Fustquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dacht al dat ik was uitgeschoten met scheren
Mja.. Achquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boe's lijst is ze denk ik nr1 ongeveer![]()
En toen had FOK! nog niet heel veel leden.
Dikke vette audi als compensatie?quote:
Ohja...sorryquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes over maken!!
De angsten iedere keer weer
Ja maar nu heb je flips en huppel en yuki en en en en missb enz op fokquote:
Geen eens een rijbewijsquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke vette audi als compensatie?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je flips en huppel en yuki en en en en missb enz op fok
Die zitten alleen in Singles. Dat is anders. Vroeger was FOK! breder. En kleiner. Iedereen kende iedereen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je flips en huppel en yuki en en en en missb enz op fok
Whehehe ja ik heb echt spinnewebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh, jij zat te grappen over jezelf
Dan ga je toch naar hem toe?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef vencodark het volgende:
Ben ik een erge zeur als ik mij afvraag waarom vriend niet komt omdat zijn mam ongelukje met scooter heeft gehad?Knie kneuzing en hij komt net van ziekenhuis.
![]()
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zitten alleen in Singles. Dat is anders. Vroeger was FOK! breder. En kleiner. Iedereen kende iedereen..
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef vencodark het volgende:
Ben ik een erge zeur als ik mij afvraag waarom vriend niet komt omdat zijn mam ongelukje met scooter heeft gehad?Knie kneuzing en hij komt net van ziekenhuis.
![]()
Een kneuterig dorpje dus ...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zitten alleen in Singles. Dat is anders. Vroeger was FOK! breder. En kleiner. Iedereen kende iedereen..
Net gedaan.quote:
Ik doelde meer op al die andere opmerkingen over seks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe ja ik heb echt spinnewebben
Ja. Het kan maar zo dat zn ma hulp nodig heeft en dat hij daarom niet weg kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als dat een optie was, kan hij toch net zo goed hier komen? Of zie ik dat verkeerd..
Misschien wil hij nu een beetje voor z'n moeder zorgen, dat wordt wat lastig als hij bij jou is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als dat een optie was, kan hij toch net zo goed hier komen? Of zie ik dat verkeerd..
Als je net in het ziekenhuis heb gezeten, hopend dat alles goed is met je moeder ben je niet echt in een leuk humeur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis in eerste instantie ff waarom hij dan niet kan komen. Zodoende.
Ja pff ik zeur, kweet het.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Het kan maar zo dat zn ma hulp nodig heeft en dat hij daarom niet weg kan
Mwoah, persoonlijk zou ik dan wel een knuffel van m'n meisje willen hebben, hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je net in het ziekenhuis heb gezeten, hopend dat alles goed is met je moeder ben je niet echt in een leuk humeur.
En dan is het natuurlijk leuk als iemand je blij kan maken, maar soms heb je daar geen behoefte aan.
Een zorgzaam persoon misschien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis in eerste instantie ff waarom hij dan niet kan komen. Zodoende.
Lieve schat, bel hem dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja pff ik zeur, kweet het.
Alleen slaat bij mij de onzekerheid ff in 1 klap toe. Had me er zo op verheugd hem te zien juist en die knoop in mijn maag wil ff niet weg.
Snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja pff ik zeur, kweet het.
Alleen slaat bij mij de onzekerheid ff in 1 klap toe. Had me er zo op verheugd hem te zien juist en die knoop in mijn maag wil ff niet weg.
Ik heb dan andere dingen aan mijn hoofd. Mijn moeder bijvoorbeeld. Waar ik er voor wil zijn. Die knuffel kan een dag later ook. De schrik zit er die dag nog in en ben je gewoon veel te blij als alles mee lijkt te vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, persoonlijk zou ik dan wel een knuffel van m'n meisje willen hebben, hoor.
Ik stoot dan juist mn partner afquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, persoonlijk zou ik dan wel een knuffel van m'n meisje willen hebben, hoor.
Dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik ben redelijk nuchter. Als ik weet dat het mee valt is de schrik ook wel weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dan andere dingen aan mijn hoofd. Mijn moeder bijvoorbeeld. Waar ik er voor wil zijn. Die knuffel kan een dag later ook. De schrik zit er die dag nog in en ben je gewoon veel te blij als alles mee lijkt te vallen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Godtje het volgende:
Ik zou ook geen behoefte hebben aan gezelschap. Heb je net een vermogen neer mogen leggen om je moeder om te leggen en dan mislukt dat ook nog eens.
Rationeel weet ik dat je gelijk hebt. Ik ben gewoon teleurgesteld dat afspraak niet doorgaat. En ik ben soms allejezus onzeker ineens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dan andere dingen aan mijn hoofd. Mijn moeder bijvoorbeeld. Waar ik er voor wil zijn. Die knuffel kan een dag later ook. De schrik zit er die dag nog in en ben je gewoon veel te blij als alles mee lijkt te vallen.
Je moet niet voor hem denken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef vencodark het volgende:
Mja, langsgaan is ff geen optie denk ik. Ik denk dan al beetje van: blijkbaar geen zin in bezoek van mij.
Daarbij, weet niet of hij thuis is of bij zijn vader ofzo.
We kunnen je allemaal zeggen dat het helemaal niet nodig is om onzeker te zijn, kans is alleen klein dat je het van ons aanneemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat je gelijk hebt. Ik ben gewoon teleurgesteld dat afspraak niet doorgaat. En ik ben soms allejezus onzeker ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |