Heus wel, nu zijn er tenminste mensen die haar leuk vinden omdat ze een lekker wijf is, van dr radioskillz mot ze t niet hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is bij Annemiek niet echt aangeslagen ofzow..
Lekker wijf ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel, nu zijn er tenminste mensen die haar leuk vinden omdat ze een lekker wijf is, van dr radioskillz mot ze t niet hebben
Waarom is dat 3x hetzelfde ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef rubbereend het volgende:
Gerard, Michiel en Domien zou wel een beetje drie keer hetzelfde zijn. Vandaar dat ik denk dat Giel erbij komt
Lekker wijfquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel, nu zijn er tenminste mensen die haar leuk vinden omdat ze een lekker wijf is, van dr radioskillz mot ze t niet hebben
quote:
Qua humor zitten ze erg op één lijn. Kijk maar de Ekstra weekend club zeg maar.quote:
Het is radio, anders ging ze wel bij de tvquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik ken wel mannen die Annemiek een lekker wijf vinden, die zijn dan schijnbaar toch in de minderheid![]()
Goed, als ze dat zelfs niet mee heeft snap ik helemaal niet wat ze op de radio doet hoor
Eens!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Qua humor zitten ze erg op één lijn. Kijk maar de Ekstra weekend club zeg maar.
Aah op die fiets. naja ik zou er geen moeite mee hebben als die 3 erin zouden zitten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Qua humor zitten ze erg op één lijn. Kijk maar de Ekstra weekend club zeg maar.
3fm is ondertussen ook wel tv gewordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is radio, anders ging ze wel bij de tv
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef borisz het volgende:
We hebben een volgende PVV'er
[ afbeelding ]
James Sharpe. Pleegde fraude met een bedrijf van hem in Hongarije.
Waarom zit ze überhaupt bij de radio danquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Aah op die fiets. naja ik zou er geen moeite mee hebben als die 3 erin zouden zitten.
Gelukkig bestaat er zo iemand als Stendersquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
3fm is ondertussen ook wel tv geworden
Heeft ze ook gezeten. Een tijdje bij MTV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat ze er dan wat anders tussen willen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah op die fiets. naja ik zou er geen moeite mee hebben als die 3 erin zouden zitten.
Mooi dan hoef je in die tijd hier ook niet te komenquote:
Ik zou der wel doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik ken wel mannen die Annemiek een lekker wijf vinden, die zijn dan schijnbaar toch in de minderheid![]()
Goed, als ze dat zelfs niet mee heeft snap ik helemaal niet wat ze op de radio doet hoor
Omdat ze een "talent" is (macaroni award enzo), net als bij dat gedrocht op de zondagavond...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom zit ze überhaupt bij de radio dan![]()
Was zij dat met die zak over het hoofd ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezeten. Een tijdje bij MTV.
sorry? Wanneer dan, daar heb ik haar nog nooit gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezeten. Een tijdje bij MTV.
Nee, Sander.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was zij dat met die zak over het hoofd ?
Doe je nou op de lieve Sofie vd Enk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ze een "talent" is (macaroni award enzo), net als bij dat gedrocht op de zondagavond...
Dacht van wel een keer ergens te lezen, kan het ook fout hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry? Wanneer dan, daar heb ik haar nog nooit gezien
he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef Elusive het volgende:
ik wil gerard, veenstra en john bakker
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef Elusive het volgende:
ik wil gerard, veenstra en john bakker
ben je misschien in de war met Evelien Bosch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dacht van wel een keer ergens te lezen, kan het ook fout hebben
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe je nou op de lieve Sofie vd Enk?
Oeeh ik hoop op Gerard en Michiel..quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef Paul het volgende:
Als Gerard en Michiel er samen in gaan spring ik van het dak
voor de zekerheid even vastleggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef Paul het volgende:
Als Gerard en Michiel er samen in gaan spring ik van het dak
En een hoofd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
JA Anouk heeft een tatoe te verwijderen
Printscreentje ook gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de zekerheid even vastleggen
Bron?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef borisz het volgende:
We hebben een volgende PVV'er
[ afbeelding ]
James Sharpe. Pleegde fraude met een bedrijf van hem in Hongarije.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |