Hoho vrind, wie zegt dat ik alles klakkeloos accepteer van welk bedrijf dan ook? Ik zeg alleen dat jij, in dit geval, in mijn ogen, spijkers op laag water aan het zoeken bent, en je aan loopt te stellen als je zoveel tijd en moeite alleen al besteed aan hier medestanders zoeken. Ik zou zeggen: pick a fight you can win.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
@fruityloop, als je je irriteert aan mij, reageer dan niet.
Of moeten we allemaal zijn zoals jij en alles kwakkeloos accepteren? Je favo automerk drukte het ooit mooi uit: "Welcome to the state of independence" of nog beter "we don't make compromises"
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:12 schreef RanTheMan het volgende:
@ fruityloop, ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van je communicatieve vaardigheden: Ik stuiter tussen azijnpisser naar vrind en vervolgens weer terug naar de insinuatie dat ik een aansteller ben. Chapeau, u bent inderdaad iemand met zoveel verbale souplesse dat het een "Fight"is dat ik niet kan en wil winnen winnen,. Vandaar dat dat ik de strijd ook per ommegaande staak en u geen verdere aandacht zal schenken.
Salut..
Niet zoveel gewoon mijn strijd met ziggo delen, een ander laten lachen om mijn onnozelheid of de starre houding van Ziggo.. We zullen zien, geen mooier vermaak dan leedvermaak toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Maarre TS, wat probeer je hier nu te bereiken op dit forum?
Alleen ben je niet principieel genoeg om het terug te sturen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha tsja maar iets wat niet van mij is behoor ik ook niet te bezitten, zo principieel ben ik dan ook wel weer
En toch zie ik je in dit topic zaniken dat jij gebeld hebt, dat jij dat ding best wilt terugsturen? Waarom doe je zo moeilijk als je zelf zegt dat iemand zijn eigen fouten moet oplossen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef RanTheMan het volgende:
en @exode, oh ik ben helemaal niet kwaad hoor, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, en fouten moet je oplossen als jij degene bent die ze gemaakt heeft en niet verwachten dat een ander het voor je doet, dat is nog krommer dan een banaan
Mensen zoals ik weer even 10 minuten een FOK-Erlebnis geven, net als meerderen van de 927 viewers voor dit topic en verder zijn principes en mogelijk de arrogantie van sommige bedrijven te bespreken.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Maarre TS, wat probeer je hier nu te bereiken op dit forum?
Dit deel van je advies wil ik nou niet bepaald 'kanshebbend' noemen. TS zal toch echt niet ontkomen aan retourneren.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef edcetera het volgende:
Mijn advies aan TS: Trek de laatste incasso in en betaal het juiste bedrag handmatig (dus enkel de extra kosten, die ze voor de 3e kaart verrekenen incl. verzend/administatiekosten, er vanaf trekken) . Doe niet de moeite om het terug te sturen en ga ook niet zeuren voor wat voor vergoedingen dan ook. Die 3e kaart is hun fout en hun probleem en daar moet jij de minste, maar wel meest kanshebbende oplossing voor jezelf voor gebruiken.
Ziggo de mogelijkheid bieden het af te komen halen of het naar een antwoordnummer sturen lijkt me redelijk toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit deel van je advies wil ik nou niet bepaald 'kanshebbend' noemen. TS zal toch echt niet ontkomen aan retourneren.
Ja, mij ook. Maar daarvoor moet TS wel énige moeite doen (wat edcetera hem dus ontraadt)quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ziggo de mogelijkheid bieden het af te komen halen of het naar een antwoordnummer sturen lijkt me redelijk toch?
Ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:
Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Even een korte vraag, niet dat hij wat met het verhaal van de TS heeft te maken:
Kan je zeg maar gewoon je decoder EN smartcard bij Mediamarkt kopen als je nog GEEN digitale TV bij Ziggo hebt (wel Alles in 1) en die dan registreren, om zo de extra pakketten te kunnen ontvangen?
zeker nog, moet je doen, bij ziggo betaal je nml 20 euro te veelquote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef JL... het volgende:
Heb je de postzegel wel vergoed gekregen?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
Even een update
En ten eerste hulde voor Ziggo!
En een dikke "In your Face" voor alle non believers! en mensen die vonden dat ik me druk om niets aan het maken was en dat moeilijk doen en zeiken toch geen zin had
Resumerend, ik heb ziggo een brief geschreven met daarin de keuze voor 3 opties:
1 ik stuur hem op en ontvangen 9,50 verzendkosten (postzegel zou ik zelf betalen)
2 Ze sturen een koerier om het op te halen
3 ze incasseren niet en laten mij de smartcard houden
Na enig heen en weer gemail waarin ik mijn bezwaren kenbaar maak
Zojuist de onderstaande reactie ontvangen! (heb alle prive gegevens en dossiernummers zwart gemaakt om voor de hand liggende redenen)
[ afbeelding ]
En die wordt ook vast niet geblokkeerd door Ziggoquote:Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen
Dan heb je het toch niet helemaal begrepen:quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Maar daarvoor moet TS wel énige moeite doen (wat edcetera hem dus ontraadt)
nee geen postzegel, want ik mag m houden en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakkingquote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb je de postzegel wel vergoed gekregen?![]()
[..]
En die wordt ook vast niet geblokkeerd door Ziggo
Inclusief verzenden?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
Dus iemand nog belang bij een nieuwe smartcard? voor 9,50 mag je hem kopen
nee tegenwoordig is dat 2 wekenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef JL... het volgende:
Hmm....
Ik heb momenteel nog geen decoder...
Maar kan je met die kaart de eerste maand gratis alles kijken als je hem activeert?
(dus alle pakketten met zenders als MGM, VH1, Syfy enz.)
nee ik bied 3 opties:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |