Ik denk dat hij bedoelt dat zijn baas als argument gebruikt dat het intern via het hoofdkantoor zo is geregeld, dus dat Ahold zegt dat hij niet vrij mag nemen in de vakantiequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Cortax het volgende:
Beetje vage openingspost van je. Wat mag niet van het hoofdkantoor? Vrij vragen? Welke dagen gaat het om, Eerste en Tweede Kerstdag?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef cucirca het volgende:
Jongens t is voor de week voor de kerst n of ruim ruis voor vrij vragen(3weken van te voren). En tuurlijk ga ik gewoon . Scheit. Wil Alrenta weten of het bij andere ah werknemers ook zo is
Van wie moet dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Lang leve vakantieplanningen.
Voor feestdagen en zulks moet je dat langer dan anderhalve maand van tevoren aangeven
dus jammer voor je, had je eerder aan moeten denken
en nog even deze extra benadrukkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Lubbert het volgende:
Dat het niet mag van het hoofdkantoor is natuurlijk bullshit. Ze willen in de drukste tijd van het jaar gewoon genoeg mensen op de werkvloer hebben. Da's wel logisch natuurlijk maar als ze genoeg mensen hebben dan moet het toch kunnen jou vrij te geven. Als dat niet zo is dan zul je dat moeten accepteren. Je vraagt eerst vrij en boekt dan je vakantie voor die periode dat je vrij hebt en niet andersom.
hahaha, notquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nog even deze extra benadrukken
Tja een werkgever moet wel een zeer goede reden hebben om je vakantie te weigeren. Dat je zoiets niet zomaar in de schoolvakanties kan doen lijkt me logisch verder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
sterkte straks, in de grote mensenwereld
EUhhhhh vroegah was het 2 keer zo druk in die week dan normaal. Genoeg redenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja een werkgever moet wel een zeer goede reden hebben om je vakantie te weigeren. Dat je zoiets niet zomaar in de schoolvakanties kan doen lijkt me logisch verder.
Van Albert Heijn dus? Ligt die termijn ergens vast?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
van de planner, die meestal rond september al begint met de planningen voor eind decemberzo ging dat bij ons iig altijd. Uiterlijk eind september doorgeven, anders heb je mooi pech
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |