Ja, dat heb ik dus ook, in zowel broek als jas. Ideaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Met een aparte regenvoering, thermovoering en ritsen voor een airflow in de broek zodat je op een mooie lentedag als het 's ochtends fris is lekker warm kunt beginnen en als het dan 's middags lekker warm is wat voering eruit kunt pleuren
Kawasaki GPZ600R uit '88quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef BasementDweller het volgende:
Wat heb je voor ¤500 aangeschaft?
Oke zonder de regen dan, maar iig geen temperaturen onder de 0 / sneeuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Spro het volgende:
usert: jij rijdt graag in de regen? Geef mij maar iets meer zon, iets minder wind, en als het kan ff warmer
gladheid is nooit leuk op een tweewieler, zeker geen lessen. Lekker je bike laten staan, het kleinste foutje wordt gewoon genadeloos afgestraft en je gaat op je muil..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef Spro het volgende:
Tsja, dan is dit weer wel redelijk ideaal, ik had zelf vorige week vrijdag 4uur AVD les in de stromende regen, en geef nu niets meer om een nat wegdek of wat regen... helaas mocht ik niet met sneeuw/ijs rijden, lijkt me ook leerzaam(zeker met een lesmotor )
Klopt. daarom ook met de lesmotor die heeft van die mooie beugels waardoor je geen schade heb. ik zal zelf nooit met enige vorm van gladheid rijden, maar ik vind het wel prettig als je in ieder geval íets gevoelt heb... als je begrijpt wat ik bedoel, juist vanwege die kwetsbaarheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
gladheid is nooit leuk op een tweewieler, zeker geen lessen. Lekker je bike laten staan, het kleinste foutje wordt gewoon genadeloos afgestraft en je gaat op je muil..
Enige wat je echt goed kunt oefenen is stapvoets rijden, dan heb je het wel gehad... Ga geen remproeven of slaloms doen, da's gewoon kansloos, behalve met een MP3 misschenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef Spro het volgende:
[..]
Klopt. daarom ook met de lesmotor die heeft van die mooie beugels waardoor je geen schade heb. ik zal zelf nooit met enige vorm van gladheid rijden, maar ik vind het wel prettig als je in ieder geval íets gevoelt heb... als je begrijpt wat ik bedoel, juist vanwege die kwetsbaarheid.
Ja, ik was toevallig vandaag aan het lessen . van 12 tot 1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag in Nijmegen alweer wat lessers tegengekomen! mag je weer Anne?
Ehhh, jeetje. Ik begin ieder geval op de Molenweg, ben op de Grootstalselaan geweest, om het ziekenhuis heen, Keizer Karelplein gehad, enzo..quote:
Ik weet wel dat ie BMW rijdt, maar verder . Een donkerblauwe trouwens. We reden met zijn drieën.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
en waar rijdt je instructeur op? R1200R toevallig met een (verhoogde) kuipruit?
En dat vraag je aan een vrouw meisje ??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
en waar rijdt je instructeur op? R1200R toevallig met een (verhoogde) kuipruit?
truequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat vraag je aan een vrouw meisje ??
Hoe zit je op die motor en wat voor lengte heb je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Spro het volgende:
Dat valt reuze mee, de motor is van een echte liefhebber geweest heb ik zo het idee, zelfs orginele sleutel zit er nog bij enzo, wat ik nu kan inschatten komt de voorband er aan( 2500-300km of nog meer) en de ketting en tandwielen moeten over 3000 a 4000km gedaan worden, beetje lastig inschatten nu nog, maar meer verwacht ik niet tegen te komen. achterband zit nog 7mm profiel op dus die gaat nog wel hele tijd mee
Kosten nieuwe band: 120euro ongeveer, incl monteren
kettingset: 150euro
dit zet ik dan zelf weer op de motor om montage kosten te voorkomen.
Het enigste wat acuut gedaan moet worden, gelukkig kan ik dat zelf: rempedaal moet anders afgesteld worden, de vorige eigenaar heeft deze hoger gezet, waardoor ik mn voet op moet tillen om te kunnen remmen. om het pedaal af te stellen moet het remsysteem van druk gehaald worden, en weer op druk gebracht worden... als het meezit is het een uurtje werk, als het tegen zit een halve dag, en als het een ramp wordt, moet ik ermee langs (auto)garage om het systeem te ontluchten... de kosten die ik daaraan verwacht te krijgen zijn <¤50
Uiteraard kan er altijd wat onverwachts komen, maar dat houdt je toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |