Het contrast is zo groot met de vorige exit...quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Ze weten het toch allang. Moeilijke beslissing hoor!
dat kunnen ze haar niet aandoenquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ah Janice hoeft er niet bij te zijn als René zingt
quote:
True...quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het contrast is zo groot met de vorige exit...
samequote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Migwi het volgende:
Wat zat Bastiaan met z'n paddenkop net Alix af te zeiken dan dat ze het niet goed deed.
Wij zitten hier te kijken en zaten Melissa juist uit te lachen omdat die wel heel ongemakkelijk deed en toen maar Alix beetpakte.
Of ligt dat dan weer aan ons
Doe normaalquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Kanker gek dat rene froger ook nog komt kanslozer kan niet meer
nee, vond het ook al raar...quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Migwi het volgende:
Wat zat Bastiaan met z'n paddenkop net Alix af te zeiken dan dat ze het niet goed deed.
Wij zitten hier te kijken en zaten Melissa juist uit te lachen omdat die wel heel ongemakkelijk deed en toen maar Alix beetpakte.
Of ligt dat dan weer aan ons
Kan het nog nepper?quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Lauuwtje het volgende:
Playback, haren geverfd, tanden gebleekt en onder de zonnebank geweest
Ja? xDquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef alors het volgende:
Ow mijn god, dit is spesjaal voor Natas geschrevuhhh
Hij's ook al 50 hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef PachangaNL het volgende:
zeker playback, en zijn haar is geverfd!
Nee hoor, hij bezingt de achtbaan van de maaisjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef alors het volgende:
Ow mijn god, dit is spesjaal voor Natas geschrevuhhh
Onderkant van z'n gebit vergeten of zie ik het verkeerd??quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Lauuwtje het volgende:
Playback, haren geverfd, tanden gebleekt en onder de zonnebank geweest
Dat krijg je met de recessie hahaquote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Onderkant van z'n gebit vergeten of zie ik het verkeerd??
'Je bent niet BNTM, maar je ziet er wel leuk uit met een matrozenpet'quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef megamandy het volgende:
Arme Alix, dat petje met sjaaltje, nouwja eigenlijk al die kleding pfff
Johquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Migwi het volgende:
Eigenlijk is dit best een heel slecht programma
Ze wisten dat René dan zou ophouden.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
En na dit korte intermezzo weet de jury "opeens" wie ze er nu uitgooien?!
HOUDOE EN BEDANKTquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
'Je bent niet BNTM, maar je ziet er wel leuk uit met een matrozenpet'
Ja, ik kijk normaalgesproken niet.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dag Reneehee! dahag, dahag , dahag , dag Renee!![]()
![]()
![]()
![]()
(op de melodie van Sinterklaas..)
helaas heb je gelijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Migwi het volgende:
Eigenlijk is dit best een heel slecht programma
Sorry, bedoelde het niet zoquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, ik kijk normaalgesproken niet.
Paar keer vluchtig gezien en weet dat Marjolein heel leuk is, maar verder..
quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
Renee loopt weg alsof ze het in de pocket heeft
SMS voor Alix, Alix naar 9596quote:
Volgende week? ANTM?quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef PachangaNL het volgende:
als dierenee wint, kijk ik volgende week niet meer!
Hmm.. dat is ook wel leuk jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef MissJ het volgende:
AJB Melissa moet winnen!
Ik wil die kop van Renee zien als ze echt net op het laatste moment dus niet wint
Go Daphnequote:
Dat magquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik Melissa alvast feliciteren met haar overwinning
Dan heeft ons miss-je vast nog wel een "ik vind het helemaal niet erg, we zijn állemaal winnaars!" op haar repertoire staanquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef MissJ het volgende:
AJB Melissa moet winnen!
Ik wil die kop van Renee zien als ze echt net op het laatste moment dus niet wint
Zijn 'jullie' daar pas?quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, met mini meisjes (lees onder de 1.70)
Ja maar ze ging volgende week niet kijken...quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
kleine modellenquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef megamandy het volgende:
Wat zeiden ze eigenlijk bij die aankondiging voor antm? De eerste antm met ....?
zie post boven jequote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef megamandy het volgende:
Wat zeiden ze eigenlijk bij die aankondiging voor antm? De eerste antm met ....?
meisjes < 1.70 (5'8")quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef megamandy het volgende:
ooh dat dusquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft ze zelf naar gemaakt of RTL heeft lopen knippen, waardoor het zo lijktquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef alors het volgende:
aaahaa echt alles wat Renee doet wordt negatief opgevat hier
Al zou ze oprecht vol medeleven kijken dan is het volgens sommige hier nog een vuile acterende heks
Wat geil jij toch op Reneequote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Al zou ze oprecht vol medeleven kijken dan is het volgens sommige hier nog een vuile acterende heks
op zekersssssssssss dat ze zoiets dan gaat zeggen!quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Inx het volgende:
Dan heeft ons miss-je vast nog wel een "ik vind het helemaal niet erg, we zijn állemaal winnaars!" op haar repertoire staan
ik denk toch het eerstequote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft ze zelf naar gemaakt of RTL heeft lopen knippen, waardoor het zo lijkt
Het probleem is dat ze niet eens weet wat oprecht is. Renee is echt me, myself and I.quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Kan best, maar ik vin Melissa mooier op de foto staanquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Starfish het volgende:
Go Renee!
Ben het met iedereen eens dat ze arrogant overkomt en dat ze best wel gehaaid te werk is gegaan.. maar ze heeft het de hele competitie wel gewoon erg slim gespeeld, ook al was 't best hard.
Team Melissaquote:Op maandag 15 november 2010 21:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kan best, maar ik vin Melissa mooier op de foto staanen beter lopen, en knapper
Het heeft gewoon weinig zin als ze wint, zoveel jaar kan ze dan gewoon niet meer mee, gaat dus meer om het praktische aspect.quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Starfish het volgende:
Go Renee!
Ben het met iedereen eens dat ze arrogant overkomt en dat ze best wel gehaaid te werk is gegaan.. maar ze heeft het de hele competitie wel gewoon erg slim gespeeld, ook al was 't best hard.
Jaquote:
Nu Alix eruit ligt, eensch.quote:
die kon het ook allemaal niet meer aanzien en is vertrokken uit schaamtequote:
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vooral Daphnedie is over de houdbaarheidsdatum heen.
hahahaquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
die is vertrokken uit schaamte
Janice? Schaamte?quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
die is vertrokken uit schaamte
oh ik had em ge-edit maar ben nie zo snelquote:
dat ze hier niet mee geassocieerd wil worden bedoel ikquote:
En dat geslijm tegen Janicequote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vooral Daphnedie is over de houdbaarheidsdatum heen.
"de finalisten van de benelux next topmodels."quote:
Ik.wens.de.modellen.veel.succes.. jeweetsquote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ali b homeboiz jeweetsssss aiiiight
Ali is uit op een sexdatequote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
"de finalisten van de benelux next topmodels."
rezpekt mann jeweetzzzquote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ali b homeboiz jeweetsssss aiiiight
geen idee..quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef laplonga het volgende:
Maar, die voorstukjes, daar leek het alsof de dame in het roze jurkje zou winnen? Of was dat oud? Daar waren een paar meiden de dame in het roze aan het feliciteren.
oh ze hebben allebei roze aanquote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef laplonga het volgende:
Maar, die voorstukjes, daar leek het alsof de dame in het roze jurkje zou winnen? Of was dat oud? Daar waren een paar meiden de dame in het roze aan het feliciteren.
Alsjeblieft niet dan zou Renee winnenquote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef laplonga het volgende:
Ja, idd, veel te verwarrend.quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
oh ze hebben allebei roze aan
quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
Frans Molenaar, ik ga nu iets toegeven. Ik was vorige week in de C&A, op zoek naar een colbertjasje-achtig iets. Ik zag zo'n Fransje Molenaar daar hangen. Zag er leuk uit. Mwah, aardig. Ik 't ding passen. Realiseer ik me. Ik ben godverdomme toch geen 60. Uit dat ding.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Qebbel het volgende:
Renee is Melissa's moeder en Janice de oma
quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef MissJ het volgende:
ik hoop zo dat Melissa alle stemmen krijgt. Ik wil zo graag die kop van Renee dan zien
ik hoop zo dat Melissa alle stemmen krijgt. Ik wil zo graag die kop van Renee dan zien
gelukkig niet hequote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Lauuwtje het volgende:
Gelukkig was dit niet al aan het begin van de show bekend
quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Maraca het volgende:
Maar het blijft een baggerprogramma en de live show was om te janken
quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Maartel het volgende:
'tenk joe very muts jeeenisss, wie luf joe!!!!'
Volgend seizoen hoef ik deze pulp dus niet te volgen? MOOIquote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Lauuwtje het volgende:
Gelukkig was dit niet al aan het begin van de show bekend
Haha jewelquote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Volgend seizoen hoef ik deze pulp dus niet te volgen? MOOI
echt zo fout dat het weer leuk wordtquote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Programma wat nu komt is ook op te lachen huilen
quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
echt zo fout dat het weer leuk wordt
en d'r studie betalenquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Samson het volgende:
3 jaar contract, 50,000 eur, ik zou er als topmodel mn bed niet voor uitkomen, misschien kan ze van het geld de auto van dr vriend een beetje verder oppimpen...
Als daar nog kosten van af gaan...quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Starfish het volgende:
3 jaar .. als dat voor 50K is dat niet echt veel..
Ik heb m'n rekenmachine er even bijgepakt: 50000/36 is 1388,-quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Samson het volgende:
3 jaar contract, 50,000 eur, ik zou er als topmodel mn bed niet voor uitkomen, misschien kan ze van het geld de auto van dr vriend een beetje verder oppimpen...
Dat was echt episch.quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Maartel het volgende:
De gesponsorde momenten waren de 2 hoogtepunten van t seizoen
Melissa's "gratis naar de Kruidvat, wie wil dat nu niet?"
En Renee/Marjolein's "Ben jij nog niet ingesmeerd?" "Nee, dat doe ik nu, met factor 15 van Olaz"
kan ze mooi aan d'r studie bestedenquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb m'n rekenmachine er even bijgepakt: 50000/36 is 1388,-
Hahaha volgens mij levert een baantje bij de supermarkt hetzelfde op. Helemaal als dit bruto-bedragen zijn.
Renate is een stuk beter inderdaad. Al heeft ze een soort sloomheid in haar stem waar ik me aan ga irriteren. Maar alles is beter dan Daphne!quote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tenenkrommend, die gesprekjes tussen Daphne en Janice. Nee Daphne, je kan niet presenteren. Alsjeblieft iemand anders de volgende keer. En geen Nikkie, Bridget of Nicolette. Doe maar Renate Verbaan ofzo.
Naast dat contract verdienen ze natuurlijk ook gewoon aan andere shoots etc..quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb m'n rekenmachine er even bijgepakt: 50000/36 is 1388,-
Hahaha volgens mij levert een baantje bij de supermarkt hetzelfde op. Helemaal als dit bruto-bedragen zijn.
Is die 50k dan een minimun verdienste wat ze sowieso binnenhalen, ook al worden ze maar 1x per half jaar geboekt?quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Naast dat contract verdienen ze natuurlijk ook gewoon aan andere shoots etc..
ik kijk net het einde terug, heel raar ja niet echt een spanningsopbouw. Niet echt RTLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |