abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88963007
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Je snapt me niet ;( !

Juist wanneer ik het WEL had gedaan dan had ik ze nu beter gebakken misschien, meer niet.
Als je het wel gedaan had had je nu een betere functie?
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 00:56:56 #102
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88963191
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Als je het wel gedaan had had je nu een betere functie?
Natuurlijk niet :')

Maar toen ik 16 was en met klanten in contact kwam merkte ik wel dat ik mondiger werd en meer respect kreeg dan dat ik in een keuken van de Mc Donalds zou staan.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_88994884
Vriend van mij krijgt ook nooit vrij, komt gewoon niet opdagen. Dat zegt ie wel van te voren. Maar ze ontslaan hem uiteindelijk toch niet omdat ie zo'n goede vakkenvuller is ...
pi_88996655
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef natuurlijkwel het volgende:
Vriend van mij krijgt ook nooit vrij, komt gewoon niet opdagen. Dat zegt ie wel van te voren. Maar ze ontslaan hem uiteindelijk toch niet omdat ie zo'n goede vakkenvuller is ...
Ik lolde
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88997071
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef kalinhos het volgende:
Bedrijven kunnen dat doen, ja. Ik heb ook altijd gewerkt - en nog steeds - bij bedrijven waar vakanties rond de kerst taboe zijn.
Wintersport met kerst is niet heel boem trouwens. Vorig jaar was er in het gebied waar ik was nog amper sneeuw die weken, alleen regen :')
Wat boem-dikkie :P
pi_88997321
quote:
Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef sanger het volgende:
Nog even een quote met een uitleg over zwaarwegende/gewichtige redenen:

[..]

Bij een vakkenvuller die niet aanwezig is kan m.i. nooit sprake zijn van een ernstige verstoring van de bedrijfsvoering.
We hebben het hier in de week voor Kerst, extra lange openingstijden, veel meer klanten dan normaal. Dus de AH zal het rete druk hebben en heeft alle handjes nodig. Het gaat niet om zomaar een periode.
pi_88997442
Als het goed is heeft TS bij aanvang dienstverband de huisregels van het betreffende filiaal getekend.
Veel winkels benadrukken met klem dat vrijvragen in december niet mogelijk is.
Mocht dit zo zijn is TS zoiezo verloren,,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')