abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:30:12 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88772167
Justitie laat onderzoeken of een op Aruba gevonden onderkaak van Natalee Holloway is. De kaak is deze week opgestuurd naar het Nederlands Forensisch Instituut, schrijft De Telegraaf dinsdag.

De onderkaak werd volgens de krant vrijdag gevonden op het strand bij het Phoenix Hotel. Dat is in de buurt van een van de plekken die Joran van der Sloot aanwees in een bekentenis.

Van der Sloot is hoofdverdachte in de zaak rond Holloway, die in 2005 verdween. Hij zit momenteel vast in de Peruaanse zwaarbewaakte Miguel Castro Castro gevangenis voor een andere zaak; de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores.
'NFI onderzoekt of gevonden kaak van Holloway is'

Gaan we haar dan eindelijk vinden, ik hoop het voor haar familie.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88772249
Ook echt alleen een kaak, maakt het verhaal nog vreemder.
All management is Strategic Management.
pi_88772341
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Aangevreten door haaien?

Kans lijkt me vrij klein dat het haar kaak is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88772432
één keer in het jaar spoelt er iets aan, het begint nu met een kaak, waarom?
Zodat Peter R de Vries het zaak je nog verder kan gaan melken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_88772532
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef GodsSon het volgende:
alsof een kaak vast blijft zitten aan een vergaan lijk :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:42:42 #6
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_88772547
hij is vies.
#FreeHat
pi_88773405
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
hij is vies.
:D

Maar de kans is wel zeer klein dat het is wat men hoopt.
That's all folks!
pi_88773725
Er werd toch al gezegd dat het van een man is?
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:23:57 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88775723
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
Er werd toch al gezegd dat het van een man is?
Geen idee? Ik haalde dit net zo van de FP.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:28:02 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88775884
ORANGE CITY - A U.S. tourist has been found last Friday a bot that looks like a part of a jaw of a man. The tourist took the bone to the Phoenix hotel after police were called. The tourist told the officers that he was the bone on the beach near the hotel had been found.

Justice confirms in part the message that morning was in Diario. That morning paper had a photograph in print, this picture is not of the lost bone, let spokesperson Angela Ann of the Public Prosecutor (OM) Amigoe. "The prosecutor has the photo in Diario seen, which is not the bone. For that bone contains only one tooth. "Well that confirms the OM agents with bone have flown to the Netherlands for further investigation by the Netherlands Forensic Institute. If the investigation shows that it really is a human bone, the judiciary continued to research, says Angela. Meanwhile, the media has speculated about a connection with the 2005 American teen Natalee Holloway disappeared.

Nog geen zekerheid dus.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:43:28 #11
325296 groen_meisje
Follow the yellow brick road
pi_88776550
Jeez dat bericht is denk ik grammaticaal een stuk enger dan het vinden van die hele kaak...
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:08 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88778526
The tourist told the officers that he was the bone on the beach _O-

Zal wel Babelfish zijn of zo? Heb 't net uit een ander topic gehaald :')
pi_88779192
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
één keer in het jaar spoelt er iets aan, het begint nu met een kaak, waarom?
Zodat Peter R de Vries het zaak je nog verder kan gaan melken.
:Y :Y tuurlijk,kijkcijfers en verkoop van de afleveringen aan het buitenland :Y :z
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 17 november 2010 @ 21:25:17 #14
207372 bastibro
I`ll get there
  donderdag 18 november 2010 @ 18:51:20 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88872565
Ik vind verder geen enkele bron die ook meldt dat het om een white female zou gaan.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:55:21 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88872734
Voorlopig kan het inderdaad de kaak van iedere willekeurige dode zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_88873773
gaan we hier over joran//natalee//flores verder ??

had er al melding van gemaakt in de andere topic dat over beth//peter
maar is inderdaad net iets anders

wie weet gaan we net als vroeger 5 of 6 joran topics krijgen *O*

er is nog bij mij een kleine hoop dat ooit iemand bij fok de topic

natalee in the rebound # onder het stof vandaan haalt })

houden moderator's van chocolade repen :? en cola light ???
(heb alle andere dingen al geprobeert :) )
maar goed , er is een hele discussie gaande hoe men zo snel kon zien dat het van een jonge witte ( donkey >:) ) vrouw was. als ik het moet geloven heeft het met de twee bulten van de man te maken ( wist niet dat mannen daar ook al twee bobbels hadden en vrouwen niet). waarom dat nou jong moest zijn kon men ook gelijk zien maar weet niet meer waarom.

we wachten dus op uitslag , en op aruba roepen ze al gelijk. we zullen wel zien of we iets prijsgeven. of dat we de info onder de pet houden. als we niets horen weten we ook weer dat natalee gevonden is.

wat lekker opvalt is dat deze vondsten allemaal in groepjes komen, kan toeval zijn. maar je verzint het niet dat na peter r de vries docu over beth nu weer botje is gevonden.
maar het blijkt niet zo mooi weer te zijn geweest op dat vrolijke eiland.

dus lopen de toeristen neergebogen naar elke zandkorrel te kijken o|O
( door storm kustlijn omgewoeld , zodoende do they see where nobody has look before _O_ )
je vraag je af waar die f16's eigenlijk foto's van genomen hebben // iedereen in 2005 met hun prikstok zat ??
  donderdag 18 november 2010 @ 19:29:43 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88874151
Nee hoor, dit topic gaat gewoon alleen over de kaak, 't vervangt niets of zo. Oh, en de rebound zullen we binnenkort niet gaan verwelkomen.

Wie heeft dat aan de kaak gezien? Er zijn geen foto's van toch? Er was wel een foto maar dat bleek niet de kaak te zijn, of zo.
pi_88875421
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor, dit topic gaat gewoon alleen over de kaak, 't vervangt niets of zo. Oh, en de rebound zullen we binnenkort niet gaan verwelkomen.

Wie heeft dat aan de kaak gezien? Er zijn geen foto's van toch? Er was wel een foto maar dat bleek niet de kaak te zijn, of zo.
het is allemaal lekker vaag weer, maar er schijnt iemand op aruba toch verstand te hebben over zulke zaken ( kwaadde tongen beweren dat anita van der sloot deze hobby heeft :o )

het gekke is dat niemand maar even de moeite heeft genomen om de echte gevonde kaak te kieken.

wie nou in aruba dus heeft gezegd het is menselijk en van een jonge vrouw is niet bij mij bekend
maar de americanen zijn er weer wild van w/
de toerist heeft het dus ergens gevonden , heeft het laten zien in zijn hotel aan personeel ?? , die zijn wit weggetrokken en hebben de politie gebeld, daar dachten ze ( nee he niet weer c_/ ) , weg ermee naar holland laten die het maar uitzoeken.
daarom is het zo geweldig dat ze toch konden zien dat het menselijk was en nog wel van een jouwe blanke vrouw.

wel erg dom is het om een persbericht uit te geven waarin staat dat ze nog wel zien of ze de uitslag naar buiten brengen, gaan die americanen gelijk gillen cover up !!!!

o ja edit : ik zal over 5 jaar de vraag nog wel eens stellen. ik hou wel van volhouden :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door plonsikduik op 18-11-2010 20:06:41 ]
pi_88889731
kijk zo herken ik ze weer in aruba _O-

eerst zeggen we weten het zeker, dan belt een vriendje van der sloot en zegt ben je nu helemaal gek onze man in peru lacht zich dood.
maak eens een draai !!! en cover up the crime !!!

over een paar dagen is de onderkaak natuurlijk niet van een jonge blanke vrouw, maar van plastic of een dier wat op mensen lijkt :)

ARUBA (NBC/WSFA) - First a definite, then a "no comment" from the Aruban prosecutor's office after announcing what could be a major breakthrough in the Natalee Holloway case.

A prosecutor in Aruba said initial examinations of a piece of bone found on a beach earlier in the week belong to a young female. Now, the prosecutor's office says it won't comment on the reports that quoted them as saying the bone was definitively from a human female - not even to say if the report was incorrectly stated.

The prosecutor's office would only say it was still awaiting forensic results on whether or not the bone was human or animal.

http://www.myfoxal.com/Global/story.asp?S=13529572
pi_88893619
quote:
De onderkaak die op Aruba aangetroffen werd en mogelijk van Natalee Holloway is, blijkt inderdaad van een jonge vrouw te zijn.

Dat heeft een Arubaanse aanklager onthuld, melden Amerikaanse media. De onthulling leidt tot nog meer hoop in het onderzoek naar de sinds 2005 vermiste tiener Natalee Holloway. Aruba is een klein eiland waar niet zoveel jonge vrouwen verdwijnen.

De informatie is gebaseerd op de eerste onderzoeksresultaten, na de vondst van de onderkaak. DNA tests moeten nu uitwijzen of de menselijke resten inderdaad aan Natalee Holloway toebehoren.

De kaak werd vrijdag gevonden op het strand bij het Phoenix Hotel, niet ver van de Bubali Plas. Dat is een van de plekken die Joran van der Sloot aanwees in een bekentenis, als waar hij haar lichaam zou hebben verborgen.

Het bot is inmiddels in Nederland en wordt onderzocht in Den Haag bij het Forensisch Instituut (NFI). Zij doen geen mededelingen over de ontdekking. "Wij doen onderzoek naar het kaakbeen in opdracht van het OM in Aruba en wij rapporteren aan het OM. Zij bepalen wat ze wanneer naar buiten brengen", meldt een woordvoerder in BN De Stem.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:09:13 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88894706
Ooohh.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:12:49 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88894819
Nou, onttrek er DNA aan en laat ze een beetje opschieten...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_88895898
Gaat er dan eindelijk wat gebeuren? *O*
pi_88914705
ze hebben in ieder geval een menselijk onderkaak, maar misschien wel op natuurlijke dood.
even checken of je vriendin kwijt bent geraakt bij zonnen ?? zwemmen in zee. van gele banaan gevallen en nooit meer terug gezien enz,enz.

als het niet van natalee is wie missen we dan nog ???
zouden die americanen dat even kunnen uitzoeken ??

en wel zo snel mogelijk ( bommen en granaten !!)
we hebben niets aan lege granaat omhulsels :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')