Ik heb 1 t/m 6 gelezen en in de laatste had ik geen zin meerquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Wij waren gisteren heengeweest![]()
hij stopt echt op een kut moment.. njah je kent het boek dus je zult het wel merken
moggelquote:
quote:Oogletsel buschauffeur door laserpen
Uitgegeven: 22 november 2010 10:47
Laatst gewijzigd: 22 november 2010 10:47
DEN BOSCH - De politie heeft zondagmiddag in Den Bosch een 14-jarige jongen aangehouden die vermoedelijk vanuit de ouderlijke woning een buschauffeur met een laserpen in de ogen scheen.
© NU.nl/Rob Aarts
De 46-jarige chauffeur liep daardoor oogletsel op en moest de bus stilzetten. Het slachtoffer is in het ziekenhuis behandeld. Het is nog onduidelijk of het letsel blijvend is.
Een politiewoordvoerster heeft dat maandag gemeld. In de slaapkamer van de jongen troffen agenten behalve een laserpen ongeveer honderd losse flodders aan. De jongen is na verhoor naar huis gestuurd.
De zaak zal worden doorgestuurd aan justitie.
© ANP
Ik ben ontzettend trots op jequote:Op zondag 21 november 2010 23:01 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga slapen, ik ben op.
Welterusten alvast allemaal.
Zeg FE, ben je nu niet trots op me?
Ik vond hem mooi. Tijd ging snel, leek geen 3 uur!quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Wij waren gisteren heengeweest![]()
hij stopt echt op een kut moment.. njah je kent het boek dus je zult het wel merken
Ik vind het beide kut.quote:Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
En voor de haters hier: Harry Potter niks vinden, maar de New Kids de hemel in prijzen
Nee hoor. Ken zat volwassenen die het leuk vindenquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maarja ik ben natuurlijk ook veel te oud voor zulke onzin.
Harry niet dissenquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het beide kut.Maarja ik ben natuurlijk ook veel te oud voor zulke onzin.
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef FedExpress het volgende:
En voor de haters hier: Harry Potter niks vinden, maar de New Kids de hemel in prijzen
quote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat
FLIPENDOquote:
Mag ik 'm af en toe eens lenen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
heerlijk als er voor je gekookt wordt
klopt, dat is heerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
heerlijk als er voor je gekookt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |