Verdommequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Bolletje... het volgende:
Niieee
[..]
niiiet, want oude mensen hebben geen sex.
Doe dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Brrr, moet er niet aan denken!
Pridemeid dat was een levende fok wissel trofee toch?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt* tralalalalalalalalala
Ja dan had ik gezorgd dat de laatste keer iets memorabeler wasquote:
Die heb ik zaterdag nog IRL gezien. PrivateRyan dan. Samen met een blik andere FOKsielen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pridemeid dat was een levende fok wissel trofee toch?![]()
Was er een user die haar niet geneukt had?
Ik dacht meer aan Private Ryan
17quote:
wat doe je hier danquote:
Grapje hopelijk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pridemeid dat was een levende fok wissel trofee toch?![]()
Was er een user die haar niet geneukt had?
Ik dacht meer aan Private Ryan
Had je oldbies meet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik zaterdag nog IRL gezien. PrivateRyan dan. Samen met een blik andere FOKsielen.
Jaarlijks fenomeen, de verjaardag van twee Foksielen vieren we elk jaar. Dit was de 9e editie. Volgend jaar jubileum.quote:
En bij mannen valt ie er dan gewoon af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
30 +..dan houdt het gewoon op..spinnenwebben enzo.
dan ben ik over een kwart/half jaar al oudquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
17![]()
Eternal virgin in tha house
Mike?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaarlijks fenomeen, de verjaardag van twee Foksielen vieren we elk jaar. Dit was de 9e editie. Volgend jaar jubileum.Ripley was er ook nog.
Ripleyquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaarlijks fenomeen, de verjaardag van twee Foksielen vieren we elk jaar. Dit was de 9e editie. Volgend jaar jubileum.Ripley was er ook nog.
Ik word verdrietig van jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Van pridemeid.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
En bij mannen valt ie er dan gewoon af.
Ik ben jong!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Q zegt dat ik jong benquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel, neuk in het rond nu het nog kan!
40, dan is het voorbijquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En jij maar zoeken naar dat ding al die jaren, blijkt ie er gewoon afgevallen te zijnquote:
"Verborgen onder het afdakje", jaja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij maar zoeken naar dat ding al die jaren, blijkt ie er gewoon afgevallen te zijn
Ja maar hoeveel van die lijst is ook echt waar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boe's lijst is ze denk ik nr1 ongeveer![]()
En toen had FOK! nog niet heel veel leden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:
Die wil ik niet eens ontmoetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe er bestaan vast zulke mensen hoor
Nee das geen geintjequote:
Geen enkele computer op aarde kan al die onderlinge neukerij vastleggen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel van die lijst is ook echt waar?![]()
Up to date is die sowieso niet meer
Sneu wel.quote:
Dacht al dat ik was uitgeschoten met scherenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij maar zoeken naar dat ding al die jaren, blijkt ie er gewoon afgevallen te zijn
ik ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wil ik niet eens ontmoeten
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel erg op FOK! hequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen enkele computer op aarde kan al die onderlinge neukerij vastleggen..
welk afdakje?quote:
Daar moet je geen grapjes over maken!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dacht al dat ik was uitgeschoten met scheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |