Je zat met Jemhaddar in Excesse? Als member?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:35 schreef MassimO het volgende:
Aah , jawel. Mijn oude guild is Excesse , daar zit zon zelfde soort volk. Die hebben overdag gewoon gemiddeld 20 man online. Als je daar werkt ben je ook een uitzondering.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dus volgende maand een goblin aanmaken, maar ja, welke class (ik was helemaal klaar met mijn hele drood idee...)
Priest
Rogue ben geen melee-er
Warrior ben geen melee-er
Mage
Druid niet mogelijk
Hunter hek al
Warlock
Shaman
Paladin niet mogelijk
Death knight hek al
Blijf over: Priest, Mage, Warlock of Shaman
Lastig lastig lastig
Mage is denk ik het makkelijkste om te levelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Welke class is het makkelijkst om te spelen/levellen
Mjah, fucking weirdo's daar bij Blizz hè? Dat je niet even wat skills kan gaan staan leren terwijl de hele stad naar de klote gaatquote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Dus als druide kan je niks in thunder tijdens de event omdat alle trainers wegzijn . inclusief innkeepers . guards . en eventuele shops .. goed overna gedacht weer door dat design team
En mailboxesquote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Dus als druide kan je niks in thunder tijdens de event omdat alle trainers wegzijn . inclusief innkeepers . guards . en eventuele shops .. goed overna gedacht weer door dat design team
Dat is correct.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zat met Jemhaddar in Excesse? Als member?
De meesten hebben overigens gewoon een baan of opleiding.
nvm, even nagevraagd![]()
Ik heb er gister lekker met mijn level 60 druid tussen gelopen, moest nog wat rifts hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En mailboxesDe event is ook bedoeld voor 80'ers.
Daarom verschijnen er voor de lower levels portals om als de weerga die stad uit te komen.
Echt wel , ff een undead hunter gemaakt. De nieuwe UD starter area + nieuwe Brill is echtquote:Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef hans1988 het volgende:
Beetje klooien op PTR. Tot nu toe ziet er top uit allemaal!![]()
![]()
Teleport: Moongladequote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Revenge2005 het volgende:
En de level 78-81 area's zijn niet druk?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Manfredje het volgende:
[..]
[..]
Mage is denk ik het makkelijkste om te levelen.
Ik ga zelf een male goblin warlock maken, lijkt me wel een grappige combinatie.
Maar ga deze pas levelen nadat ik mijn main op 85 heb. Zal dan wel wat rustiger in de start area zijn.
Mensen die weggaan na 1 wipe? Klinkt eerder als een pug dan als een guildrun...quote:Op donderdag 18 november 2010 07:56 schreef Karina het volgende:
Gisteren zou de eerste guildrun ICC plaatsvinden. Ging niet zo lekkerMensen die weggingen na 1 wipe, wachten op nieuwe mensen, enfin, niet eens langs de eerste boss gekomen omdat de healer en tank geen zin meer hadden.
Volgende keer beter.
Eensch. Dat gedrag verwacht ik niet bij een guildrunquote:Op donderdag 18 november 2010 08:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mensen die weggaan na 1 wipe? Klinkt eerder als een pug dan als een guildrun...
Dat soort mensen wil je sowieso niet in je guildraids hebben want dan kom je nergens.
eens.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eensch. Dat gedrag verwacht ik niet bij een guildrun
De enige juist aanpak inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef jagga het volgende:
[..]
eens.
Gewoon nog 1x wipen en dan over die boss heenfietsen like there's no tomorrow !
huh? die pally was toch iemand anders? en niet rhay? dan zouden we toch 11 man hebben ?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige juist aanpak inderdaad.
Behalve als je (uitzonderlijk geval) de boss meteen in de eerste encounter down krijgt, natuurlijk![]()
Overigens; Het ziet er naar uit dat Rhay met die Candyvan Pally mee gaat raiden, dat zou betekenen dat Paku gewoon mee kan naar Lichy
Nee, die account is gewoon van hun.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:02 schreef jagga het volgende:
[..]
huh? die pally was toch iemand anders? en niet rhay? dan zouden we toch 11 man hebben ?
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:02 schreef jagga het volgende:
[..]
huh? die pally was toch iemand anders? en niet rhay? dan zouden we toch 11 man hebben ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Oh dat kan ookquote:
en ik dacht dat jij niet mee wilde, of loop ik achter...of ik snap het niet meerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dat kan ook/care, ik kan mee
en we zijn met de originele groep
Huh? DPS en Healers die rollen op avoidance gear , begrijp ik jouw nou goedquote:Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, het schiet niet op om te gearen als een newly 80 tank. Iedere DPS/Healer met 5000-6000 GS jat mijn gear
GSquote:Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, het schiet niet op om te gearen als een newly 80 tank. Iedere DPS/Healer met 5000-6000 GS jat mijn gear
Je kan nog prima raiden zonder met GSmongolen in aanraking te komen, dacht ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GS
Ik ben blij dat ik ben gestopt met raiden voor die ongein begon.
Ik zou het niet weten, ik raid niet meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan nog prima raiden zonder met GSmongolen in aanraking te komen, dacht ik.
Yep use 1 tm zoveel is voor wat je aan gear aan hebt. Zo kun je je trinkets ook triggeren in een makroquote:Op donderdag 18 november 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze macro:
/spell disenchant
/use 1
Je helmpie disenchant, en niet het eerste item in je backpack?
Nee, dat wist ik ook niet, nu dus wel. Gelukkig wilde een GM mijn helmpie terug toveren
Que?quote:
Ik wilde wel mee, maar ik wilde nog liéver dat de groep de achiev zou halen zonder al teveel onnodige wipes vanwege gebrek aan disease-disspelling-classes ofzoquote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef jagga het volgende:
[..]
en ik dacht dat jij niet mee wilde, of loop ik achter...of ik snap het niet meer
En nu gaan we het gewoon met de original 10 halenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde wel mee, maar ik wilde nog liéver dat de groep de achiev zou halen zonder al teveel onnodige wipes vanwege gebrek aan disease-disspelling-classes ofzo
ok wacht effe?>> op een rijtje.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nu gaan we het gewoon met de original 10 halen
Ik = tevreden
Juistem, dus ik ben erg tevreden, drie verschillende classes als healteam lijkt me ook veel handiger. Ik geloof alleen dat die Pally nog niet zo geweldig gegeared is als Rhay zou willen hebben, maar ze is nogal perfectionistisch op dat gebied meen ik. We gaan het zien? Ik heb er redelijk veel vertrouwen in.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef jagga het volgende:
[..]
ok wacht effe?>> op een rijtje.
Rayshu = shaman > gaat spelen op de holy paladin van der zusje/vriendin. dus onze healer groep word nu pally/shammy en druid.
Is zelfs beter qua healing team imo
Ik dacht dat pak niet mee zou gaan, en we die andere paladin zouden meesjouwen, vandaar..
Ja vond ik ook al, ik vermoed dat ze de volgende keer niet meer meemogenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mensen die weggaan na 1 wipe? Klinkt eerder als een pug dan als een guildrun...
Dat soort mensen wil je sowieso niet in je guildraids hebben want dan kom je nergens.
Zo een soort grap hadden wij ook bij Algalon. Hadden maar 1 Big Bang. Zat toen op 35% alquote:Op donderdag 18 november 2010 12:09 schreef MarkyB het volgende:
Wisten jullie dat je bij Sindra P2 en P3 totaal kan overslaan door gewoon te nuken?
Eergisteren wist ik niet wat mij overkwam. We hebben maar 1x frost tombs gehad en 2x de aanval dat je ff weg moet lopen en weer terug keren. Daarna was het nuke festijn en zaten alle 6 de dpsers op 12k minimaal. Was echt ziek.
Why even bother? Nog minder dan 3 weken tot Cata en dan kan alle gear die je nu met zoveel moeite verkrijgt de prullenbak inquote:Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Hitomi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |