Dat smartcard-nummer kunnen ze natuurlijk weer WEL terugvinden in hun administratiequote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee geen postzegel, want ik mag m houden en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakking
1 en 3 spreken elkaar tegen en 2 spreekt de vraag tegen..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee ik bied 3 opties:
1stuur een koerier
2betaal me 9,50
3geef me een antwoordnummer
moet je wel bij ze thuis wonen en scheiden van rekeningen kan ook niet omdat ziggo alles in 1x wil incasseren/factureren..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef JL... het volgende:
Ai, dat is minder...
Daarnaast ben ik geen klant bij Ziggo, maar zijn mijn ouders dat. Ik weet niet of ik zomaar extra pakketten op hun naam kan pakken, ook al is het maar 10 euro extra.
Is het wel mogelijk die extra pakketten te nemen op dezelfde naam, maar onder een ander banknummer?
Je kan op je eigen naam, los, digitale tv bestellen, zoalang je maar een leveradres hebt waar een basisabbo op zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef JL... het volgende:
Ai, dat is minder...
Daarnaast ben ik geen klant bij Ziggo, maar zijn mijn ouders dat. Ik weet niet of ik zomaar extra pakketten op hun naam kan pakken, ook al is het maar 10 euro extra.
Is het wel mogelijk die extra pakketten te nemen op dezelfde naam, maar onder een ander banknummer?
Ja oke, maar ik meen de extra pakketten...quote:Op woensdag 17 november 2010 14:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kan op je eigen naam, los, digitale tv bestellen, zoalang je maar een leveradres hebt waar een basisabbo op zit.
Denk aan huisbaas en studenten..
Dat kan.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:37 schreef JL... het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik meen de extra pakketten...
Digitale Televisie wil ik eigenlijk pas hebben als je ook de extra pakketten (zoals film, music, sport) erbij kan nemen, en die apart te factureren zijn.
wel dus..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit deel van je advies wil ik nou niet bepaald 'kanshebbend' noemen. TS zal toch echt niet ontkomen aan retourneren.
Oke, dan is dus bellen de beste oplossing met hun?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat kan.
Zeg gewoon dat je bij je ouders woont maar zelf de digitale pakketten wil bestellen en betalen.
Ik had een huisbaas die het basisabbo betaalde, ik heb zelf de digitale tv betaald. Misschien moet je dan iemand op de ziggo-administratie hebben die er niet net een week zit, maar het is te doen.
Ik heb jouw woorden "Doe niet de moeite" toch echt wel begrepen, dat valt alleen te duiden als "doe geen moeite", niet als "doe enige moeite".quote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan heb je het toch niet helemaal begrepen:
Enige moeite is niet "geen moeite". TS heeft dat ding opgestuurd gekregen en als dat via een antwoordnummer is, is dat een redelijk aanbod. Maar het probleem, dat die kaart bij hem ligt is niet zijn probleem.
Gezien welk deel ik vetgemaakt had? Ik doelde op de postzegel op jouw brief aan Ziggo.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef RanTheMan het volgende:
nee geen postzegel, want ik mag m houden
Ik zou er niet op gokken. Bij het aangaan van mijn alles-in-1 kreeg ik ook een starterspakket met smardcard in verzegelde doos. En tóch bleek keurig dat cardnummer in Mijnziggo te staan.quote:en blokkeren kunnen ze niet omdat ze niet weten welk smartcard nummer ik ontvangen heb, staat nml niet aan de buitenzijde van de verpakking
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:31 schreef Ziggo_Webcare_Alex het volgende:
Hallo RanTheMan,
Na je verhaal gelezen te hebben willen wij allereerst onze excuses aanbieden voor de hele situatie. Wat er gebeurd is, is allemaal erg vervelend en daarom willen wij het probleem ook graag samen met u oplossen.
Graag ontvangen wij van u uw klantgegevens via een PM. Postcode, huisnummer en telefoonnummer is voldoende. Dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Waar bespeur jij ironie in mijn goedbedoelde adviezen?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wel dus..maar goed dank voor alle goed bedoelde en soms ironische adviezen
Het was me een waar genoegen
De smartcard staat toch nog op jouw naam?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
@ peter
Als je het niet erg vindt dan bewaar ik m nog ff tot mn nieuwe factuur klaar staat (einde vd maand) Daarna stuur ik m naar je op voor 9,50 plus de 1,60 verzendkosten. in orginele ziggo enveloppe (lol) en origineel doosje. Je mag zelfs de onterecht verstuurde bevestigingsbrief (incl de getekende poppetjes tijdens de wachttijd)hebben voor je garantie!
De boodschap is dan ook, dat TS geen enkele moeite hoeft te doen zolang Ziggo er niet om vraagt. Hij krijgt ongevraagd een extra kaart in de bus en pas als Ziggo vraagt voor retournering hoeft hij pas actie te ondernemen, maar wel op hun kosten. Het blijft hun fout.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb jouw woorden "Doe niet de moeite" toch echt wel begrepen, dat valt alleen te duiden als "doe geen moeite", niet als "doe enige moeite".
Dat klink dus al heel anders dan "Doe geen moeite. Punt."quote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
De boodschap is dan ook, dat TS geen enkele moeite hoeft te doen zolang Ziggo er niet om vraagt. Hij krijgt ongevraagd een extra kaart in de bus en pas als Ziggo vraagt voor retournering hoeft hij pas actie te ondernemen, maar wel op hun kosten. Het blijft hun fout.
Lees mijn hele reactie nu eens, dan weet je, wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klink dus al heel anders dan "Doe geen moeite. Punt."
Mijn smiley-reacties waren slechts bedoeld om de koddigheid van je taalbrouwsels aan te geven. Zeg nou zelf, 'rugbaarheid' en 'kwakkeloos' zijn toch (glim)lachwekkend.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:52 schreef RanTheMan het volgende:
Jongens geen ruzie maken
@r-one, de klachtbrief is een e-mail he dus geen postzegel nodig, moderne tied'n tied veur t neie schriev'n of zo ietsEn dat ironische tsja ik had af en toe t idee door je smiley gebruik! mocht ik dat verkeerd hebben geïnterpreteerd hierbij mijn excuses!
Ik heb je hele reactie gelezen, ben 'm grotendeels met je eens, maar niet het deel waar je eerder (zonder voorbehoud) ontraadde te retourneren. En dat schreef ik dus ook. That's all.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lees mijn hele reactie nu eens, dan weet je, wat ik bedoel.
Waar maak jij nu een PUNT van![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |