quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan heimwee naar de blauwe tientjes.
Nee, een rug is rood.quote:
Goedzo Bos!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het durven vragen van Yoga. Nu sta ik wel op de wachtlijst, maar goed ik ben weer een drempel over..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
Je deed het logo na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne![]()
Nee die is gewoon geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne
That's all folks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne. Wel een leuk truicorsettopjeding.
.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ik was helemaal weg ja daar geloof ik, had niet eens door dat er foto's werden gemaakt tot ik een kaartje in mijn handen kreeg met de websitequote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was helemaal weg ja daar geloof ik, had niet eens door dat er foto's werden gemaakt tot ik een kaartje in mijn handen kreeg met de website
Black/silver party, ja leuk alsof ik veel zilver hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Wel een leuk truicorsettopjeding.
.
quote:
Dat zijn vorderingen van de bank, daar kun je niet mee betalen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Ik had altijd groene biljetten in mijn portemonnee
Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn vorderingen van de bank, daar kun je niet mee betalen.
Briefjes van nakomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn vorderingen van de bank, daar kun je niet mee betalen.
In Amerika betaal ik altijd met pesos.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dollars vind ik wel het irritantste ooit. Dan heb je op den duur 17 van die 1 dollar briefjes in je portemonnee zitten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
Als ik knaak google dan krijg ik een of andere voetbalchick.
[ afbeelding ]
Turid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg spontaan zin in wortelstamp.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die van 5 gulden en nu van 5 euro.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |