Dat zijn stringente zaken...quote:Op woensdag 17 november 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen!! Morgen een vrije dagMaar wel wat boodschappen doen voor mn verjaardag... ow en opruimen..
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn stringente zaken...
Tschuss...
Is het dan echt zo'n ramp dat mensen weten dat je een onderbroek draagt? Ik vind het vaak verontrustender als ik bij een oudere vrouw geen randjes zie.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Soms tekent een slip inderdaad onder een broek of rokje, maar daar zijn hipsters dan weer ideaal voor
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Is toch ook bullshitEr willen uitzien alsof je geen ondergoed draagt. Wedden dat als je vraagt of ze commando lopen dat ze dat níet tof zullen vinden
Pfft, het begint nu pas echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Dag Wyccie...
Hoe lang moet je nu nog met je studie?
Je was er toch bijna mee klaar?
Ow, dacht nog een half jaartje of zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfft, het begint nu pas echt.![]()
Nog 2 jaar ongeveer.
Was je nog wakker dan?quote:
Omgekeerd evenredig aan het niveau van de artiesten en bands.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat de gemiddelde leeftijd nog meer omhoog...
Ik vind Lowlands op zich leuker dan Werchter hoor. Werchter moet het vooral hebben van de grote(re) namen.. Lowlands is altijd een feestje.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omgekeerd evenredig aan het niveau van de artiesten en bands.
Als ik het geld had, zou ik naar Werchter, Sziget en Pukkelpop gaan. Festivals die waar voor je geld zijn...
Dag juffrouw Jannie.quote:
Oh. Dear. God. Dat is een beeld dat ik niet wíl zienquote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het dan echt zo'n ramp dat mensen weten dat je een onderbroek draagt? Ik vind het vaak verontrustender als ik bij een oudere vrouw geen randjes zie.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
What the fuckhttp://www.wandaskincare.com/waxing-teens.htm 'Virgin waxing' voor 8 jaar en ouder
![]()
![]()
Vrij verontrustend inderdaad; Amerikanen zijn nog dommer dan ik dacht. Zoiets kan natuurlijk nooit onder de noemer 'waxing for teens'.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
What the fuckhttp://www.wandaskincare.com/waxing-teens.htm 'Virgin waxing' voor 8 jaar en ouder
![]()
![]()
Viel mij ook al op inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 11:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrij verontrustend inderdaad; Amerikanen zijn nog dommer dan ik dacht. Zoiets kan natuurlijk nooit onder de noemer 'waxing for teens'.
Hoe kom je in hemelsnaam aan zo'n websitequote:Op donderdag 18 november 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik kom op.... interessante websitesquote:Op donderdag 18 november 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam aan zo'n website
Nee joh, Pinkpop is toch pas 11, 12 en 13 juni hoor!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
@Diaan: Geen Pinkpop voor mij volgend jaar in ieder geval, zie net dat dat samenvalt met onze Whisky zeiltrip (21-28 mei 2011)...
OW, ik had 21-23 mei in mijn agenda staan.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, Pinkpop is toch pas 11, 12 en 13 juni hoor!!
Anders doen we gewoon Lowlands...
En dan nog. Een 8 jarige laten waxen..............quote:
Maar dan nog hè? Gauw een whiskeyreisje boeken terwijl je al wat in je agenda hebt staan...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OW, ik had 21-23 mei in mijn agenda staan.
Dan wordt het mogelijk toch Pinkpop volgend jaar...
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch? Al dat overtollige haar...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan nog. Een 8 jarige laten waxen..............
Ik ben benieuwd wanneer het weer in de mode komt. Of dan al die meisjes die op hun 8e permanent haar hebben laten verwijderen dan de eersten zijn die voor de schaamhaarimplantaten gaan. Of natuurlijk laserbehandeling, haartransplantaties...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch? Al dat overtollige haar...
Dat soort dingen boek ik zonder in mijn agenda te kijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dan nog hè? Gauw een whiskeyreisje boeken terwijl je al wat in je agenda hebt staan...![]()
Haren vanaf je hoofd laten implanteren op je muts...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het weer in de mode komt. Of dan al die meisjes die op hun 8e permanent haar hebben laten verwijderen dan de eersten zijn die voor de schaamhaarimplantaten gaan. Of natuurlijk laserbehandeling, haartransplantaties...
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort dingen boek ik zonder in mijn agenda te kijken.
Kwestie van prioriteiten stellen...
kom je toch weer bij deze uitquote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haren vanaf je hoofd laten implanteren op je muts...
Gaat spannend voor mij worden. Want een 20 jarige is natuurlijk stukken goedkoper.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
'Groot aantal mensen weg bij Defensie'
Fijn
Maar ze kunnen toch ook niet zomaar heel veel ervaring eruit doen?? Dan is alle kennis weg...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat spannend voor mij worden. Want een 20 jarige is natuurlijk stukken goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |