Ah. Is het weer zo ver. Legaal PVV stemmers bashen op tv? Niet echt slim. Na de volgende verkiezingen zit kelder vast te janken dat het zo raar is dat er nog meer mensen op de PVV hebben gestemd.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies...
Jort Kelder ging net wel ver in DWDD... hij had het over 1,5 miljoen anafalbeten, niet normale mensen, mensen die niet naar de publieke omroep kijken enz.
Ik vond het ook niet erg slim van hem.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Is het weer zo ver. Legaal PVV stemmers bashen op tv? Niet echt slim. Na de volgende verkiezingen zit kelder vast te janken dat het zo raar is dat er nog meer mensen op de PVV hebben gestemd.
Kelder doet me denken aan Pechtold. Zonder PVV stelt ie niks voor.
Morgen zullen we wel lezen dat hij het niet zo bedoelde.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg slim van hem.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen zullen we wel lezen dat hij het niet zo bedoelde.
Maar hij bedoelde het wel zo, dit scenario was toch wel te verwachtenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen zullen we wel lezen dat hij het niet zo bedoelde.
hoe gaat het daarmee dan? Horen we weinig meer van.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Vanmiddag nog even een pakket voor PS op de bus gedaan.
Naar ik weet goed. Binnenkort is ze weer in NL.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe gaat het daarmee dan? Horen we weinig meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me ineens wat af te vragen.
Heren. String: ja of nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat vraag je je ineens af als je zit te gamen??
Make love, not war ☮
Bij ons: bij beschadiging nieuwe pas met behoud pin, bij diefstal/verlies nieuwe pas en nieuwe pinquote:Op woensdag 17 november 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand van jullie of je je oude pincode houdt als je een nieuwe bankpas hebt aangevraagd?
Ik zit bij de SNSbank en was mn pinpas kwijt dus heb die geblokkeerd en nu dus een nieuwe aangevraagd.
Heren. String: ja of nee?Leuke gedachten kronkels heb jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Oh nee daar ben ik een uur geleden ofzo al mee gekaptquote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
en dat vraag je je ineens af als je zit te gamen??
That ain't answering my questionquote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke gedachten kronkels heb jij!
Echt? Okayquote:
En er is nog niet eens 'pics!' geroepenquote:
Nu wel. pics!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Waarom dan
Ten eerste: ze zitten kut.
Ten tweede: ze zitten écht kut.
Dus. Waarom
Heren. String: ja of nee?Mwoah. Soms is het niet verkeerd, maar ik vind hipsters eigenlijk stiekem veel mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even googlen voor voorbeelden overigens...
1 geen last vanquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Waarom dan
Ten eerste: ze zitten kut.
Ten tweede: ze zitten écht kut.
Ten derde: ik vind het er in 9 van de 10 gevallen niet echt uitzien hoor
Dus. Waarom
Nou vooruitquote:
Strakke billen Etcie!quote:
Ik heb op dit moment welgeteld 1 string in huis liggen, die ik ooit als geintje van een vriend gekregen heb want hij kreeg het ding bij de pabo.quote:
Ik moet wel zeggen dat niet elke vrouw weg komt met het dragen van een string.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment welgeteld 1 string in huis liggen, die ik ooit als geintje van een vriend gekregen heb want hij kreeg het ding bij de pabo.
Uit betrouwbare bron (post #88841888) heb ik begrepen dat jij ze ook draagt, dus als jij pics wilt plaatsen, be my guestquote:Op woensdag 17 november 2010 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Whiteguy zoekt nu plaatjes, maar je beseft wel dat de meerderheid van de vrouwen er niet uitziet zoals op de plaatjes he
Uitstekend opgemerktquote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dan is nog niet de vraag beantwoord, waarom mannen strings zo mooi vinden (staan) ??
Ik zie liever een vrouw in een string dan in long Johns.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dan is nog niet de vraag beantwoord, waarom mannen strings zo mooi vinden (staan) ??
Maar waarom??? Wat is er mooier? Meer bloot?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie liever een vrouw in een string dan in long Johns.
Haha, nice tryquote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (post #88841888) heb ik begrepen dat jij ze ook draagt, dus als jij pics wilt plaatsen, be my guestDe mannen hier zullen je dankbaar zijn
Ligt er aan wie het draagt ook. Op wickedweasel.com staan ze ook goed; daarom bestel ik daar doorgaans mijn badmode...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar waarom??? Wat is er mooier? Meer bloot?
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Alhoewel ik na een lange oefening een vrouw in lang ondergoed ook niet echt lelijk meer vind.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar waarom??? Wat is er mooier? Meer bloot?
Volgens mij is het typisch iets voor mannen...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]genoeg te zien, maar niet alles.
Ik denk het wel. Aangezien vrouwen het dus kut vinden om te dragen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch iets voor mannen...
Nou, niet helemaal natuurlijk.... ik vind een strakke boxer bij mannen ook mooier dan zo'n wijd zijden slobberdingquote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch iets voor mannen...
True..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal natuurlijk.... ik vind een strakke boxer bij mannen ook mooier dan zo'n wijd zijden slobberding
Oh, ja dat zeker, alhoewel er ook een heleboel vrouwen bij zwerenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True..Maar ik bedoelde dat vooral mannen een string mooier vinden..
En dan heb ik geen woord gelogen.quote:
Ja, dat is waar... ik denk dat de meeste er eentje dragen omdat je dan het randje van de onderbroek niet ziet. Soms staat kleding dan idd wel mooier.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ja dat zeker, alhoewel er ook een heleboel vrouwen bij zwerenmaar dan zou je het in LIF moeten gaan vragen denk ik
![]()
Nog nooit gelezen daar..quote:Heb je daar wel eens in het topic "wat draag je vandaag?" gekeken? Hilarisch![]()
![]()
Daar ging ik ook helemaal van uit.. dat je er geen woord van had gelogenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan heb ik geen woord gelogen.
Ik weet niet hoor, maar dat randje van de string zie je bij mij net zo goedquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik denk dat de meeste er eentje dragen omdat je dan het randje van de onderbroek niet ziet. Soms staat kleding dan idd wel mooier.
Is toch ook bullshitquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik denk dat de meeste er eentje dragen omdat je dan het randje van de onderbroek niet ziet. Soms staat kleding dan idd wel mooier.
Ik snap de zin niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is toch ook bullshitEr willen uitzien alsof je geen ondergoed draagt. Wedden dat als je vraagt of ze commando lopen dat ze dat níet tof zullen vinden
Daar heb je geen string voor nodig, dat kan ook met een hipster... toch?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is toch ook bullshitEr willen uitzien alsof je geen ondergoed draagt. Wedden dat als je vraagt of ze commando lopen dat ze dat níet tof zullen vinden
Commando lopen is dus zonder ondergoed (en dan vooral zonder slip/boxer/string, whatever) lopen.quote:
Ja precies, maar een string voorkomt het dus ook niet, in tegenstelling tot wat veel mensen lijken te denkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je geen string voor nodig, dat kan ook met een hipster... toch?
ik heb geen antwoord... ik weet het niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
En wat exact is hier sexy aan
[ afbeelding ]
Veel beter dan de foto die je voor deze plaatste!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Heren. String: ja of nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit 11...![]()
Ik weet niet wat mij meer doet afschrikken, die bouwvakker naad of die kinderwagen die er naast staat.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Om over de heren dan maar te zwijgen...?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Alhoewel ik na een lange oefening een vrouw in lang ondergoed ook niet echt lelijk meer vind.
Vond jij die lekker dan aan het eind van een oefening?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over de heren dan maar te zwijgen...?
Truste LB.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verlaat het schip voor het te diep zinkt
Slaap lekker allen
Ik leer weer een hoop vanavond...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Kenden jullie die term echt niet??
Ik bedoel dat de bandjes van je ondergoed in je zwembandje snijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |