abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88794433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
@fruityloop, als je je irriteert aan mij, reageer dan niet.

Of moeten we allemaal zijn zoals jij en alles kwakkeloos accepteren? Je favo automerk drukte het ooit mooi uit: "Welcome to the state of independence" of nog beter "we don't make compromises"
Hoho vrind, wie zegt dat ik alles klakkeloos accepteer van welk bedrijf dan ook? Ik zeg alleen dat jij, in dit geval, in mijn ogen, spijkers op laag water aan het zoeken bent, en je aan loopt te stellen als je zoveel tijd en moeite alleen al besteed aan hier medestanders zoeken. Ik zou zeggen: pick a fight you can win. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88809314
@ fruityloop, ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van je communicatieve vaardigheden: Ik stuiter tussen azijnpisser naar vrind en vervolgens weer terug naar de insinuatie dat ik een aansteller ben. Chapeau, u bent inderdaad iemand met zoveel verbale souplesse dat het een "Fight"is dat ik niet kan en wil winnen winnen,. Vandaar dat dat ik de strijd ook per ommegaande staak en u geen verdere aandacht zal schenken.

Salut..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88809448
Maarre TS, wat probeer je hier nu te bereiken op dit forum?
pi_88809604
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:12 schreef RanTheMan het volgende:
@ fruityloop, ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van je communicatieve vaardigheden: Ik stuiter tussen azijnpisser naar vrind en vervolgens weer terug naar de insinuatie dat ik een aansteller ben. Chapeau, u bent inderdaad iemand met zoveel verbale souplesse dat het een "Fight"is dat ik niet kan en wil winnen winnen,. Vandaar dat dat ik de strijd ook per ommegaande staak en u geen verdere aandacht zal schenken.

Salut..
:W
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88809877
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Maarre TS, wat probeer je hier nu te bereiken op dit forum?
Niet zoveel gewoon mijn strijd met ziggo delen, een ander laten lachen om mijn onnozelheid of de starre houding van Ziggo.. We zullen zien, geen mooier vermaak dan leedvermaak toch?

De officiële klacht is inmiddels verstuurd en het lange wachten is begonnen op de tegenreactie
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 17 november 2010 @ 09:43:10 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88810039
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef RanTheMan het volgende:

[..]



haha tsja maar iets wat niet van mij is behoor ik ook niet te bezitten, zo principieel ben ik dan ook wel weer
Alleen ben je niet principieel genoeg om het terug te sturen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_88810521
Voor mijn gevoel valt deze actie in dezelfde categorie als die figuren die bij wegmisbruikers/blik op de weg brullen dat je altijd een foto op moet vragen van de snelheidscamera, om ze "te laten werken voor hun geld" of "om de politie lekker terug te jennen" etc. Kinderachtige tijdsverspilling dus, van tijd die mensen van de Ziggo service-organisatie ook kunnen besteden aan andere klanten. :N

Maar goed, als de TS dit tot aan het einde door gaat zetten, ben ik benieuwd naar het resultaat.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88810657
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef RanTheMan het volgende:
en @exode, oh ik ben helemaal niet kwaad hoor, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, en fouten moet je oplossen als jij degene bent die ze gemaakt heeft en niet verwachten dat een ander het voor je doet, dat is nog krommer dan een banaan
En toch zie ik je in dit topic zaniken dat jij gebeld hebt, dat jij dat ding best wilt terugsturen? Waarom doe je zo moeilijk als je zelf zegt dat iemand zijn eigen fouten moet oplossen?

Stuur gewoon een mail naar Ziggo dat je een kaart hebt ontvangen die ze mogen ophalen na het maken van een afspraak voor de datum/tijd.

De emoties omdat je ´teveel´ hebt betaald voor je eigen kaart zitten je zo hoog, je zou je tijd wat beter moeten besteden aan ontspanningstechnieken!
  woensdag 17 november 2010 @ 13:42:07 #84
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88817843
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Maarre TS, wat probeer je hier nu te bereiken op dit forum?
Mensen zoals ik weer even 10 minuten een FOK-Erlebnis geven, net als meerderen van de 927 viewers voor dit topic en verder zijn principes en mogelijk de arrogantie van sommige bedrijven te bespreken.

Mijn advies aan TS: Trek de laatste incasso in en betaal het juiste bedrag handmatig (dus enkel de extra kosten, die ze voor de 3e kaart verrekenen incl. verzend/administatiekosten, er vanaf trekken) . Doe niet de moeite om het terug te sturen en ga ook niet zeuren voor wat voor vergoedingen dan ook. Die 3e kaart is hun fout en hun probleem en daar moet jij de minste, maar wel meest kanshebbende oplossing voor jezelf voor gebruiken.

Stuur een brief / email naar Ziggo met de mededeling, dat je ten onrechte een 3e kaart hebt ontvangen en om die reden de laatste incasso hebt ingetrokken, maar wel handmatig je reguliere kosten (inclusief de aanvraag van die 2e kaart) hebt betaald.

Maak copieen van alles wat je verstuurt (in het geval van email CC het ook naar een ander email adres van jou als je @home als je basis-email account gebruikt of stuur een copie naar je vrouw).

Als jij laat zien aan Ziggo, dat je met hun fouten wilt oplossen, maar niet pikt om voor hun karretje te worden gebonden, kom je verder, dan je principiele ego: Om dit soort problemen aan de kaak te stellen, schrijf je naar Kassa, Radar en start een topic op FOK bv. maar dit gaat jou situatie NU niet oplossen met jouw houding.

Ik kan me de frustratie die een klant heeft zoals jou met de arrogantie, corruptie en onverschilligheid van sommige bedrijven goed bij je voorstellen en deel die, maar ga niet vergoedingen vragen in deze gevallen. Weinig kans bij de rechter voor zo'n bedrag. Verder leven we in een maatschappij, waar geld de macht heeft en het volk een beetje. Vergeet de illusies van democratie! Welkom in de echte wereld, het is overal hetzelfde, we hebben hier gelukkig geen oorlogen en nog een sociaal systeem!

Succes!
The best firms advertise the least...
pi_88818721
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef edcetera het volgende:
Mijn advies aan TS: Trek de laatste incasso in en betaal het juiste bedrag handmatig (dus enkel de extra kosten, die ze voor de 3e kaart verrekenen incl. verzend/administatiekosten, er vanaf trekken) . Doe niet de moeite om het terug te sturen en ga ook niet zeuren voor wat voor vergoedingen dan ook. Die 3e kaart is hun fout en hun probleem en daar moet jij de minste, maar wel meest kanshebbende oplossing voor jezelf voor gebruiken.
Dit deel van je advies wil ik nou niet bepaald 'kanshebbend' noemen. TS zal toch echt niet ontkomen aan retourneren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_88819008
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef r_one het volgende:

[..]


Dit deel van je advies wil ik nou niet bepaald 'kanshebbend' noemen. TS zal toch echt niet ontkomen aan retourneren.
Ziggo de mogelijkheid bieden het af te komen halen of het naar een antwoordnummer sturen lijkt me redelijk toch?
dag
pi_88819082
Mocht je het naar waddinxveen sturen? Daar is ook wel een antwoordnummer voor:
Ziggo, Antwoordnummer 10045, 2740 WB Waddinxveen
dag
pi_88819381
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:

Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
pi_88819387
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef Peter het volgende:

[..]

Ziggo de mogelijkheid bieden het af te komen halen of het naar een antwoordnummer sturen lijkt me redelijk toch?
Ja, mij ook. Maar daarvoor moet TS wel énige moeite doen (wat edcetera hem dus ontraadt)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_88819410
Even een update

En ten eerste hulde voor Ziggo!

En een dikke "In your Face" voor alle non believers! en mensen die vonden dat ik me druk om niets aan het maken was en dat moeilijk doen en zeiken toch geen zin had

Resumerend, ik heb ziggo een brief geschreven met daarin de keuze voor 3 opties:

1 ik stuur hem op en ontvangen 9,50 verzendkosten (postzegel zou ik zelf betalen)
2 Ze sturen een koerier om het op te halen
3 ze incasseren niet en laten mij de smartcard houden

Na enig heen en weer gemail waarin ik mijn bezwaren kenbaar maak
Zojuist de onderstaande reactie ontvangen! (heb alle prive gegevens en dossiernummers zwart gemaakt om voor de hand liggende redenen)


Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88819437
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:

Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
Ja.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_88819477
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:

Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
Waarom niet?
dag
pi_88819528
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:

Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
zeker nog, moet je doen, bij ziggo betaal je nml 20 euro te veel :) Maar voor 9,50 mag je mijn smartcard over kopen, hij is nog nieuw zoals je kunt lezen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88819545
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
Even een update

En ten eerste hulde voor Ziggo!

En een dikke "In your Face" voor alle non believers! en mensen die vonden dat ik me druk om niets aan het maken was en dat moeilijk doen en zeiken toch geen zin had

Resumerend, ik heb ziggo een brief geschreven met daarin de keuze voor 3 opties:

1 ik stuur hem op en ontvangen 9,50 verzendkosten (postzegel zou ik zelf betalen)
2 Ze sturen een koerier om het op te halen
3 ze incasseren niet en laten mij de smartcard houden

Na enig heen en weer gemail waarin ik mijn bezwaren kenbaar maak
Zojuist de onderstaande reactie ontvangen! (heb alle prive gegevens en dossiernummers zwart gemaakt om voor de hand liggende redenen)
[ afbeelding ]
Heb je de postzegel wel vergoed gekregen? :')
quote:
Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen :)
En die wordt ook vast niet geblokkeerd door Ziggo :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:25:08 #95
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88819597
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef r_one het volgende:

[..]


Ja, mij ook. Maar daarvoor moet TS wel énige moeite doen (wat edcetera hem dus ontraadt)
Dan heb je het toch niet helemaal begrepen:
Enige moeite is niet "geen moeite". TS heeft dat ding opgestuurd gekregen en als dat via een antwoordnummer is, is dat een redelijk aanbod. Maar het probleem, dat die kaart bij hem ligt is niet zijn probleem.
The best firms advertise the least...
pi_88819608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Heb je de postzegel wel vergoed gekregen? :')

[..]


En die wordt ook vast niet geblokkeerd door Ziggo :')
nee geen postzegel, want ik mag m houden en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakking
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88819756
Hmm....

Ik heb momenteel nog geen decoder...

Maar kan je met die kaart de eerste maand gratis alles kijken als je hem activeert?
(dus alle pakketten met zenders als MGM, VH1, Syfy enz.)
pi_88819776
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:

Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen :)
Inclusief verzenden? :+
dag
pi_88819786
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef JL... het volgende:
Hmm....

Ik heb momenteel nog geen decoder...

Maar kan je met die kaart de eerste maand gratis alles kijken als je hem activeert?
(dus alle pakketten met zenders als MGM, VH1, Syfy enz.)
nee tegenwoordig is dat 2 weken
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88819834
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Peter het volgende:

[..]

Inclusief verzenden? :+
nee ik bied 3 opties:
1stuur een koerier
2betaal me 9,50
3geef me een antwoordnummer :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')