Dan verwacht ik binnenkort een uitgebreid verslag op FOK!quote:
Of beidequote:
Dat zou geniaal zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verwacht ik binnenkort een uitgebreid verslag op FOK!
Is goed mogelijk hoor met deze TSquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of beideHeb ik nu een aparte fetisj?
[..]
Dat zou geniaal zijn![]()
*proestquote:
Ben benieuwd wat ze nu als kloon neemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
TS kan er niet (meer) mee om gaan.
Ze is hem denk ik gesmeerd.
dat zien we wel als iemand het ineens voor TS opneemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu als kloon neemt
Met wat voor username zou ze nu weer komen? RozeParapluVerkleedpartij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
TS kan er niet (meer) mee om gaan.
Ze is hem denk ik gesmeerd.
heb je nog tijd over voor mij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
TS gaat hier niet meer op in, omdat het geen zin heeft.
Omdat dit niet mijn punt was, en verder niet.
Ik ben al tijden over mijn ex heen dus zie niet in waar ik me druk om moet maken.
Sta je open voor nieuwe dingen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben al tijden over mijn ex heen dus zie niet in waar ik me druk om moet maken.
Inderdaad als ik jou was zou ik mijzelf druk maken om mijn huidige vriend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ben ik nou de enigste die de hele tijd niet doorhad dat GSK eigenlijk gewoon Esmeralda17 was.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dude serieus!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe dingen?
laat je vriend anders ook even dit topic zien. zal die leuk vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihihihi 'open'quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe dingen?
Fotoboek van Vinniieequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat je vriend anders ook even dit topic zien. zal die leuk vinden
Gelul. Als je over hem heen was had je dit topic niet geopend. Dan had je je schouders opgehaald, meer niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Fotoboek van Vinniiee
Doe het lekker zelf.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
[..]
Dude serieus!!![]()
quote:
Jij hebt al iemandquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heb je nog tijd over voor mij?
[/quote]quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand![]()
![]()
[/quote]quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand![]()
![]()
Niemand. Maar jij mag niet vreemdgaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over seks heb
Ah, HT is er.quote:
Dat is ook onmogelijk bij TS denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand. Maar jij mag niet vreemdgaan!
Dan moet je het topic doorlezen en stoppen met de gans de boel vol slowchatten, debiel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, HT is er.
Hoi![]()
Kan iemand mij even op to date brengen? Ik wou dat ik dit topic langer had gevolgd
Ik zou maar oppassen! Ik SMS alles door naar haarquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk bij TS denk ik
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan moet je het topic doorlezen en stoppen met de gans de boel vol slowchatten, debiel.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen! Ik SMS alles door naar haar![]()
Ja en lipjes die van crazy26321685312.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even serieus, is GeelSuperKuiken dus het nieuwe account van Esmeralda ofzo?
Ja spuit elf en lipjes is crazyquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even serieus, is GeelSuperKuiken dus het nieuwe account van Esmeralda ofzo?
Kom op jij als sletjesliefhebbende wipkip zou hem doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
Je was gewoon te gul![]()
![]()
En dan die foto.. Echt...
Hmm ik lees net een paar post, maar thnxquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja en lipjes die van crazy26321685312.
In die outfit helemaal!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op jij als sletjesliefhebbende wipkip zou hem doen![]()
Geef maar toe
wat zij zegtquote:
omgquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij heeft trouwens echt een te groot hoofd voor z'n te kleine lichaampje, het lijkt net een karikatuur
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, lipjes is haar ex. Dit is haar nieuwe vriend Fotoboek van Vinniiee
quote:
Ok...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, lipjes is haar ex. Dit is haar nieuwe vriend Fotoboek van Vinniiee
Mwehehehehequote:
Photoshopquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij heeft trouwens echt een te groot hoofd voor z'n te kleine lichaampje, het lijkt net een karikatuur
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
PhotoshopToch? Toch!?!
Respect voor z'n moeder als het niet zo is
Lees het lijstje topics wat Rectum heeft gepost anders ook even door.quote:
wait.. WAT?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok...
Ja sorry, nij GTST snap ik soms ook niet wie het nou met wie doet en wie er nou familie is.
M'n tante keek me laatst ook raar aan toen ik haar probeerde te tongen op een verjaardag.
Dude...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok...
Ja sorry, nij GTST snap ik soms ook niet wie het nou met wie doet en wie er nou familie is.
M'n tante keek me laatst ook raar aan toen ik haar probeerde te tongen op een verjaardag.
Die is er klaar mee want ze is helemaal over haar ex heenquote:
Vandaar dit topic ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is er klaar mee want ze is helemaal over haar ex heen
Dan hield ze het dit keer nog lang volquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ts is zon 4 pagina's terug haar eigen topic uitgebasht
Ik las "Ze gaat over haar ex heen."quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is er klaar mee want ze is helemaal over haar ex heen
Die logica snap ik ook nietquote:
Ik zwijg nu wel evenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las "Ze gaat over haar ex heen."
We zijn vandaag dan ook erg mild jegens haar geweest toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hield ze het dit keer nog lang vol
Het spijt me niet,quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het spijt me niet,
Vergeef me niet,
'T is jouw probleem,
De mijne niet.
quote:Op 16-11-2010 13:39 schreef GeelSuperKuiken
Hey huppel,
Ja ik weet dat jij mij nooit mocht.
Het topic is jammer genoeg verkeerd geplaatst. Wilde het in R&P omdat ik het me toch afvroeg waarom. Jammer genoeg is het weer anders verlopen. Naja zo is het maar zo.
groetjes.
Ik ga er niet meer op reageren in fobo hoor.quote:Op 16-11-2010 15:28 schreef GeelSuperKuiken
[..]
als ik hem af wilde zeiken had ik wel dingen neer gezet waar mee ik hem zwart kon maken. Maar ik zie niet in waarom ik dat zou doen dus deed ik dat ook niet.
Schat, daar was ik live bij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Lees het lijstje topics wat Rectum heeft gepost anders ook even door.
Dat wist ik al een half jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Schat, daar was ik live bij.
Ik kom er alleen nu pas achter dat GSK Esmeralda is.
TS opent het topic en roept vervolgens dat ze over dr ex heen is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef Beach het volgende:
Wel weer triest om met zijn alleen op één persoon te duiken
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TS opent het topic en roept vervolgens dat ze over dr ex heen is.
Als het daarom gaat vind ik het van alle betrokkenen nogal sneu
PROESTquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:11 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Vincent stuurde mij deze foto met zijn mobiel.
-edit-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |