Het contrast is zo groot met de vorige exit...quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Ze weten het toch allang. Moeilijke beslissing hoor!
dat kunnen ze haar niet aandoenquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ah Janice hoeft er niet bij te zijn als René zingt
quote:
True...quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het contrast is zo groot met de vorige exit...
samequote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Migwi het volgende:
Wat zat Bastiaan met z'n paddenkop net Alix af te zeiken dan dat ze het niet goed deed.
Wij zitten hier te kijken en zaten Melissa juist uit te lachen omdat die wel heel ongemakkelijk deed en toen maar Alix beetpakte.
Of ligt dat dan weer aan ons
Doe normaalquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Kanker gek dat rene froger ook nog komt kanslozer kan niet meer
nee, vond het ook al raar...quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Migwi het volgende:
Wat zat Bastiaan met z'n paddenkop net Alix af te zeiken dan dat ze het niet goed deed.
Wij zitten hier te kijken en zaten Melissa juist uit te lachen omdat die wel heel ongemakkelijk deed en toen maar Alix beetpakte.
Of ligt dat dan weer aan ons
Kan het nog nepper?quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Lauuwtje het volgende:
Playback, haren geverfd, tanden gebleekt en onder de zonnebank geweest
Ja? xDquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef alors het volgende:
Ow mijn god, dit is spesjaal voor Natas geschrevuhhh
Hij's ook al 50 hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef PachangaNL het volgende:
zeker playback, en zijn haar is geverfd!
Nee hoor, hij bezingt de achtbaan van de maaisjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef alors het volgende:
Ow mijn god, dit is spesjaal voor Natas geschrevuhhh
Onderkant van z'n gebit vergeten of zie ik het verkeerd??quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Lauuwtje het volgende:
Playback, haren geverfd, tanden gebleekt en onder de zonnebank geweest
Dat krijg je met de recessie hahaquote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Onderkant van z'n gebit vergeten of zie ik het verkeerd??
'Je bent niet BNTM, maar je ziet er wel leuk uit met een matrozenpet'quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef megamandy het volgende:
Arme Alix, dat petje met sjaaltje, nouwja eigenlijk al die kleding pfff
Johquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Migwi het volgende:
Eigenlijk is dit best een heel slecht programma
Ze wisten dat René dan zou ophouden.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
En na dit korte intermezzo weet de jury "opeens" wie ze er nu uitgooien?!
HOUDOE EN BEDANKTquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
'Je bent niet BNTM, maar je ziet er wel leuk uit met een matrozenpet'
Ja, ik kijk normaalgesproken niet.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dag Reneehee! dahag, dahag , dahag , dag Renee!![]()
![]()
![]()
![]()
(op de melodie van Sinterklaas..)
helaas heb je gelijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Migwi het volgende:
Eigenlijk is dit best een heel slecht programma
Sorry, bedoelde het niet zoquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, ik kijk normaalgesproken niet.
Paar keer vluchtig gezien en weet dat Marjolein heel leuk is, maar verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |