Hoezoquote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha, echt? Zulke personen had ik helemaal niet achter jullie gezocht!

heey kanjer van my kom jouw en greetje ff een fyn weekend toe wensen dikke knuffel van je fans annie joke xxquote:

Wat dan wel?quote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha, echt? Zulke personen had ik helemaal niet achter jullie gezocht!

ik had niet in de gaten dat ik hem sloot.quote:

Ik ben heul niet blondquote:Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, weet niet... Ik had jou niet blond gedacht, en remlof is zo... Normaal.

Haha, het is de derde keer ofzo, maar dankjee.quote:Op maandag 15 november 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat dan wel?
(by the way, welkom, is de 1e keer dat ik je hier zie0

Heheheh zit hier ook niet iedere minuut van de dagquote:Op maandag 15 november 2010 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, het is de derde keer ofzo, maar dankjee.

Voor zover ik weet niet. GRTDOJW is de enige SC waar ik kom eigenlijk...quote:Op maandag 15 november 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte, ik ken jou ergens van. Singles ofzo?

quote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. GRTDOJW is de enige SC waar ik kom eigenlijk...

Leer hier ook iedere keer wat nieuwsquote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. GRTDOJW is de enige SC waar ik kom eigenlijk...

geen reet te doen op je werkquote:Op maandag 15 november 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leer hier ook iedere keer wat nieuws
GRTDOJW never heard of

Ergens ken ik je van. Fok movie trivia?quote:

Vaag, dan had ik hem toch minimaal wel eens moeten zienquote:

Haha, was een ietwat overleden SC in GC die nieuw leven in is geblazen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leer hier ook iedere keer wat nieuws
GRTDOJW never heard of

Verwarring alom!quote:Op maandag 15 november 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
Het heeft even geduurd.Drie topics, alledrie dicht.
[ afbeelding ]

Zow, 15 jaar pas jijquote:Op maandag 15 november 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, was een ietwat overleden SC in GC die nieuw leven in is geblazen.

Haha, 15 ja.quote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zow, 15 jaar pas jij
(spiekte ff in profiel en fobo)

Haha, staat 66 voor je geboortejaar?quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, was ik ook, lang gelee

1987 staat voor mijn geboortejaarquote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, staat 66 voor je geboortejaar?
En vijftien valt inderdaad wel mee te leven.

Lekker fris, lekker groen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]

Yep, het is in ieder geval niet de 66e Koen die zich bij Fok registreerdequote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]

Dan ben je 2 jaar jonger dan ik ben.quote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
1987 staat voor mijn geboortejaar

Haha, denk het ook niet neen. Maar dan ben je, afhankelijk van je geboortedag, dus 43/44?quote:Op maandag 15 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, het is in ieder geval niet de 66e Koen die zich bij Fok registreerde

Zo gaat datquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je 2 jaar jonger dan ik ben.

zie 2 posts hogerquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, denk het ook niet neen. Maar dan ben je, afhankelijk van je geboortedag, dus 43/44?

Dat ik daar nou niet op was gekomen!quote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
1987 staat voor mijn geboortejaar

In eerste instantie dacht ik dat ie genomen was door 1987 negers. Foutief dus.quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ik daar nou niet op was gekomen!

Geen probleemquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ik daar nou niet op was gekomen!

Whahahaahahquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat ie genomen was door 1987 negers. Foutief dus.

Je weet wel beter, w8 maarquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat ie genomen was door 1987 negers. Foutief dus.

Zit met smart te w88quote:

Uiteraardquote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen weer een beetje bijgekomen van zaterdag?

Ja, dat mag ook wel voortaan.quote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:

Slaapze Luttequote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
Maar, ik ga slapen. Het is allang kleine kindjes bedtijd en sesamstaat is ook alweer een uur of zes voorbij.

Lekker slapen en welkom.quote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
Maar, ik ga slapen. Het is allang kleine kindjes bedtijd en sesamstaat is ook alweer een uur of zes voorbij.

Meer van afgelopen weekend. Ik heb vanaf vrijdag zo'n 16, 17u geslapen. Morgen comadagje.quote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:

Welterusten en tot de volgende keer hierquote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:

44quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Nog 5 dagen dan kan ik m'n leeftijd weer niet meer omdraaien

Slaap lekker Koenquote:Op maandag 15 november 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welterusten en tot de volgende keer hier

52quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
Aan 25 valt eigenlijk niet zoveel om te draaien.

Klinkt misschien gek, maar het is inderdaad zo.quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Voel het ook al kraken hier zeg, net twintig geworden, las in de Linda dat je dat toch wel gaat voelen dan en het is zo

Wacht maar tot je 30 wordt dan treedt het verval echt inquote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Voel het ook al kraken hier zeg, net twintig geworden, las in de Linda dat je dat toch wel gaat voelen dan en het is zo

Jij kraakt echt als een oud huisquote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:

Als Villa Kakelbont reloaded, men kut kraakt als de scharnieren van de deur van een saloonquote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij kraakt echt als een oud huis

Heb je klapdeurenquote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Villa Kakelbont reloaded, men kut kraakt als de scharnieren van de deur van een saloon

Dan zit ik lekker met mijn mannetje in een huisje ( denk in Almere) lekker dicht bij Amsterdam, labrador of zo'n vuilnisbakkie en de kids he.quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 wordt dan treedt het verval echt in

Beef curtains.quote:

don't mention 40quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 wordt dan treedt het verval echt in

quote:Op maandag 15 november 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zit ik lekker met mijn mannetje in een huisje ( denk in Almere) lekker dicht bij Amsterdam, labrador of zo'n vuilnisbakkie en de kids he.

Haha was ook maar een fopjen, ik wil gewoon chill leven, niet moeilijk doen allemaal, los weet je.quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was bij mij nog een verboden onderwerp toen ik 30 was

Nu nog een Lucky Luke vinden die ze kan openen.quote:

quote:

1tje die sneller dan zijn schaduw is?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu nog een Lucky Luke vinden die ze kan openen.

Bij mij is het ook nog maar gedeeltelijk verdwenen dus je hebt nog wel ffquote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha was ook maar een fopjen, ik wil gewoon chill leven, niet moeilijk doen allemaal, los weet je.

Ja, mijn kut reist in lichtjaren, dus dat zou handig zijn/quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
1tje die sneller dan zijn schaduw is?

uiteindelijk is hij ook een prins op een wit paardquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu nog een Lucky Luke vinden die ze kan openen.

Mijn zaad gaat sneller dan het geluid, met mach 5 in de liefdestunnel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, mijn kut reist in lichtjaren, dus dat zou handig zijn/

Liever een prins in een witte Opel Manta.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteindelijk is hij ook een prins op een wit paard

quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn zaad gaat sneller dan het geluid, met mach 5 in de liefdestunnel.

groeien die klapdeuren zo snel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, mijn kut reist in lichtjaren, dus dat zou handig zijn/

Jij wel.quote:

dat is een old-timer schatquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liever een prins in een witte Opel Manta.

Ja toch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
groeien die klapdeuren zo snel?
Mag je wel oppassen dat je hem niet per ongeluk voor zijn bek slaat

Ik kan unne manta kopuh!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liever een prins in een witte Opel Manta.

Ik heb heul geen honden, ik heb alleen maar interesse in poesjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij wel.Als je Rataplan maar thuis laat, ben niet zo van de dierenseks.

Als de gei dan ok ff die boksbal op de skendelse kermis kapot makt ben ik de jouwe!quote:

Neuhj, ze is hier wel vaker langsgekomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm had je d'r hierheen gezonden?

Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt lief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als de gei dan ok ff die boksbal op de skendelse kermis kapot makt ben ik de jouwe!

Kusje op je koudheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga lekker slapen, ik heb koude voeten wederom verdomme
Truste iedereen

Maar dan is het een witte volvo, geen witte manta.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan ook die volvo wit schilderen

quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt lief.

Trusten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Truste iedereen

Trustenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Truste iedereen

quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook slapen.Trusten iedereen.

Jij ook weltrustenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:

truste kerelquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Truste iedereen

de grote uittocht is begonnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:

dat zei ze al maar telkens wanneer ik er niet was kennelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, ze is hier wel vaker langsgekomen

Watjequote:

quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:

Zou best kunnen... dat hou ik niet bij hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zei ze al maar telkens wanneer ik er niet was kennelijk

Sinds zondagavondquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
hey, k zie dat de OP weer anders is
Hoe lang al

Luna.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zijn er nog uitgeschopt? Mis zo 1-2-3 niemand

Zo uit mijn hoofd... DeLuna, MissBitchy en Torrioquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zijn er nog uitgeschopt? Mis zo 1-2-3 niemand

Alleen die stats toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
Daarnaast is de tekst in de OP ook veranderd

is wat..... minder, korterquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
Daarnaast is de tekst in de OP ook veranderd

Ik wilde iets zeggen over die Meet-tekst, maar dat lijkt me niet zo slim.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De smilies zijn weg... en dat Meet dingetje

Je zegt het maar..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over die Meet-tekst, maar dat lijkt me niet zo slim.

Morgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ik heb gisteren minder gepost dan Luna
Wanneer verdwijn ik?

quote:

Het was fijn je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ik heb gisteren minder gepost dan Luna
Wanneer verdwijn ik?

Neu. Het ging over de meetPLAATS.quote:

Het duurde ff maar ik snap hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neu. Het ging over de meetPLAATS.

quote:

Hoe komt het?quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:37 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn warme bedje
Ik blijf toch maar een dagje thuis, niet echt lekker geslapen

Verstandigquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:37 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn warme bedje
Ik blijf toch maar een dagje thuis, niet echt lekker geslapen

Morge c_aquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ben ik vrij, en dan zo vroeg wakker

Ik lig er nog in, maar ik kan echt niet meer slapen.klaarwakker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morge c_a
Misschien nog eens proberen terug te gaan

Goed plan wel, leuk spelquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig er nog in, maar ik kan echt niet meer slapen.klaarwakker.
Ga zo maar douchen, hond uitlaten en black ops spelen

Morge Bennersquote:

Mooi vooral. Modern warfare is beter. Maar heb nog niet online gespeeld. Wil eerst het spel uitspelen. Ik durfde veteran nog niet aan, dus ben op hard begonnenquote:

Morge Lunaquote:

Lijkt het wel op, goedemorgen trouwens Kallyquote:

Bennyquote:
Patjequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, goedemorgen trouwens Kally

Ja of goed zomer of goed winterquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dit is van dat halve weer, daar hou ik niet van.

Ik ben benieuwd hoelang mijn aaaifoon nog leeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:45 schreef Kally het volgende:
Miranda staat me vanonder de douche te whatsappen![]()

Niet erg lang denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang mijn aaaifoon nog leeft

Geef geld aan Patje, neemt hij er 1 mee voor je, als je lief bent danquote:

Ow dat kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Geef geld aan Patje, neemt hij er 1 mee voor je, als je lief bent dan

Weet ik veelquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan
Hoe duur zijn die krengen dan?

Patje kan goedkoop/goedkoper aan iPhone's komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Geef geld aan Patje, neemt hij er 1 mee voor je, als je lief bent dan

Patje gaat naar New York in december toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Patje kan goedkoop/goedkoper aan iPhone's komen?

Ach, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Patje gaat naar New York in december toch?

Jullie lastig vallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt dus gewoon in bed blijven liggen, zonder ook maar iets te doen.

quote:

Ben ik weer.quote:

Ik moest meer wenen om je ontbijtquote:

quote:

Ik zat wel met smart op je te wachten, maar ik wist dat je terugkwamquote:

quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat wel met smart op je te wachten, maar ik wist dat je terugkwam

quote:

Hoi Myrquote:

Nu ziek thuis, maar verder goedquote:

Lekker he?quote:

fftjes weg danquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit weggeweest. Hooguit een beetje afwezig.

Bart heeft tussen mij en Miranda in gelegen van de week, de laars was super en iedereen was beurs en blauwquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Dus, wat heb ik allemaal gemist hier? Nog sappige roddels?

Dat had ik allemaal nog gevolgd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Bart heeft tussen mij en Miranda in gelegen van de week, de laars was super en iedereen was beurs en blauw

Mijn god wat een puinhoop, mijn tafel zag eruitquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik allemaal nog gevolgd.

Pics?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god wat een puinhoop, mijn tafel zag eruit

Behoorlijk jaquote:

Ik moest echt boenenquote:

Bier en wodka eroverheen, as je kent het welquote:

Awhquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga nu toch echt naar buiten
De hond kijkt me aan met een kop van..... PLASSEN NU!

Nu wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Bier en wodka eroverheen, as je kent het wel

Kinderen die denken te kunnen drinkenquote:

Ik ook, te goedquote:

Ja ik moest echt dweilen ook jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook erg netjes geweest.... ik kan me niet herinneren dat ik iets heb omgestoten, en dat is heel wat voor mij
Er is wel 2 keer bier op de grond gekomen, en de volgende ochtend ging ik de tafel opruimen en me voeten plakte aan de vloer

Ik gooide wel bier omquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook erg netjes geweest.... ik kan me niet herinneren dat ik iets heb omgestoten, en dat is heel wat voor mij
Er is wel 2 keer bier op de grond gekomen, en de volgende ochtend ging ik de tafel opruimen en me voeten plakte aan de vloer

Jawel, Miranda was heel actief, maar ze hebben allemaal aangeboden wat te doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ze hebben je toch wel geholpen met opruimen Kally?

De leukste klusjes bewaar ik ook altijd voor mezelfquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, Miranda was heel actief, maar ze hebben allemaal aangeboden wat te doen
Alleen stofzuigen en dweilen doe ik liever zelf

Stofzuigen en Kally moet je niet uit elkaar willen halenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De leukste klusjes bewaar ik ook altijd voor mezelf.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stofzuigen en Kally moet je niet uit elkaar willen halen

Ik ook, het heerst, ik was knus met het toilet vannachtquote:

???quote:

Zijn arm is een stukje los van zijn buikquote:

quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn arm is een stukje los van zijn buik. Straks even vastnaaien.

ik was een beetje TE actief... iedereen zat me vaag aan te kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, Miranda was heel actief, maar ze hebben allemaal aangeboden wat te doen
Alleen stofzuigen en dweilen doe ik liever zelf

Vind je het gek?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was een beetje TE actief... iedereen zat me vaag aan te kijken

Hij zei komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef Zeroku het volgende:
http://nos.nl/video/19855(...)eer-bij-oranje.html#
Op 0.48

ik heb nog net geen smetvreesquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Het was wel lief

Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Het was wel lief

Ik ook niet echt, waarom denk je dat ik weinig prullen heb staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog net geen smetvrees
Ik kan niet tegen rotzooiIn een huiskamer
Slaapkamer is wat anders

Hmm, maar het is niet op die manier. Het is een beetje vaag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, het heerst, ik was knus met het toilet vannacht

zwanger?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, maar het is niet op die manier. Het is een beetje vaag.

Vervelendquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, maar het is niet op die manier. Het is een beetje vaag.

OMG, die pootjes omhoogquote:

Goedemorgen Duzjequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijslapen werkt bij mij wel, gewoon 11,5 uur geslapen.

Goedemorgen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijslapen werkt bij mij wel, gewoon 11,5 uur geslapen.

Ik hou niet eens water binnenquote:

Meestal als ik honger heb, ga ik iets eten. Dat hebben mijn ouders mij vroeger namelijk geleerd.quote:

quote:
Ik weet wat ik eetquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik alles er weer uit gooi.

Hoi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meestal als ik honger heb, ga ik iets eten. Dat hebben mijn ouders mij vroeger namelijk geleerd.
Probeer het eens..

Puik planquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meestal als ik honger heb, ga ik iets eten. Dat hebben mijn ouders mij vroeger namelijk geleerd.
Probeer het eens..

Chowiquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Probeer het eens..

Dag koetje.quote:

Ik zit echt boordevol goeie tips. Maar het zijn ook meestal van die tips waarbij je dan denkt van: "Hey, daar had ik zelf ook best op kunnen komen."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |