abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88808197
Omdat er nogal wat naar boven over het verleden van zittende PVV kamerleden de laatste dagen, werd gisteren een topic geopend om eens naar de overige leden van de PVV fractie te kijken.

Remlof opende gisteren dit topic Check hier de CV's van PVV fractieleden.

quote:
Check de CV's van de PVV kamerleden
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" link aan de linkerkant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.

Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen staat dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft :')

Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-site dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.

Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger >:)
Na het verzwijgen van zijn veroordeling voor ontucht en hevige burenruzies mocht Lucassen toch blijven van Wilders. Sharpe blijkt directeur geweest te zijn van een bedrijf dat veroordeeld was tot hoge boetes in Hongarije...

En vanochtend zie ik op het rtl nieuws dat er op de voorpagina van de Volkskrant staat dat Richard de Mos nooit schooldirecteur is geweest.http://www.volkskrant.nl/(...)ls-schoolhoofd.dhtml Zoals gisteren hier al gesuggereerd werd, het stond gisteren wel op de PVV site en in diverse interviews.

"Volgende PVV'er in opspraak: De Mos was nooit schoolhoofd. "Maar als ik had gewild, had ik het kunnen zijn." Hij had z'n diploma tenslotte."

Ik ben benieuwd hoe dat nu verder gaat....

[ Bericht 1% gewijzigd door aloe_vera op 17-11-2010 08:19:41 ]
pi_88808255
Het is net zo'n pleureszooi bij de PVV als bij de PvdA, vooral de raadsleden.
pi_88808299
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
Eigenlijk zou er een topic moeten komen waarin de cv's van PvdA'ers gecheckt worden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 17 november 2010 @ 08:00:19 #4
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_88808319
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vertel, vertel!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 17 november 2010 @ 08:10:52 #5
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_88808395
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Eigenlijk zou er een topic moeten komen waarin de cv's van PvdA'ers gecheckt worden.
Typisch PVV... Kijkt net niet even voorbij het einde van z'n neus....
Check hier de CV's van alle fractieleden behalve PVV-leden
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_88808403
Het klapvee stemvee bij de PVV kost de belastingbetaler (u dus) 2,4 miljoen euro per jaar. Ik kan me lastigere baantjes voorstellen om 100.000 per jaar mee binnen te halen... Zeker gezien de CV's van de PVV-ers...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_88808425
CV-fraude gebeurd overal, in elke partij, en buiten de politiek minstens zo, vind ik niet zo schokkend. Uiteraard wel jammer, dat zo'n volksvertegenwoordiger gewoon niet eerlijk is en beperkt opgeleid.

Maar goed dat Geert nog baas is, de komende jaren zal er wel een flinke wervings-/sanerings-/zuiveringsronde plaatsvinden.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_88808454
quote:
12s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:10 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Typisch PVV... Kijkt net niet even voorbij het einde van z'n neus....
Check hier de CV's van alle fractieleden behalve PVV-leden
Je noemt me nu toch geen PVV'er he :P
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88808507
En nu dit weer: http://www.ed.nl/regio/ei(...)lde-oudtopatleet.ece

Bedreiging en aanval van een mede-atleet met spikes in gezicht door Sharpe? WTF?
pi_88808530
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:22 schreef aloe_vera het volgende:
En nu dit weer: http://www.ed.nl/regio/ei(...)lde-oudtopatleet.ece

Bedreiging en aanval van een mede-atleet met spikes in gezicht door Sharpe? WTF?
_O-
pi_88808620
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
CV-fraude gebeurd overal, in elke partij, en buiten de politiek minstens zo, vind ik niet zo schokkend. Uiteraard wel jammer, dat zo'n volksvertegenwoordiger gewoon niet eerlijk is en beperkt opgeleid.

Maar goed dat Geert nog baas is, de komende jaren zal er wel een flinke wervings-/sanerings-/zuiveringsronde plaatsvinden.
Als de PVV blijft groeien kan hij nooit alles blijven controleren :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 17 november 2010 @ 08:33:32 #12
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88808670
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als de PVV blijft groeien kan hij nooit alles blijven controleren :)
Dat heeft hij vooralsnog verzuimd te doen, dus het kan alleen maar beter..
pi_88808688
Sharpe zijn bedrijf is zelfs twee keer veroordeeld tot het betalen van grote boetes http://www.dvhn.nl/nieuws(...)geweld-en-misleiding
pi_88808738
Oh, de records van Sharpe waren ook niet echt

http://twitpic.com/37gu8l
pi_88809480
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:11 schreef -PatrickO- het volgende:
Het klapvee stemvee bij de PVV kost de belastingbetaler (u dus) 2,4 miljoen euro per jaar. Ik kan me lastigere baantjes voorstellen om 100.000 per jaar mee binnen te halen... Zeker gezien de CV's van de PVV-ers...
Zo weinig?

Wat denk je hiervan wat daarbij in het niet valt? Of heb je een beetje last van selectieve verontwaardeging? :+

quote:
PvdA-prominent Fatima Elatik is terug op haar oude stek in Amsterdam-Oost nadat ze opstapte vanwege een mogelijk verlies van 30 miljoen euro. Dat bevestigen betrokkenen bij de lijmpoging tussen PvdA en coalitiegenoten D66 en GroenLinks.

Haar partij, die verantwoordelijk was voor de aankoop van een bijna failliet muziekcentrum, probeerde begin oktober in een brief onder de verantwoordelijkheid uit te komen. Dat viel in verkeerde aarde bij D66 en GroenLinks, die de druk op haar partij opvoerden. Elatik en haar collega stapten op.

Na lang praten blijken D66, GroenLinks en PvdA het eigenlijk helemaal niet zo erg te vinden dat het stadsdeel voor 30 miljoen euro het schip in gaat. De coalitie is volgens bronnen van Het Parool reeds gerepareerd, en Elatik kan haar oude stek weer innemen.

In 2007 gaf het deelraadsbestuur ruimere garanties aan muziekcentrum MuzyQ zonder dat de stadsdeelraad dat wist. In 2005 was al besloten voor 10 miljoen euro garant te staan, maar het risico bleek dit jaar 30 miljoen euro te zijn.
Bron
pi_88809680
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zo weinig?

Wat denk je hiervan wat daarbij in het niet valt? Of heb je een beetje last van selectieve verontwaardeging? :+

[..]

Bron
Wat heeft dat artikel met een foutje in een CV te maken?
pi_88809801
DE LINKSE MEDIA MOET GESTRAFT WORDEN VOOR HET NAAR BUITEN BRENGEN VAN DEZE GEHEIMEN

NIKS AAN HET HANDJE VERDER
  woensdag 17 november 2010 @ 09:38:47 #18
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_88809922
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zo weinig?

[..]

Bron
De aanval is de beste verdediging.... Alle PVV'ers hier doen tot nu toe niets anders dan jij-bakken... zo ontzettend doorzichtig!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_88809979
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef Xtreem het volgende:

[..]

De aanval is de beste verdediging.... Alle PVV'ers hier doen tot nu toe niets anders dan jij-bakken... zo ontzettend doorzichtig!
:D Ik stem geeneens in NL, dus je eXtreme aanname slaat als een lul op een drumstel.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:58:02 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88810387
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

:D Ik stem geeneens in NL, dus je eXtreme aanname slaat als een lul op een drumstel.
Continu vanuit Hongarije je gal lopen spuwen op de Nederlandse situatie en in elk post voor de PVV in de bres springen, maar als de PVV een keer in de hoek zit waar de klappen vallen, dan is mevrouw ineens geen PVV'er maar een onschuldige expat die met de verkiezingen hier niks te maken wil hebben.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:59:54 #21
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88810431
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Pool het volgende:

[..]

Continu vanuit Hongarije je gal lopen spuwen op de Nederlandse situatie en in elk post voor de PVV in de bres springen, maar als de PVV een keer in de hoek zit waar de klappen vallen, dan is mevrouw ineens geen PVV'er maar een onschuldige expat die met de verkiezingen hier niks te maken wil hebben.
Een PVV'er die verschrikkelijk hypocriet is? Wie had dat gedacht!? :o
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 17 november 2010 @ 10:01:07 #22
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88810462
Of hemel je de PVV alleen maar op, zodat je eigen bedrijfje daar goed handel kan drijven met Gold Sweet 2002 en Digitania? Dat zou wel een verklaring zijn voor je krampachtige verdediging van de PVV.
pi_88810651
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik ben tenminste reeel en niet zo'n haatdragend persoon als jij, remlof en nog een paar.van die extremisten die al lopen te janken als er iemand een scheet laat.

O, en vertel eens of beter quote me eens je aanname dat ik constant op NL loop te spuwen terwijl ik juist behoorlijk NL een warm hart toedraag.

Je paranoia begint inmiddels aardig ernstige vormen aan te nemen en ik adviseer je uit medeleven om eens een goede neuroloog of zieleknijper te raadplegen.

Oh, ik zie inmiddels dat communiste werkloze etherset zich ook even moet roeren uit haar schotelduraflatje wat ze haar ivoren toren noemt waarvan ze op de mensjes neerkijkt.
pi_88810735
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben tenminste reeel en niet zo'n haatdragend persoon als jij, remlof en nog een paar.van die extremisten die al lopen te janken als er iemand een scheet laat.

O, en vertel eens of beter quote me eens je aanname dat ik constant op NL loop te spuwen terwijl ik juist behoorlijk NL een warm hart toedraag.

Je paranoia begint inmiddels aardig ernstige vormen aan te nemen en ik adviseer je uit medeleven om eens een goede neuroloog of zieleknijper te raadplegen.

Oh, ik zie inmiddels dat communiste werkloze etherset zich ook even moet roeren uit haar schotelduraflatje wat ze haar ivoren toren noemt waarvan ze op de mensjes neerkijkt.
Het lezen van jouw reacties is voor mij altijd een waar feest O+
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88810777
quote:
6s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Pool het volgende:
Of hemel je de PVV alleen maar op, zodat je eigen bedrijfje daar goed handel kan drijven met Gold Sweet 2002 en Digitania? Dat zou wel een verklaring zijn voor je krampachtige verdediging van de PVV.
Waarom zou ik mee moeten janken met de grote horde leeghoofden? Ik behoor niet tot de standaard 1000 in een dozijn waslijnjankerds en durf mijn eigen mening te ventileren zonder anderen na te bléren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')