Ja, dat is waar... ik denk dat de meeste er eentje dragen omdat je dan het randje van de onderbroek niet ziet. Soms staat kleding dan idd wel mooier.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ja dat zeker, alhoewel er ook een heleboel vrouwen bij zwerenmaar dan zou je het in LIF moeten gaan vragen denk ik
![]()
Nog nooit gelezen daar..quote:Heb je daar wel eens in het topic "wat draag je vandaag?" gekeken? Hilarisch![]()
![]()
Daar ging ik ook helemaal van uit.. dat je er geen woord van had gelogenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan heb ik geen woord gelogen.
Ik weet niet hoor, maar dat randje van de string zie je bij mij net zo goedquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik denk dat de meeste er eentje dragen omdat je dan het randje van de onderbroek niet ziet. Soms staat kleding dan idd wel mooier.
Is toch ook bullshitquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik denk dat de meeste er eentje dragen omdat je dan het randje van de onderbroek niet ziet. Soms staat kleding dan idd wel mooier.
Ik snap de zin niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is toch ook bullshitEr willen uitzien alsof je geen ondergoed draagt. Wedden dat als je vraagt of ze commando lopen dat ze dat níet tof zullen vinden
Daar heb je geen string voor nodig, dat kan ook met een hipster... toch?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is toch ook bullshitEr willen uitzien alsof je geen ondergoed draagt. Wedden dat als je vraagt of ze commando lopen dat ze dat níet tof zullen vinden
Commando lopen is dus zonder ondergoed (en dan vooral zonder slip/boxer/string, whatever) lopen.quote:
Ja precies, maar een string voorkomt het dus ook niet, in tegenstelling tot wat veel mensen lijken te denkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je geen string voor nodig, dat kan ook met een hipster... toch?
ik heb geen antwoord... ik weet het niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
En wat exact is hier sexy aan
[ afbeelding ]
Veel beter dan de foto die je voor deze plaatste!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me ineens wat af te vragen.
Heren. String: ja of nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit 11...![]()
Ik weet niet wat mij meer doet afschrikken, die bouwvakker naad of die kinderwagen die er naast staat.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Om over de heren dan maar te zwijgen...?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Alhoewel ik na een lange oefening een vrouw in lang ondergoed ook niet echt lelijk meer vind.
Vond jij die lekker dan aan het eind van een oefening?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over de heren dan maar te zwijgen...?
Truste LB.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verlaat het schip voor het te diep zinkt
Slaap lekker allen
Ik leer weer een hoop vanavond...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Kenden jullie die term echt niet??
Ik bedoel dat de bandjes van je ondergoed in je zwembandje snijden
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik leer weer een hoop vanavond...
Gewoon spannend, zeker nu je d'r hoofd niet ziet...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het was dan ook een vraag, geen stelling.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vond jij die lekker dan aan het eind van een oefening?
Waarom/wat is er mooi aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef lubje25 het volgende:
Het gaat niet over kinderen![]()
Bij sommige vrouwen staat het mooi, een string. Verder lijkt me dat als je het lekker vindt zitten als vrouw je ze vooral moet dragen. Vind je ze niet lekker zitten dan draag je ze niet.
Ik had een collegaatje waarbij je echt heel vaak haar string boven haar broek uit zag steken. Dat vind ik dan weer ordinair.
Ik vind het erger als ik grietjes van een jaar of 11 voorbij zie komen met een string die boven de broek uitkomt.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef lubje25 het volgende:
Het gaat niet over kinderen![]()
Bij sommige vrouwen staat het mooi, een string. Verder lijkt me dat als je het lekker vindt zitten als vrouw je ze vooral moet dragen. Vind je ze niet lekker zitten dan draag je ze niet.
Ik had een collegaatje waarbij je echt heel vaak haar string boven haar broek uit zag steken. Dat vind ik dan weer ordinair.
Ik schrok al.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was dan ook een vraag, geen stelling.
Jouw stelling herken ik maar al te goed...
Bjorn borg die een halve meter boven de broek uit komt bij meisjes van 11 is nog veel erger.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het erger als ik grietjes van een jaar of 11 voorbij zie komen met een string die boven de broek uitkomt.
Diaan heeft er net een gros gekocht. En zoekt wat redenen om ze te dragen.quote:
Ik zal het proberen te beantwoorden vanuit eigenste visie:quote:
Als een vrouw mooie billen heeft en ze draagt een string dan vind ik het fijn om o.a. naar te kijken.quote:
* MadMaster schudt de hand van Lubje...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als een vrouw een mooie billen heeft en ze draagt een string dan vind ik het fijn om o.a. naar te kijken.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diaan heeft er net een gros gekocht. En zoekt wat redenen om ze te dragen.
Ik probeer het gewoon duidelijk te krijgen...quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diaan heeft er net een gros gekocht. En zoekt wat redenen om ze te dragen.
Nu wel duidelijk dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon duidelijk te krijgen...![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als een vrouw mooie billen heeft en ze draagt een string dan vind ik het fijn om o.a. naar te kijken.
Het gaat dus eigenlijk allemaal om de billen.. okay, duidelijk!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te beantwoorden vanuit eigenste visie:
Als het door een dame gedragen wordt met de juiste rondingen en proporties dan is een mooie bilpartij niet vervelend om naar te kijken. Een string draagt daar enorm aan bij, meer dan welke andere ondertent dan ook...
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster schudt de hand van Lubje...
Ja, naar een touwtje kijken dat aan, pak 'm beet, de deurknop hangt is niet erg erotiserend...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat dus eigenlijk allemaal om de billen.. okay, duidelijk!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, naar een touwtje kijken dat aan, pak 'm beet, de deurknop hangt is niet erg erotiserend...
Dat kan ik me zelfs nog voorstellen!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, naar een touwtje kijken dat aan, pak 'm beet, de deurknop hangt is niet erg erotiserend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |