Als je het wel gedaan had had je nu een betere functie?quote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je snapt me niet!
Juist wanneer ik het WEL had gedaan dan had ik ze nu beter gebakken misschien, meer niet.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als je het wel gedaan had had je nu een betere functie?
Ik loldequote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef natuurlijkwel het volgende:
Vriend van mij krijgt ook nooit vrij, komt gewoon niet opdagen. Dat zegt ie wel van te voren. Maar ze ontslaan hem uiteindelijk toch niet omdat ie zo'n goede vakkenvuller is ...
Wat boem-dikkiequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef kalinhos het volgende:
Bedrijven kunnen dat doen, ja. Ik heb ook altijd gewerkt - en nog steeds - bij bedrijven waar vakanties rond de kerst taboe zijn.
Wintersport met kerst is niet heel boem trouwens. Vorig jaar was er in het gebied waar ik was nog amper sneeuw die weken, alleen regen
We hebben het hier in de week voor Kerst, extra lange openingstijden, veel meer klanten dan normaal. Dus de AH zal het rete druk hebben en heeft alle handjes nodig. Het gaat niet om zomaar een periode.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef sanger het volgende:
Nog even een quote met een uitleg over zwaarwegende/gewichtige redenen:
[..]
Bij een vakkenvuller die niet aanwezig is kan m.i. nooit sprake zijn van een ernstige verstoring van de bedrijfsvoering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |