Hoeft voor mij niet.. En voor Duke ook niet geloof ik..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef RvLaak het volgende:
Is een live-topic voor het spoeddebat Lucassen een (goed) idee?
Dat doe ik dus al (nou ja, politicologie)... alleen betekent niet dat ik geen andere dingen moet doen dan debatten kijkenquote:
Goeie... Toen was Lucassen al verhuisd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
En dat begrijp ik niet. 9 Juni wisten ze toch ook al dat Lucassen op de PVVlijst stond, ze kunnen toch lezen?
Hmm... Dan laat ik het openen aan Du_ke...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet.. En voor Duke ook niet geloof ik..
Staat overigens in dit topic (mening van Duke)quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Dan laat ik het openen aan Du_ke...
Dan openen we een nieuwequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
is wel on topic, en bijna vol hier. Geen probleem dus.
Ga ik niet terug lezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat overigens in dit topic (mening van Duke)
Dan staat er ergens "E. Lucassen" op de lijst. Ik vraag me af of je dan de conclusie trekt dat dat JOUW oudbuurman is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
En dat begrijp ik niet. 9 Juni wisten ze (die buurtbewoners) toch ook al dat Lucassen op de PVVlijst stond, ze kunnen toch lezen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Pipo1234 het volgende:
Tering wat is die AJAX-functionaliteit irritant bij dit soort topics.
Ik niet, was toch De Grave?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan staat er ergens "E. Lucassen" op de lijst. Ik vraag me af of je dan de conclusie trekt dat dat JOUW oudbuurman is.
Bij V. van der Graaf denk ik ook aan een oudminister van defensie..
Zit ook wat in..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan staat er ergens "E. Lucassen" op de lijst. Ik vraag me af of je dan de conclusie trekt dat dat JOUW oudbuurman is.
Bij V. van der Graaf denk ik ook aan een oudminister van defensie..
AJAX-functionaliteit?? Let uit aub!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Pipo1234 het volgende:
Tering wat is die AJAX-functionaliteit irritant bij dit soort topics.
Naar mijn mening is het wel makkelijk om het debat in een ander topic te houden... Houdt dit wat meer on-topic... Maar goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Zolcon het volgende:
Open maar gewoon een nieuwe, dan kunnen andere mensen het ook beter vinden. Topicje of 4 komt wel vol gezien de aandacht voor deze kwestie
auto-topic-update, gok ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
AJAX-functionaliteit?? Let uit aub!
Ow in die nieuwe layout komen verse opmerkingen meteen tevoorschijn. Dat is echt irritant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Automatische updates en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het debat IS toch heel on topic??quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het wel makkelijk om het debat in een ander topic te houden... Houdt dit wat meer on-topic... Maar goed
Nee, fijn juist! Vind ik dan...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ow in die nieuwe layout komen verse opmerkingen meteen tevoorschijn. Dat is echt irritant.
Officieel gaat het debat over de stabiliteit van de regering, nav het gebeuren Lucassen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het debat IS toch heel on topic??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |