Nope, niet als hij tegen zijn mama praatquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je krijgt me aan de logopedie met die zinnen.
Heeft hij dan een iel lief stemmetje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praat
Niet iel, maar wel met intonatie erinquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft hij dan een iel lief stemmetje?
huh?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet vast wel hoe je moet Printscreenen toch?
Ik gaf die link straks, en zij al ze hebben weer wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Een kaak gevonden op Aruba en het is meteen zogenaamd van Nathalee
Het zou spectaculairder zijn als ie van Joran zou zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou spectaculairder zijn als ie van Joran zou zijn
Erg he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ook als ik normaal praat nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praat
Hoe je het plaatje hier moet plaatsen... je kan hem daar niet gewoon opslaan.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat... zou niet mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoor ik toch niet, ik hoor je alleen tegen ons (Nico) en soms tegen je mamaquote:
quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe je het plaatje hier moet plaatsen... je kan hem daar niet gewoon opslaan.
Is gewoon op printscreen-knopje op je toetsenbord rammen, paint openen, het erin plakken, opslaan als .png bestand en uploaden op imgur.com
Ik moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Chowi het volgende:
Het zou pas gek zijn als er ineens ergens een zeemeermin aan zou spoelen. Ik weet het niet, maar iets zegt me dat dat schier onmogelijk is.
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Peter R. de Vries wel weer het een en ander aan de kaak zal stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |