abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88996479
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Wij waren gisteren heengeweest :D
hij stopt echt op een kut moment.. njah je kent het boek dus je zult het wel merken :P
Ik heb 1 t/m 6 gelezen en in de laatste had ik geen zin meer :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88997080
Ik ga slapen, ik ben op. ;(

Welterusten alvast allemaal. :*

Zeg FE, ben je nu niet trots op me? :D
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_88997214
Weltruste fairytalessuck :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_89002221
Mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_89002366
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 04:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
moggel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89002804
Goedemorgen :O
pi_89005367
Mogguh :), hoewel, voelt als middag, ben alweer 4u mn nest uit...

Lees ik nou wat over HP hier?
Daar was ik ook, oh wacht, dat heeft VV gepost.. argh.. Anyway, daar waren wij dus naar toe geweest :P. Maar kan inderdaad beamen dat het wel een belachelijk open einde is op deze manier. En ik heb het boek niet gelezen, dus heb geen flauw idee wat nog te verwachten :P.

Heb ooit in een grijs verleden alleen de eerste 2 gelezen, toen was het wel weer goed :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 22 november 2010 @ 10:57:17 #208
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89005662
quote:
Oogletsel buschauffeur door laserpen
Uitgegeven: 22 november 2010 10:47
Laatst gewijzigd: 22 november 2010 10:47
DEN BOSCH - De politie heeft zondagmiddag in Den Bosch een 14-jarige jongen aangehouden die vermoedelijk vanuit de ouderlijke woning een buschauffeur met een laserpen in de ogen scheen.
© NU.nl/Rob Aarts

De 46-jarige chauffeur liep daardoor oogletsel op en moest de bus stilzetten. Het slachtoffer is in het ziekenhuis behandeld. Het is nog onduidelijk of het letsel blijvend is.

Een politiewoordvoerster heeft dat maandag gemeld. In de slaapkamer van de jongen troffen agenten behalve een laserpen ongeveer honderd losse flodders aan. De jongen is na verhoor naar huis gestuurd.

De zaak zal worden doorgestuurd aan justitie.
© ANP

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89006332
Las het net ook ja. Gaat weer lekker zo dan :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_89007422
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2010 23:01 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga slapen, ik ben op. ;(

Welterusten alvast allemaal. :*

Zeg FE, ben je nu niet trots op me? :D
Ik ben ontzettend trots op je :D

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Wij waren gisteren heengeweest :D
hij stopt echt op een kut moment.. njah je kent het boek dus je zult het wel merken :P
Ik vond hem mooi. Tijd ging snel, leek geen 3 uur!
Het is inmiddels geen kinderfilm meer in ieder geval :')

En voor de haters hier :P : Harry Potter niks vinden, maar de New Kids de hemel in prijzen :')
~Si vis amari, ama~
  maandag 22 november 2010 @ 11:58:16 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89007493
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef FedExpress het volgende:

[..]

En voor de haters hier :P : Harry Potter niks vinden, maar de New Kids de hemel in prijzen :')
Ik vind het beide kut. :') Maarja ik ben natuurlijk ook veel te oud voor zulke onzin. ;(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_89007597
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maarja ik ben natuurlijk ook veel te oud voor zulke onzin. ;(
Nee hoor. Ken zat volwassenen die het leuk vinden ;)
~Si vis amari, ama~
pi_89009776
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind het beide kut. :') Maarja ik ben natuurlijk ook veel te oud voor zulke onzin. ;(
Harry niet dissen :P
Heb alle boeken thuis en alle films in de bios gezien, moet alleen de nieuwste nog gaan kijken
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_89009955
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef FedExpress het volgende:
Was het maar kut, dan was het nog wat :')
  maandag 22 november 2010 @ 13:42:50 #215
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89010707
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Was het maar kut, dan was het nog wat :')
:')
pi_89010919
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:')
FLIPENDO
pi_89022249
O-) heerlijk als er voor je gekookt wordt
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  maandag 22 november 2010 @ 19:03:36 #218
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89023171
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
Mag ik 'm af en toe eens lenen? O+

En niet alleen om te koken. O-)
pi_89023228
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
klopt, dat is heerlijk >:)
~Si vis amari, ama~
pi_89023379
HOI
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_89024737
NI HAO
pi_89027184
KONICHI'WA
pi_89028441
BONJOUR
pi_89028506
GUTENTAG
pi_89028723
AAAH.

Ik bedenk me net dat ik voor half 10 iets ingeleverd moet hebben voor school.
En dat dat keiveel is.
En dat ik nog moet beginnen. :'(

Oh en.

HELLO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')