abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 14:07:53 #251
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88861220
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat men het ontucht blijft noemen, iedereen met een halve hersencel of 2 weet dat het geen ontucht is.
:')

Ja, tuurlijk, jij bent hier de slimmerik, en degenen die ontucht strafbaar hebben gesteld en hebben gedefinieerd welke gedragingen daar onder vallen, die hebben geen hersenen. Sure.

Snap je nou echt de ratio niet achter de strafbaarstelling van seks met een minderjarige ondergeschikte? Denk je echt dat al die 17-jarige meisjes in Spermelo hun commandanten zo razend aantrekkelijk vonden dat ze niets liever wilden dan seks?

Maar zelfs al ben je het er niet mee eens dat het strafbaar is, dan nog heb je het niet te doen. Iedere burger wordt geacht de wet te kennen, waaronder ook de regels voor militairen als je zelf het leger in gaat. En als je dan wordt veroordeeld, dan moet je dat niet verzwijgen als je wordt geselecteerd voor de kieslijst voor de Tweede Kamer.

Wat jij nu zelf precies ontucht vindt, is dan volstrekt irrelevant.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:09:39 #252
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861295
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, jij bent hier de slimmerik, en degenen die ontucht strafbaar hebben gesteld en hebben gedefinieerd welke gedragingen daar onder vallen, die hebben geen hersenen. Sure.

Snap je nou echt de ratio niet achter de strafbaarstelling van seks met een minderjarige ondergeschikte? Denk je echt dat al die 17-jarige meisjes in Spermelo hun commandanten zo razend aantrekkelijk vonden dat ze niets liever wilden dan seks?

Maar zelfs al ben je het er niet mee eens dat het strafbaar is, dan nog heb je het niet te doen. Iedere burger wordt geacht de wet te kennen, waaronder ook de regels voor militairen als je zelf het leger in gaat. En als je dan wordt veroordeeld, dan moet je dat niet verzwijgen als je wordt geselecteerd voor de kieslijst voor de Tweede Kamer.

Het is natuurlijk altijd moeilijk als je helden van hun voetstuk vallen. Hij zit nog in de ontkenningsfase lijkt het.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_88861325
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, daar zou ik het ook niet over willen hebben. Eerst fel tegen buurtterrorisme zijn, en dan vervolgens een buurtterrorist in de Tweede kamer houden. Niet uit te leggen, dus negeren we het. Wat mij vooral zo stoort aan PVV types zoals jij is dat je niet openlijk toegeeft dat je Marokkanen haat, en graag Nederlanders de buurt laat intimideren, zolang fatima maar geen hoofddoekje meer op mag. Walgelijk die hypocrisie :r
Oh fuck kerel :D
Hoe achterlijk kun je zijn.
Het stoort me zo ontzettend aan die kotsfiguren zoals jij die meteen alles richting de PVV hoek schuiven als het je niet aanstaat :D Ik zit totaal aan de andere kant van het politieke spectrum, maar ik kan WEL nadenken, dat is het verschil denk ik tussen jou en mij.
Hoe vaak moet ik het zeggen dat mijn reactie puur een reactie was op jou stuk met betrekking op het ontucht verhaal... wat jij blijkbaar heel erg vind. Want met die halve hersencel van je zie je blijkbaar niet in het totaal geen ontucht is.

Ik reageer puur en alleen hierop:
"hij kreeg er zelfs (militaire) detentie voor, dus afdoen met 'poepoe' is een licht understatement."

Ik doe het af met een poepoe want die militaire detentie is dikke vette onzin!
En ik zeg expliciet dat ik dit even los zie van de PVV en de persoon lucassen.
Vervolgens begin jij over lucassen en de PVV? Ik bedoel... wtf!?

Maarja... ik ben benieuwd waarom jij mij een PVV type noemt.
pi_88861329
quote:
geen goed woord over voor het aannamebeleid van de pvv. maar is het bewezen dat de man een buurtterrorist is? is hij veroordeeld, of zijn het aangedikte dan wel verzonnen verhalen van buurtgenoten die misschien niet zoveel ophebben met de pvv.
Ja hij is veroordeeld , 2 keer zelfs!
Als je weet hoe moeilijk het is in het softe Nederland om veroordeeld te worden wegens buurtoverlast, dan zegt het toch wel wat dat het deze man gelukt is 2 keer bestraft te worden.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:12:30 #255
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861408
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het stoort me zo ontzettend aan die kotsfiguren zoals jij die meteen alles richting de PVV hoek schuiven als het je niet aanstaat :D Ik zit totaal aan de andere kant van het politieke spectrum, maar ik kan WEL nadenken, dat is het verschil denk ik tussen jou en mij.
Hoe vaak moet ik het zeggen dat mijn reactie puur een reactie was op jou stuk met betrekking op het ontucht verhaal... wat jij blijkbaar heel erg vind. Want met die halve hersencel van je zie je blijkbaar niet in het totaal geen ontucht is.

"hij kreeg er zelfs (militaire) detentie voor, dus afdoen met 'poepoe' is een licht understatement."

Omdat je de eerste bent die loopt te schreeuwen als het om marokkanen gaat, maar nu ineens claimt buurtterrorisme niet relevant te vinden. Het boeit me niet welke post jij op reageert, je kan buurtterrorisme niet afschrijven als irrelevant als het gaat om een partij die dat juist tot een van hun hoofdpunten heeft gemaakt.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_88861469
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef Pool het volgende:

[..]

Pool... wat vind jij hiervan?

"Werken in het leger, vrijwillige relatie met iemand die niet direct ondergeschikt is, alleen in weekenden je liefde uiten, buiten werktijd."

Overigens is 17 niet minderjarig.

Een normale persoon vind dit geen ontucht en al helemaal niet strafbaar! En dat is juist WEL relevant!

Je gaat een 13 jarige die sex heeft met zijn 12 jarige vriendin toch ook geen pedofiel noemen voor de rest van zijn leven? Werkelijk.... dat befehl ist befehl cultuurtje hier hangt me de strot uit. Mensen kunnen niet eens zelf nadenken.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:14:34 #257
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861491
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jouw gebrek aan respect voor de geldende regels bij defensie vind ik ook vrij schokkend. Als je het er niet mee eens bent neem je geen dienst. Dit land wordt gelukkig nog altijd geregeerd door democratisch afgesproken wetten, niet door wat jij wel of niet erg vindt.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:15:24 #258
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861532
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pool... wat vind jij hiervan?

"Werken in het leger, vrijwillige relatie met iemand die niet direct ondergeschikt is, alleen in weekenden je liefde uiten, buiten werktijd."

Een normale persoon vind dit geen ontucht en al helemaal niet strafbaar! En dat is juist WEL relevant!

Je gaat een 13 jarige die sex heeft met zijn 12 jarige vriendin toch ook geen pedofiel noemen voor de rest van zijn leven? Werkelijk.... dat befehl ist befehl cultuurtje hier hangt me de strot uit. Mensen kunnen niet eens zelf nadenken.
Wat vind jij van op dit moment geldende wetten, moet je je daaraan houden of mag je zelf kiezen welke je leuk vindt en welke niet?
pi_88861534
De tijd van goedpraten, gedogen en theedrinken is voorbij Refragmental.
pi_88861582
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:12 schreef Viajero het volgende:

[..]

Omdat je de eerste bent die loopt te schreeuwen als het om marokkanen gaat, maar nu ineens claimt buurtterrorisme niet relevant te vinden. Het boeit me niet welke post jij op reageert, je kan buurtterrorisme niet afschrijven als irrelevant als het gaat om een partij die dat juist tot een van hun hoofdpunten heeft gemaakt.
Nogmaals... mijn post was een reactie op jouw ontucht stuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom je dan dat buurtterrorisme stuk erbij betrekt is mij een compleet raadsel!!!!

Nogmaals... ik reageer op jou "poepoe" reactie!! Jij begint opeens over buurtterrorisme?

Dat is net alsof ik nu opeens over de corruptie van Wolfsen ga beginnen. totaal niet relevant!
pi_88861631
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:15 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat vind jij van op dit moment geldende wetten, moet je je daaraan houden of mag je zelf kiezen welke je leuk vindt en welke niet?
Ik heb als burger niks te maken met militaire wetten en vind dat ontucht stuk dat ook totaal niet relevant!
Iedereen kan namelijk zien dat er niks "ontucht" was aan die relatie!
pi_88861706
quote:
[b]Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef Refragmental

Nou ja, eigenlijk wel. Dus.
en haalt het maar net!
  donderdag 18 november 2010 @ 14:20:16 #263
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861748
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nogmaals... mijn post was een reactie op jouw ontucht stuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom je dan dat buurtterrorisme stuk erbij betrekt is mij een compleet raadsel!!!!

Nogmaals... ik reageer op jou "poepoe" reactie!! Jij begint opeens over buurtterrorisme?

Dat is net alsof ik nu opeens over de corruptie van Wolfsen ga beginnen. totaal niet relevant!
Omdat dit topic niet gaat over de dingen waar jij het over wilt hebben, het gaat over de criminaliteit bij de PVV in het algemeen. Wie heeft jou ineens mod gemaakt dat je denkt te kunnen bepalen waar we het wel of niet over mogen hebben?

Ik vraag je iets over buurtterrorisme, en waar jij en ander PVV volk eerst enthousiast over knieschoten en zes jaar opsluiten liepen te schreeuwen is het antwoord nu: maar het was geen ontucht.

1. Als een rechter iemand veroordeeld wegens ontucht, dan heet dat in het Nederlandse systeem ontucht.
2. Dat is geen antwoord op de vraag, waarom wil je niet antwoorden op de voorkeursbehandeling van een buurtterrorist? Of mag ik alleen vragen stellen die jij van te voren goedkeurt?
pi_88861754
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Jouw gebrek aan respect voor de geldende regels bij defensie vind ik ook vrij schokkend. Als je het er niet mee eens bent neem je geen dienst. Dit land wordt gelukkig nog altijd geregeerd door democratisch afgesproken wetten, niet door wat jij wel of niet erg vindt.
We doen het opnieuw... want die plank voor je kop is wel erg dik en groot.

Je werkt voor een bedrijf.
Je krijgt een vrijwillige relatie met iemand.
Die iemand is niet direct ondergeschikt aan jou.
Je uit je liefde alleen in het weekend, buiten werktijd.

Nu een simpele JA/NEE vraag.... vind jij dit wettelijke ontucht?
Ik hoef alleen een antwoord in de vorm van JA of NEE.
pi_88861765
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk wel. Dus.
17 is niet minderjarig in nederland.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:21:10 #266
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861787
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ok, ik geef het op.
pi_88861852
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het is natuurlijk altijd moeilijk als je helden van hun voetstuk vallen. Hij zit nog in de ontkenningsfase lijkt het.
Mijn helden?
Ik word misselijk van jou zieke aannames :')
Jou soort doet dat wel vaker zie ik... gebrek aan hersencellen.
Ik kan namelijk wel naar situaties kijken LOS van partijen en personen.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:22:48 #268
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88861856
quote:

[..]

We doen het opnieuw... want die plank voor je kop is wel erg dik en groot.

Je werkt voor een bedrijf.
Je krijgt een vrijwillige relatie met iemand.
Die iemand is niet direct ondergeschikt aan jou.
Je uit je liefde alleen in het weekend, buiten werktijd.

Jouw mening of mijn mening is irrelevant, het gaat om de wet. tenminste, dat vertelde Wilders ons vroeger, voor deze schandalen. Als er al kritiek was op de wet dan was het dat mensen niet hard genoeg gestraft werden. Nu is het ineens verbazend stil...
pi_88861894
quote:
Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dude. Echt.
en haalt het maar net!
pi_88861932
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

Jouw mening of mijn mening is irrelevant, het gaat om de wet. tenminste, dat vertelde Wilders ons vroeger, voor deze schandalen. Als er al kritiek was op de wet dan was het dat mensen niet hard genoeg gestraft werden. Nu is het ineens verbazend stil...
simpel... ja of nee?
pi_88862062
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Viajero het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ok, ik geef het op.
Je mag in nederland als meerderjarige een relatie hebben met een 17 jarige.
pi_88862107
quote:
JA omdat het zo in de wet staat vind ik en samen met me de rest van nederland het wettelijke ontucht.

Als je vind dat die wet verkeerd is moet je die wijzigen. Maar niet gaan zeuren over de huidige wetten hier. Elke nederlander moet zich aan de wet houden. En militairen hebben vanwege hun beroep en positie in de maatschappij nog wat extra wetten waar ze zich aan moeten houden.

Hoe moeilijk is dat om te begrijpen.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:29:33 #273
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88862170
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

simpel... ja of nee?
Stel dat je in een wei een zwart witte en een rode koe hebt, welke vind jij dan leuker? Net zo relevant. Nogmaals, je mag niet zelf besluiten welke wetten je je wel of niet aan houdt.
pi_88862191
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het zijn geldende regels binnen defensie, NIET zoals ze tussen normale burgers geldt. In het 2e geval zou Lucassen niet strafbaar zijn geweest en dan dus ook niet veroordeeld voor ontucht. Wat hij binnen defensie heeft gedaan is laakbaar te noemen en binnen de regels van defensie dus strafbaar, maar daarbuiten niet. Als normale burger mag je als 24 jarige gewoon sex hebben met een 18 jarige.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 18 november 2010 @ 14:31:58 #275
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88862271
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het zijn geldende regels binnen defensie, NIET zoals ze tussen normale burgers geldt. In het 2e geval zou Lucassen niet strafbaar zijn geweest en dan dus ook niet veroordeeld voor ontucht. Wat hij binnen defensie heeft gedaan is laakbaar te noemen en binnen de regels van defensie dus strafbaar, maar daarbuiten niet. Als normale burger mag je als 24 jarige gewoon sex hebben met een 18 jarige.
Maar hij was geen normaal burger, hij werkte bij defensie. En hij is door een rechter veroordeeld wegens ontucht. En wegens buurtterrorisme, waar alle PVV fanaten netjes hun bek over dicht houden, omdat het inderdaad absoluut op geen enkele manier goed te praten valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')