Alsof mensen überhaupt kijken naar de personen die in een partij zitten. De voorman/-vrouw zijn de enigen waar ze naar kijken. Kijk maar naar de Nazi's... Om nou te zeggen dat Himmler of Goering er aantrekkelijke mensen waren...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef Quarant het volgende:
Het zegt toch ook wel wat over hoe snugger, of juist niet dus, die PVV-stemmers/buurtgenoten van Lucassen zijn. Komen ze 5 maanden na de verkiezingen tot de ontdekking dat hun ex-buurtgenoot/hooligan in de Tweede Kamer zit.
Ik zag het ja... Ergquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon in POL FB (al aardig wat pagina's inmiddels)
Ik ben ook weer hier hoor, sorry dat ik weg ging. Nu maar even Fredje wegpesten uit de kamer. Ik wil de camera's op Wilders, Lucassen en die andere zien!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zag het ja... Erg, maar goed...
@ Remlof voor de duidelijkheid mbt deze reeks
Je blijft een overloperquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben ook weer hier hoor, sorry dat ik weg ging. Nu maar even Fredje wegpesten uit de kamer. Ik wil de camera's op Wilders, Lucassen en die andere zien!
Told you soquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zag het ja... Erg, maar goed...
@ Remlof voor de duidelijkheid mbt deze reeks
Ik had al opgegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Told you so(grapje hoor..
)
Je rookt niet binnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga roken, dit duurt mij te lang.
Ik zal mijn portefeuille: politiek correct zijn, inleveren als straf. Het spijt me enormquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je blijft een overloper
Maar omdat je sorry zei & het topic gesloten is, ga ik je niet 2 keer straffen
Hitler was nou ook niet echt een studmuffin heur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Alsof mensen überhaupt kijken naar de personen die in een partij zitten. De voorman/-vrouw zijn de enigen waar ze naar kijken. Kijk maar naar de Nazi's... Om nou te zeggen dat Himmler of Goering er aantrekkelijke mensen waren...
Het is dat we je inbreng nodig hebben in dit topic...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zal mijn portefeuille: politiek correct zijn, inleveren als straf. Het spijt me enorm
Ja inderdaad. En dan zit hij zelf achter de monitors om het in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet altijd hieraan denken als ik Teeven hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |