Wat mij betreft kan het prima in deze reeks, anders krijgen we overlappingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Officieel gaat het debat over de stabiliteit van de regering, nav het gebeuren Lucassen...
Overigens een goed moment als ik zie wat voor een bende aan het worden is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Officieel gaat het debat over de stabiliteit van de regering, nav het gebeuren Lucassen...
1. Weet ik, had ik het zelf nog over in dit topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
dit topic is toch vol, gewoon goede TT maken met verwijzing naar het debat
Wat wil je dan als je dit soort websites onder je hebt:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef capricia het volgende:
Die Sharpe ook!
"Nee, dat is niet waar!! Absoluut niet waar!"
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/16/binnenland/pvv-james-sharpe-opspraak-wilders-fraude-kamerlid.xml
ik denk dat we een ander topic nodig hebben om te beslissen of we dat in deze reeks kunnen voortzetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wel als onderdeel van deze reeks dus..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik denk dat we een ander topic nodig hebben om te beslissen of we dat in deze reeks kunnen voortzetten.
My give upquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wel als onderdeel van deze reeks dus..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef Pipo1234 het volgende:
Wat een clowneske partij is de PVV ook eigenlijk. Ik zou me kapot schamen als ik daar op gestemd had.
Ik bespeur enige ironische correlatie tussen de username van de poster en de inhoud van zijn post...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef Pipo1234 het volgende:
Wat een clowneske partij is de PVV ook eigenlijk. Ik zou me kapot schamen als ik daar op gestemd had.
Ow wacht. Die opmerking is vrij ironisch gezien mijn gebruikersnaam.quote:
Ik was eerderquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ow wacht. Die opmerking is vrij ironisch gezien mijn gebruikersnaam.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Klopt het dat ik vooralsnog gewauwel zie over krediet op politiek24?
& wie's da?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef capricia het volgende:
Bij P&W vanavond o.a.:
Kustaw Bessems
Over de affaire rond PVV-Kamerlid James Sharpe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |