Ga nu niet daar lopen janken anaal sletquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
Wat 1 topic wat als vraag bedoelt is al weer niet kan eindigen omdat mensen er anders op gaan reageren.
Lipjes het was iets wat IK me af vroeg, verder niet.
Verder doet het me niets meer. Want jij kon geen vriendschap meer aan. Maar laat het lekker.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
Dat een vent het hier op kan doen is toch wel knap.
Je geloofd het zelf echt he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dit topic is 1. niet eens zo bedoeld en kan geen slotje aan vragen ofzo
En kijk eens naar je zelf? Ik verlaag mijn niveau, ik kan hier ook foto's gaan plaatsen wat jij nog even gedaan hebt, maar doe ik ook niet. Ik zeik je niet af , ik vroeg me iets af waarom je iets deed. Dat is geheel wat anders. Waarom worden je posts btw niet eens gezien
Dat is liefde in zijn puurste vormquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Hoi, ik vind dit een goed topic ook al weet ik de geschiedenis erachter niet, maar godsakker zeg, wat the fuck is dit:
[..]
Lijkt me leuk inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kende mijn ex via FOK!. Was heel leuk toen hij me ging afzeiken.
Vertel maar meidquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ehm dat wist je al dat hij zo heette die dag dat je nog eventjes iets bij me achterliet. Maar ga er dan niet op in om het te verergeren.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, dat is jou probleem.
Ik reageer er niet voor niks niet in.
Dat jij mij nu weer achterna komt zegt meer wat over jou dat jij het niet kan loslaten, en daarin begrijp ik dan ook dat je huidige vriend nu ook vincent heet, maar dat is jou zaak.
Ik wil dat jij het met rust laat zoals ik dat doe, ik laat jou netjes met rust.
Dus ik wil graag vragen of je dat nu wilt doen voordat je ook dit topic vergalt.
Ik zou je geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil juist dat deze onzin ophoud, het gaat nergens meer over.
Het heeft een totaal andere wending. Het enige wat ik mezelf afvroeg is waarom mijn ex zon posts moest plaatsen, wat voor toegevoegde waarde dit had. Ik wilde hierbij de meningen van andere fokkers hebben.
Tja ik wilde nog kennis met je maken (mijn vuist op jou rechteroog bitch) die ene keer dat ik en Vince jou tegenkwamen op het station maar toen rende je wel heel erg hard weg dus helaas weet je nu nog steeds niet wie ik benquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
[..]
Nou!!
ik was toen gebanned.. Enne ik had wat contact met Esmeralda/TS/Esmeralda17/GeelSuperKuiken via msn enzo.. Nu kwam ik er dus achter dat Vince/Crazy8798787.../Lipjes soms wat losse handjes had.
Nu vind ik persoonlijk dat een jongen een meisje niet hoort te slaan. Hoe dan ook. Dus naaide ik mijzelf mij daar een beetje over op. Dit liep een beetje uit de hand en ik was dus daadwerkelijk van plan om langs te gaan.
Wie die hele Glen BACO etc. zijn weet ik echt nietAlleen wel dat Vince/Crazy8798787.../Lipjes Compleet achterlijk is en een flinke klap tegen z'n hoofd aan verdient
Bullshit!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het heeft een totaal andere wending. Het enige wat ik mezelf afvroeg is waarom mijn ex zon posts moest plaatsen, wat voor toegevoegde waarde dit had. Ik wilde hierbij de meningen van andere fokkers hebben.
Petra is gewoon knapper, liever etc. Deal with it.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dit is mijn eerste en enige reactiequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Niet doen, niet reageren! Gewoon laten gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige reactie
Als je wilt dat het ophoud dan houd je zelf op, je hebt het zelf in de hand.
Zolang jij alles blijft afzeiken e.d. blijven mensen je aanvallen.
Daarom heb ik hier ook geen medelij mee, je roept het op jezelf af.
Let u allen op het subtiel uitgelichte gedeelte, rest mij niks anders dan te zeggen: Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
JIJ hebt dit topic geopend, niet je ex. Dan kan je niet gaan roepen dat je wil dat het ophoudt.
Je weet dondersgoed (no pun intended) dat iedereen allang weet dat jij esmeralda bent en dat de kans op backfire lekker groot is.
You enjoy it!!
Je hebt van Vince gestolen en 20 euro uit zn moeders portomonnee gehaald en hij heeft zichzelf ervoor op laten draaienquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hey Vince, ga je die bitch nog klappen met BACO en Glenn?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige reactie
Als je wilt dat het ophoud dan houd je zelf op, je hebt het zelf in de hand.
Zolang jij alles blijft afzeiken e.d. blijven mensen je aanvallen.
Daarom heb ik hier ook geen medelij mee, je roept het op jezelf af.
Ajuu
Daar ging alle respect die ik nog voor je hadquote:
Je opent het topic zelf, je bent al zo vaak afgezeken en uitgescheten op FOK! en nog dacht je dat dat nu niet zou gebeuren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja huppel, maar niet op deze manier dit topic
Geil hequote:
tja lekker elkaars kleren aantrekken en een roze paraplu binnen opsteken al lachend in de spiegel.. we hebben het allemaal weleens gedaan toch ?quote:
Die paraplu was me niet eens opgevallen, ik kan niet anders dan naar dat broekje kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tja lekker elkaars kleren aantrekken en een roze paraplu binnen opsteken al lachend in de spiegel.. we hebben het allemaal weleens gedaan toch ?![]()
Komen wij aan met ons piratenfeestjequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tja lekker elkaars kleren aantrekken en een roze paraplu binnen opsteken al lachend in de spiegel.. we hebben het allemaal weleens gedaan toch ?![]()
Ik ben gefascineerd door dat gespierde torso van hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die paraplu was me niet eens opgevallen, ik kan niet anders dan naar dat broekje kijken
Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
De grote vraag is: Why dude, why? Leuk voor GSK, kan ze je uitlachen, maar geen enkele zelfrespecterende man zou dit toch doen?
Wtf
Een zelfrespecterende man zou al niks met TS beginnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
De grote vraag is: Why dude, why? Leuk voor GSK, kan ze je uitlachen, maar geen enkele zelfrespecterende man zou dit toch doen?
Wtf
Ik denk dat hij er wel een handjob aan heeft overgehouden hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
Wtf
Als ik een paar jaar jonger was...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door dat gespierde torso van hem
Je vriend wordt gedist Esmeralda...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou, het kan erger hoor.
Ze vond het leuk dat hij net zo ging praten zoals ik vroeger deed toen zij en ik wat hadden.
Daarom heeft ze waarschijnlijk nu ook een relatie met die gast, kan geen andere reden bedenken
Ik zou haar doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zelfrespecterende man zou al niks met TS beginnen
Paar jaar jonger, blind, doof en rolstoelgebonden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als ik een paar jaar jonger was...Ik lig dubbel hier
Esmerallda17 is niet vies van malle dingen. Haar wurgsekstopic was ook al zo'n toppertje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
Wtf
Amenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zelfrespecterende man zou al niks met TS beginnen
Judging by the pictures houdt dit vrolijke jongetje niet van handjobsquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel een handjob aan heeft overgehouden hoor
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar jaar jonger, blind, doof en rolstoelgebonden.
Dan zou ik er pas over gaan nadenken en nog eerder op de hond duiken
Dan verwacht ik binnenkort een uitgebreid verslag op FOK!quote:
Of beidequote:
Dat zou geniaal zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verwacht ik binnenkort een uitgebreid verslag op FOK!
Is goed mogelijk hoor met deze TSquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of beideHeb ik nu een aparte fetisj?
[..]
Dat zou geniaal zijn![]()
*proestquote:
Ben benieuwd wat ze nu als kloon neemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
TS kan er niet (meer) mee om gaan.
Ze is hem denk ik gesmeerd.
dat zien we wel als iemand het ineens voor TS opneemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu als kloon neemt
Met wat voor username zou ze nu weer komen? RozeParapluVerkleedpartij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
TS kan er niet (meer) mee om gaan.
Ze is hem denk ik gesmeerd.
heb je nog tijd over voor mij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
TS gaat hier niet meer op in, omdat het geen zin heeft.
Omdat dit niet mijn punt was, en verder niet.
Ik ben al tijden over mijn ex heen dus zie niet in waar ik me druk om moet maken.
Sta je open voor nieuwe dingen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben al tijden over mijn ex heen dus zie niet in waar ik me druk om moet maken.
Inderdaad als ik jou was zou ik mijzelf druk maken om mijn huidige vriend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ben ik nou de enigste die de hele tijd niet doorhad dat GSK eigenlijk gewoon Esmeralda17 was.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dude serieus!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe dingen?
laat je vriend anders ook even dit topic zien. zal die leuk vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihihihi 'open'quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe dingen?
Fotoboek van Vinniieequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat je vriend anders ook even dit topic zien. zal die leuk vinden
Gelul. Als je over hem heen was had je dit topic niet geopend. Dan had je je schouders opgehaald, meer niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Fotoboek van Vinniiee
Doe het lekker zelf.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
[..]
Dude serieus!!![]()
quote:
Jij hebt al iemandquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heb je nog tijd over voor mij?
[/quote]quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand![]()
![]()
[/quote]quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand![]()
![]()
Niemand. Maar jij mag niet vreemdgaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over seks heb
Ah, HT is er.quote:
Dat is ook onmogelijk bij TS denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand. Maar jij mag niet vreemdgaan!
Dan moet je het topic doorlezen en stoppen met de gans de boel vol slowchatten, debiel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, HT is er.
Hoi![]()
Kan iemand mij even op to date brengen? Ik wou dat ik dit topic langer had gevolgd
Ik zou maar oppassen! Ik SMS alles door naar haarquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk bij TS denk ik
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan moet je het topic doorlezen en stoppen met de gans de boel vol slowchatten, debiel.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen! Ik SMS alles door naar haar![]()
Ja en lipjes die van crazy26321685312.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even serieus, is GeelSuperKuiken dus het nieuwe account van Esmeralda ofzo?
Ja spuit elf en lipjes is crazyquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even serieus, is GeelSuperKuiken dus het nieuwe account van Esmeralda ofzo?
Kom op jij als sletjesliefhebbende wipkip zou hem doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
Je was gewoon te gul![]()
![]()
En dan die foto.. Echt...
Hmm ik lees net een paar post, maar thnxquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja en lipjes die van crazy26321685312.
In die outfit helemaal!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op jij als sletjesliefhebbende wipkip zou hem doen![]()
Geef maar toe
wat zij zegtquote:
omgquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij heeft trouwens echt een te groot hoofd voor z'n te kleine lichaampje, het lijkt net een karikatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |