Eerder werd er gesteld dat ook de intercom over de hele trein het niet deed waardoor dus het achterste treinstel vol bleef. Dus mogelijk was er een storing in dat systeem. Dien een klacht in bij de NS en vraag om opheldering.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:41 schreef GoodGawd het volgende:
Wel stom dat die intercom functie bij de noodrem het niet deed....
En schadevergoeding.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:29 schreef Justinn het volgende:
[..]
Eerder werd er gesteld dat ook de intercom over de hele trein het niet deed waardoor dus het achterste treinstel vol bleef. Dus mogelijk was er een storing in dat systeem. Dien een klacht in bij de NS en vraag om opheldering.
Wat dacht je ervan wanneer een vrachtwagen tegen het viaduct aanrijdt?quote:Op woensdag 17 november 2010 01:48 schreef BlackLining het volgende:
Wtf zeg.
Ach ja, bij mij hadden ze een "aanrijding met viaduct" voor elkaar gekregen.Ik vond het een hele prestatie. Dat ding staat er al 20 jaar hoor
Gevolg: 1,5 uur van Tilburg naar Den Bosch (!)
Waardoor ik bijna twee uur vast zat op Utrecht CSquote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan wanneer een vrachtwagen tegen het viaduct aanrijdt?Natuurlijk gaan ze eerst controleren of het viaduct nog goed is.
Het was op het nieuws hoor... dus niks verzonnen topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoax, als je aan de noodrem trekt kan hij niet zomaar meer rijden.
Socios kan dit bevestigen.
verzonnen topics
Hart van Nederland had een item van een kwartier (schat ik in)quote:Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef GoodGawd het volgende:
Hey waar vinden jullie nieuwsberichten? Ik ben nog niks tegengekomen.
Ik hoorde het vanmorgen bij Evers staat op.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef GoodGawd het volgende:
http://eversstaatop.radio(...)ag-17-november-2010/quote:Honderd treinreizigers wisten gisteren niet wat ze meemaakten. Hun stoptrein reed plotseling alle stations voorbij. Ze waren in Amsterdam ingestapt. De machinist had nog omgeroepen dat iedereen uit moest stappen, maar dat was alleen in het voorste treinstel te horen geweest. Toen ze het ene na het andere station voorbij zagen zoeven, belden reizigers in paniek 112. Ook trokken ze aan de noodrem, maar ook dat hielp niet. Uiteindelijk heeft ProRail de trein bij Gouda tegengehouden. Telegraaf
Doodsangst in spooktreinquote:Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef GoodGawd het volgende:
Doodsangstenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je ook doodsangst uitgestaan, TS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |