
leuk dat jij er niks mee te maken had, maar een millitair die als instructteur bij een bataljon is angesteld valt wél onder millitair tuchtrecht en daar gaat het om:quote:Op donderdag 18 november 2010 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb als burger niks te maken met militaire wetten en vind dat ontucht stuk dat ook totaal niet relevant!
Iedereen kan namelijk zien dat er niks "ontucht" was aan die relatie!
Dŕár voor is die millitair veroordeel, terwijl jij als gewone burger er niet voor veroordeeld zou worden als je sexueel contact met 'een' 17-jarige hebt die aan dat schoolbataljon een opleiding volgt...quote:De bestreden uitspraak houdt in dat tussen de verdachte en de slachtoffers een - gelet op art. 84, derde lid, Sr - ambtelijke gezagsverhouding bestond van meerdere in militaire rang (onderofficier) tegenover mindere (soldaat), dat de verdachte als instructeur aan het Schoolbataljon te Ermelo was verbonden en de slachtoffers leerlingen van dat Schoolbataljon waren, dat er veelal een aanzienlijk leeftijdsverschil tussen de verdachte en die leerlingen bestond
Dus rechters veroordelen tegenwoordig mensen wegens ontucht zonder dat ze een wet hebben overtreden?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nogmaals... er is geen enkele wet overtreden wanneer jij als persoon een relatie hebt met een andere persoon in je eigen privétijd. (defensie buiten beschouwing gelaten, want die wetten daar heb ik als burger helemaal NIKS mee)
Als je die Esther bedoelt: het ging niet om haar. Zij is ook niet gehoord als getuige want zij was destijds wel meerderjarig. De veroordeling ging om andere vrouwen.quote:[b]Op donderdag 18 november 2010 00:05 schreef Thas het volgende
Ene meneer Lucassen die is veroordeeld voor ontucht. Voor de mensen die het interview met de vriendin in kwestie niet bekeken hebben; het was een vrijwillige relatie.
Oh daar heb ik zeker een mening over. Meteen de kamer uit schoppen die vent.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Viajero het volgende:
[..]
De situatie is dat de heer Lucassen is veroordeeld wegens buurtterrorisme. Heb je daar echt geen mening over?
Zo, dat heeft even geduurd. na 20 posts van wanhopig de heer Lucassen verdedigen en na vijf keer de vraag negeren toch een antwoord, bedankt!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zeker een mening over. Meteen de kamer uit schoppen die vent.
Maar dat was ook mijn reactie niet. Jij doet alsof die vent tig minderjarige meisjes heeft verkracht met deze opmerking:
"hij kreeg er zelfs (militaire) detentie voor, dus afdoen met 'poepoe' is een licht understatement."
Jij vindt het afdoen van dit met poepoe als lichte understatement.
Daarmee is de 17 jarige niet ineens meerderjarig.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je mag in nederland als meerderjarige een relatie hebben met een 17 jarige.
Mijn god! Leer LEZEN!!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dus rechters veroordelen tegenwoordig mensen wegens ontucht zonder dat ze een wet hebben overtreden?
Alleen hij werkte niet bij een bedrijf, hij werkte bij defensie. Dus de vraag slaat nergens op.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn god! Leer LEZEN!!!!!!
Wat vind jij van deze situatie.... LEES HEEL GOED.
Je werkt bij een bedrijf.... lees je dit? Een bedrijf!!!
Je krijgt een relatie met een collega!
Die collega is geen ondergeschikte!
Je uit je liefde alleen in je vrije tijd, dus niet op de werkvloer!
Nu komt de ja/nee vraag.... is dit ontucht?
Een simpele ja of nee aub, geen ander gezeik er omheen.
Kap eens met je ongeďnformeerde gedram.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:38 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Daarmee is de 17 jarige niet ineens meerderjarig.
En binnen defensie is het verboden. En dat weet iedereen die bij defensie werkt.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kap eens met je ongeďnformeerde gedram.
De wettelijke minimumleeftijd voor seks is 16 in Nederland.
Vieze nare troll dat je bent!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Zo, dat heeft even geduurd. na 20 posts van wanhopig de heer Lucassen verdedigen en na vijf keer de vraag negeren toch een antwoord, bedankt!
Oh, en ik stel helemaal niets voor als verkrachting, ik constateer gewoon dat hij door een rechter veroordeeld is wegens ontucht.
Alweer geen ja of nee antwoord... waarom durf je geen antwoord te geven? Omdat je dan je fout moet toegeven?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Alleen hij werkte niet bij een bedrijf, hij werkte bij defensie. Dus de vraag slaat nergens op.
Zo. Lucht het op?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vieze nare troll dat je bent!
Ik heb al tig keer gezegd dat ik niet kijk naar de persoon of partij en nu opeens zeg je dat ik wanhopig lucassen verdedig?
Smerige ranzige troll dat je bent!
Dat is het verschil tussen jou en mij.
Ik denk na, ik kijk naar de situatie, niet de persoon/partij.
Jij gooit allerlei rare beschuldigingen in het rond, betitelt mij als PVV'er, wat totaal niet zo is
Jij vind het hebben van een relatie in je privetijd ontucht omdat de rechter dat zegt. Je bent zo'n befehl ist befehl figuur... erg naar ben jeJe zou in de 2e wereld oorlog waarschijnlijk een NSB'er zijn geweest
Want de baas/rechter zegt dat nu eenmaal!
Rustig ademhalen...quote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vieze nare troll dat je bent!
Ik heb al tig keer gezegd dat ik niet kijk naar de persoon of partij en nu opeens zeg je dat ik wanhopig lucassen verdedig?
Smerige ranzige troll dat je bent!
Dat is het verschil tussen jou en mij.
Ik denk na, ik kijk naar de situatie, niet de persoon/partij.
Jij gooit allerlei rare beschuldigingen in het rond, betitelt mij als PVV'er, wat totaal niet zo is
Jij vind het hebben van een relatie in je privetijd ontucht omdat de rechter dat zegt. Je bent zo'n befehl ist befehl figuur... erg naar ben jeJe zou in de 2e wereld oorlog waarschijnlijk een NSB'er zijn geweest
Want de baas/rechter zegt dat nu eenmaal!
Omdat jij een vraag stelt die niets met de situatie te maken heeft. Je vergelijkt defensie met een bedrijf, wat nergens op slaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alweer geen ja of nee antwoord... waarom durf je geen antwoord te geven? Omdat je dan je fout moet toegeven?
Nee je vergelijking is niet correct.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef sp3c het volgende:
je vergelijking is niet goed Refragmental
je geeft les op school en krijgt een relatie met je leering
goed of fout?
ja dit is in de regel ontucht ja
En weeeeeeeer geen antwoord.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Viajero het volgende:
[..]
Omdat jij een vraag stelt die niets met de situatie te maken heeft. Je vergelijkt defensie met een bedrijf, wat nergens op slaat.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
En binnen defensie is het verboden. En dat weet iedereen die bij defensie werkt.
Seks ja. Hij heeft het over meerderjarigheid. Twee verschillende dingen. Is het nu duidelijk?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kap eens met je ongeďnformeerde gedram.
De wettelijke minimumleeftijd voor seks is 16 in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |