Ik ben nu iig voor de buurvrouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Injetta het volgende:
Het is wel een rare buurman inderdaad.... Misschien heeft ze toch wel gelijk..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Alles wat fout gaat... dat ben jij...
duidelijk jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Wie is dit nou weerEen vogelspotter ofzo?
Geen Friezen bashen aubquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt die man niet ondertiteld?
Ja, echt masterlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit programma heeft wel een geniale casting-afdeling zeg
Vooral als je net ruzie hebt met je vriendje/vriendinnetje, en dat hij dan probeert tot een compromis te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Stel je voor dat mr. Visser je oom of opa is, dan ga je toch met plezier naar familie-verjaardagen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vooral als je net ruzie hebt met je vriendje/vriendinnetje, en dat hij dan probeert tot een compromis te komen
Pakt ie een ladder erbij om hem een trap te verkopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vooral als je net ruzie hebt met je vriendje/vriendinnetje, en dat hij dan probeert tot een compromis te komen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Pakt ie een ladder erbij om hem een trap te verkopen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Stel je voor dat mr. Visser je oom of opa is, dan ga je toch met plezier naar familie-verjaardagen.
quote:Hier is je verjaardagscadeau en daar zul je het mee moeten doen.
Vergeet de deskundige niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |