Vutters met tijd overquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef du_ke het volgende:
FTS, wel gezien van wanneer dit topic is?
Dus recyclen, up-kicken e.d. anno vandaag.quote:Juist van midden uit de hype rond de PVV-CV's waarin nogal wat vergeten was.
Ik heb geloof ik al 10 jaar niet gehuild en dat (de reden daarvoor) was vele malen erger dan een forum hoorquote:Nu zijn er verse PVV'ers waaraan ook weer lekker veel niet klopt. Daar kunnen we het gewoon over hebben. Er is overigens ook een topic waar jij ook flink in meegepost hebt dat gaat over andere partijen en je begint keer op keer over die El Fassed dus dit komt nogal over als gehuil...
Open deur, een gegeven, zie toen, zie vandaag.quote:Dat gaat gewoon zo verder, dit -3 a 5- weken oude nieuws
Open deur, een gegeven, zie toen, zie vandaag.quote:zal men wel recyclen tot en met
En bovenstaande is ook gewoon een gegeven van toen en nu. Het/de ene na de andere dubbel-topics, over d epvv dan, niet over de pvda die een eigen afleidings aparte kamer(-topic) voor klachten kreegquote:En leuke OP ook, 'gisteren is er al een topic geopend, dus vandaar deze 2e er bij' met dank aan de uitermate pro-pvda anti-pvv modder eters hier die ook deze vast laten bestaan, echter, de pvv is zo groot dankzij dit gedrag, niet door de pvv zelf, dus met dank aan 'de oorlogs methodiek van de pvda . pvv dus' die navolging vond.
Dan scheelt het nogal dat de PvdA me geen ruk kan schelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kortom, blijf de pvv aanvallen, maak de pvda kleiner, mijn zege hebben jullie.
En het scheelt nog meer dat je dan tot de minderheid behoort hier.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan scheelt het nogal dat de PvdA me geen ruk kan schelen.
Mooi en nu weer terug on-topic.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het scheelt nog meer dat je dan tot de minderheid behoort hier.
Hoeveel college-geld zou Mart volgend jaar moeten betalen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef DarkSkywise het volgende:
15. Mart Bosch (60), Heerlen, student
Die viel mij ook al opquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel college-geld zou Mart volgend jaar moeten betalen?
Daarom vond ik deze uitspraak van Wilders eigenlijk best wel grappig: PVV wil af van ‘ouwe hap' in Limburgquote:Veel oudjes, of niet?
Daaruit geplakt :quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:15 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Daarom vond ik deze uitspraak van Wilders eigenlijk best wel grappig: PVV wil af van ‘ouwe hap' in Limburg
Dat is zekers nodig ja.quote:De PVV staat drastische hervormingen in het bestuur voor.
Oh we hebben geen democratie in NL, of slechts 3 of zo op schaal 1 tot 10 ? inderdaadquote:De partij wil dat de gouverneur gekozen wordt
Een even getal, niet handig GW !quote:Het aantal gedeputeerden gaat terug van vijf naar vier.
Declaraties openbaar, ok, maar bij niet doen, welke sanctie?quote:Om inspraak en transparantie te vergroten, moeten er raadgevende referenda komen en een openbaar declaratieregister, waarin alle declaraties staan.
http://www.groenerekenkamer.com/node/680quote:14.
Submitted by Richard Veldwijk (unv.) on 30 november, 2008 - 03:20.
Ik roep het ook al jaren:
"Kent U ze nog: die zure-regen spotjes en actualiteiten-items?"
In Zweden zouden alle naaldbomen kaal zijn en er in de meren geen vis meer zitten. Niettemin is er al die jaren door het bureau voor toerisme reclame gemaakt voor de bossen en de visvakanties
Overigens horen naaldbomen in onze regio niet thuis. Hadden we maar zure regen gehad, dan waren we die kleredingen kwijt geweest. Maar ja: de linkse subsidiesponzen van het gebroken geweertje moesten iets anders zoeken na de val van de muur. Zoek maar eens goed: alle kopstukken van de anti-wapenwedlooplobby zitten nu in de milieubeweging.
In plaats van al die miljardenverslindende nutteloze milieuprojecten, zou de overheid elke vorm van subsidie moeten stoppen. Wie weet gaan er dan zelfs een paar van die types aan het werk
Nee, De Roon dan. Kamerlid, fractievoorzitter in Almere en nu een plekje op de kieslijst voor de Statenverkiezingenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
Geert doet het gewoon expres, ze allemaal achter elkaar bekend maken, information overload
Maarreh Joram van Klaveren zit toch in de Tweede Kamer, gaat ie daar nu ook parttimen?
Dom en links-hatend Nederland komt langzaam uit zijn holletje gekropenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.groenerekenkamer.com/node/680
Ja ok, maar die staat tenminste nog op een onverkiesbare plekquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, De Roon dan. Kamerlid, fractievoorzitter in Almere en nu een plekje op de kieslijst voor de Statenverkiezingen
quote:Geert doet het gewoon expres, ze allemaal achter elkaar bekend maken, information overload![]()
Ja oke, maar het staat gewoon erg knullig. Kan me trouwens niet voorstellen dat die Van Klaveren de capaciteiten heeft om een fractie te leiden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar die staat tenminste nog op een onverkiesbare plek
Ik denk eerder van wel, afgaande op:quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja oke, maar het staat gewoon erg knullig. Kan me trouwens niet voorstellen dat die Van Klaveren de capaciteiten heeft om een fractie te leiden.
quote:"Joram Jaron van Klaveren (Amsterdam, 23 januari 1979) is een Nederlands politicus. Hij is sinds 17 juni 2010 namens de Partij voor de Vrijheid (PVV) lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal.
Van Klaveren studeerde godsdienstwetenschappen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Voor zijn Kamerlidmaatschap was hij stagiair bij het partijbureau van de ChristenUnie, lid van de gemeenteraad van Almere namens de VVD gedurende de periode maart 2006 tot juni 2009, gaf les op verschillende middelbare scholen (waaronder ISG Arcus te Lelystad) en werkte daarna actief als medewerker van de PVV-Tweede Kamerfractie. Hij volgde Richard de Mos op als beleidsmedewerker van Martin Bosma" bron : wikipedia
Die is lijstduwer komt helaas bij alle partijen voor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, De Roon dan. Kamerlid, fractievoorzitter in Almere en nu een plekje op de kieslijst voor de Statenverkiezingen
De "inhoud" er uit scheppen en aan mee-werken variant, of gewoon (alleen kwalijke?) feiten proberen op te duikelen van die lieden als poging om te gaan lopen "zwartboeken"?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:06 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga PVV Zeeland op de schop nemen.
Zal wel een 'Zeeland weer voor de Zeeuwen'- leus zijn, waarmee ze daar de boer "opgaan".quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:06 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga PVV Zeeland op de schop nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |