abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88819437
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:

Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
Ja.
pi_88819477
quote:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:

Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
Waarom niet?
dag
pi_88819528
quote:

zeker nog, moet je doen, bij ziggo betaal je nml 20 euro te veel :) Maar voor 9,50 mag je mijn smartcard over kopen, hij is nog nieuw zoals je kunt lezen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88819545
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
Even een update

En ten eerste hulde voor Ziggo!

En een dikke "In your Face" voor alle non believers! en mensen die vonden dat ik me druk om niets aan het maken was en dat moeilijk doen en zeiken toch geen zin had

Resumerend, ik heb ziggo een brief geschreven met daarin de keuze voor 3 opties:

1 ik stuur hem op en ontvangen 9,50 verzendkosten (postzegel zou ik zelf betalen)
2 Ze sturen een koerier om het op te halen
3 ze incasseren niet en laten mij de smartcard houden

Na enig heen en weer gemail waarin ik mijn bezwaren kenbaar maak
Zojuist de onderstaande reactie ontvangen! (heb alle prive gegevens en dossiernummers zwart gemaakt om voor de hand liggende redenen)
[ afbeelding ]
Heb je de postzegel wel vergoed gekregen? :')
quote:
Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen :)
En die wordt ook vast niet geblokkeerd door Ziggo :')
  woensdag 17 november 2010 @ 14:25:08 #95
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88819597
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, mij ook. Maar daarvoor moet TS wel énige moeite doen (wat edcetera hem dus ontraadt)
Dan heb je het toch niet helemaal begrepen:
Enige moeite is niet "geen moeite". TS heeft dat ding opgestuurd gekregen en als dat via een antwoordnummer is, is dat een redelijk aanbod. Maar het probleem, dat die kaart bij hem ligt is niet zijn probleem.
The best firms advertise the least...
pi_88819608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Heb je de postzegel wel vergoed gekregen? :')

[..]

En die wordt ook vast niet geblokkeerd door Ziggo :')
nee geen postzegel, want ik mag m houden en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakking
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88819756
Hmm....

Ik heb momenteel nog geen decoder...

Maar kan je met die kaart de eerste maand gratis alles kijken als je hem activeert?
(dus alle pakketten met zenders als MGM, VH1, Syfy enz.)
pi_88819776
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:

Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen :)
Inclusief verzenden? :+
dag
pi_88819786
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef JL... het volgende:
Hmm....

Ik heb momenteel nog geen decoder...

Maar kan je met die kaart de eerste maand gratis alles kijken als je hem activeert?
(dus alle pakketten met zenders als MGM, VH1, Syfy enz.)
nee tegenwoordig is dat 2 weken
pi_88819834
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Peter het volgende:

[..]

Inclusief verzenden? :+
nee ik bied 3 opties:
1stuur een koerier
2betaal me 9,50
3geef me een antwoordnummer :)
  woensdag 17 november 2010 @ 14:31:50 #101
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88819871
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

nee geen postzegel, want ik mag m houden en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakking
Dat smartcard-nummer kunnen ze natuurlijk weer WEL terugvinden in hun administratie ;) en wordt zonder probleem geblokkerd.

Neem een schotel en pak een Kanaal Digitaal pakket en laat ze het lekker uitzoeken. heb je voor minder geld meer zenders ;)
pi_88819872
Ai, dat is minder...

Daarnaast ben ik geen klant bij Ziggo, maar zijn mijn ouders dat. Ik weet niet of ik zomaar extra pakketten op hun naam kan pakken, ook al is het maar 10 euro extra.

Is het wel mogelijk die extra pakketten te nemen op dezelfde naam, maar onder een ander banknummer?
pi_88819958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

nee ik bied 3 opties:
1stuur een koerier
2betaal me 9,50
3geef me een antwoordnummer :)
1 en 3 spreken elkaar tegen en 2 spreekt de vraag tegen.. :+

m.a.w. als je het zou moeten verzenden, gewoon in een envelop, zonder die DVD-box er omheen, tussen 2 kartonnetjes. wakosta?
dag
pi_88819962
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef JL... het volgende:
Ai, dat is minder...

Daarnaast ben ik geen klant bij Ziggo, maar zijn mijn ouders dat. Ik weet niet of ik zomaar extra pakketten op hun naam kan pakken, ook al is het maar 10 euro extra.

Is het wel mogelijk die extra pakketten te nemen op dezelfde naam, maar onder een ander banknummer?
moet je wel bij ze thuis wonen en scheiden van rekeningen kan ook niet omdat ziggo alles in 1x wil incasseren/factureren..
pi_88819985
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef JL... het volgende:
Ai, dat is minder...

Je kan op je eigen naam, los, digitale tv bestellen, zoalang je maar een leveradres hebt waar een basisabbo op zit.
Denk aan huisbaas en studenten..
dag
pi_88820092
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:34 schreef Peter het volgende:

[..]

Je kan op je eigen naam, los, digitale tv bestellen, zoalang je maar een leveradres hebt waar een basisabbo op zit.
Denk aan huisbaas en studenten..
Ja oke, maar ik meen de extra pakketten...

Digitale Televisie wil ik eigenlijk pas hebben als je ook de extra pakketten (zoals film, music, sport) erbij kan nemen, en die apart te factureren zijn.
pi_88820154
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:37 schreef JL... het volgende:

[..]

Ja oke, maar ik meen de extra pakketten...

Digitale Televisie wil ik eigenlijk pas hebben als je ook de extra pakketten (zoals film, music, sport) erbij kan nemen, en die apart te factureren zijn.
Dat kan.

Zeg gewoon dat je bij je ouders woont maar zelf de digitale pakketten wil bestellen en betalen.
Ik had een huisbaas die het basisabbo betaalde, ik heb zelf de digitale tv betaald. Misschien moet je dan iemand op de ziggo-administratie hebben die er niet net een week zit, maar het is te doen.
dag
pi_88820164
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef r_one het volgende:

[..]

Dit deel van je advies wil ik nou niet bepaald 'kanshebbend' noemen. TS zal toch echt niet ontkomen aan retourneren.
wel dus.. :) maar goed dank voor alle goed bedoelde en soms ironische adviezen

Het was me een waar genoegen
pi_88820190
Maar als ik nu de smartcard van je zou willen, in een envelop, hoeveel wil je er voor hebben?
dag
pi_88820219
@ peter

Als je het niet erg vindt dan bewaar ik m nog ff tot mn nieuwe factuur klaar staat (einde vd maand) Daarna stuur ik m naar je op voor 9,50 plus de 1,60 verzendkosten. in orginele ziggo enveloppe (lol) en origineel doosje. Je mag zelfs de onterecht verstuurde bevestigingsbrief (incl de getekende poppetjes tijdens de wachttijd)hebben voor je garantie! :)

[ Bericht 66% gewijzigd door RanTheMan op 17-11-2010 14:45:42 ]
pi_88820242
geef het even aan youp door :P

overigens, hebben ze geen antwoordnummer? ik zou ook geen zin hebben om de verzendkosten voor te schieten. vervolgens moet je maar hopen dat je het terugkrijgt. uiteraard heb je slechts een telefonische toezegging daarvan, oftewel, geen rechten.
pi_88821034
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat kan.

Zeg gewoon dat je bij je ouders woont maar zelf de digitale pakketten wil bestellen en betalen.
Ik had een huisbaas die het basisabbo betaalde, ik heb zelf de digitale tv betaald. Misschien moet je dan iemand op de ziggo-administratie hebben die er niet net een week zit, maar het is te doen.
Oke, dan is dus bellen de beste oplossing met hun?
Online regelen lukt helaas niet. Dan moet ik ook het banknummer van mijn ouders wijzigen en dat doe ik liever even niet.
pi_88821161
Ow wacht, volgens mij kun je ook online een ander banknummer eraan koppelen.
pi_88821760
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dan heb je het toch niet helemaal begrepen:
Enige moeite is niet "geen moeite". TS heeft dat ding opgestuurd gekregen en als dat via een antwoordnummer is, is dat een redelijk aanbod. Maar het probleem, dat die kaart bij hem ligt is niet zijn probleem.
Ik heb jouw woorden "Doe niet de moeite" toch echt wel begrepen, dat valt alleen te duiden als "doe geen moeite", niet als "doe enige moeite".
pi_88821875
Hallo RanTheMan,

Na je verhaal gelezen te hebben willen wij allereerst onze excuses aanbieden voor de hele situatie. Wat er gebeurd is, is allemaal erg vervelend en daarom willen wij het probleem ook graag samen met u oplossen.

Graag ontvangen wij van u uw klantgegevens via een PM. Postcode, huisnummer en telefoonnummer is voldoende. Dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
pi_88821887
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef RanTheMan het volgende:
nee geen postzegel, want ik mag m houden
Gezien welk deel ik vetgemaakt had? Ik doelde op de postzegel op jouw brief aan Ziggo.
quote:
en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakking
Ik zou er niet op gokken. Bij het aangaan van mijn alles-in-1 kreeg ik ook een starterspakket met smardcard in verzegelde doos. En tóch bleek keurig dat cardnummer in Mijnziggo te staan. :Y
pi_88821923
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:31 schreef Ziggo_Webcare_Alex het volgende:
Hallo RanTheMan,

Na je verhaal gelezen te hebben willen wij allereerst onze excuses aanbieden voor de hele situatie. Wat er gebeurd is, is allemaal erg vervelend en daarom willen wij het probleem ook graag samen met u oplossen.

Graag ontvangen wij van u uw klantgegevens via een PM. Postcode, huisnummer en telefoonnummer is voldoende. Dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
:')
pi_88822086
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

wel dus.. :) maar goed dank voor alle goed bedoelde en soms ironische adviezen

Het was me een waar genoegen
Waar bespeur jij ironie in mijn goedbedoelde adviezen?

En voor de rest ... 1 woord ... coulance :{w
pi_88822262
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
@ peter

Als je het niet erg vindt dan bewaar ik m nog ff tot mn nieuwe factuur klaar staat (einde vd maand) Daarna stuur ik m naar je op voor 9,50 plus de 1,60 verzendkosten. in orginele ziggo enveloppe (lol) en origineel doosje. Je mag zelfs de onterecht verstuurde bevestigingsbrief (incl de getekende poppetjes tijdens de wachttijd)hebben voor je garantie! :)

De smartcard staat toch nog op jouw naam?
  woensdag 17 november 2010 @ 15:41:43 #120
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88822303
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb jouw woorden "Doe niet de moeite" toch echt wel begrepen, dat valt alleen te duiden als "doe geen moeite", niet als "doe enige moeite".
De boodschap is dan ook, dat TS geen enkele moeite hoeft te doen zolang Ziggo er niet om vraagt. Hij krijgt ongevraagd een extra kaart in de bus en pas als Ziggo vraagt voor retournering hoeft hij pas actie te ondernemen, maar wel op hun kosten. Het blijft hun fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')