quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
He Borremansquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
ben dol blij dat ik er heel snel weer af kon hoor.. maar het gevoel alsof iemand 'de gordijnen open doet' zou ik wel weer willen ervaren..quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Mnou ziek, helemaal normaal niet misschienquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
BoNderweg Taar Morgenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, boek twee van The Wheel of Time uit. Nu verder met boek 3, The Dragon Reborn.
Nog 12 te gaan.
Oke Ter Attentie Van 74quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Benelux Next Top Modelquote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Brilletje kopen??quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Numbness pilletjes
Dexter uitgekeken. Mwah aflevering. Weet niet of het is doordat ik nu elke week een nieuwe aflevering kijk ipv 12 op een dag
Wel weer leuke wasberen gezien en Julia Stiles lijkt op Sunnie
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Hoi Dude
Waarom doe je eigenlijk zo'n moeite om je boos over mij te maken? Als het je zo stoort, dan lees je het toch gewoon niet?
@Anthraxx: Mijn naam is geen spelfout, ik vind het gewoon leuk staan zo.
Ik wacht op de pocket. Past beter bij de rest. Tegen die tijd is die er vast welquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Have fun!!
Ik baal.. zit nog op de hardcover van het laatste boek te wachten maar weet nu niet meer precies waar de rest over ging
Beetje christus gestorven aan het kruis gevoelquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamIk begrijp het niet, alsof je daar een ander mens van wordt.
Wat ben je toch een attente en ad remme knulquote:
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een mooiere stem dan zij
Dieeeeep.quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)
Ik hoorde mijn eigen stem weer op een filmpje dit weekendquote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)
al had iemand mij ff gewaarschuwd wat je ervan kunt krijgen was ik er niet aan begonnenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Nee ik word er geen ander mens van, maar het voelt voor mij niet prettig als mensen door mijn naam alleen al denken 'oh daar heb je die mafkees weer'. Misschien gebeurt dat nu ook, maar waarschijnlijk in mindere mate.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamIk begrijp het niet, alsof je daar een ander mens van wordt.
Ik heb alles juist hardcover.. dan staat die grote lompe uitgave die er nu ligt niet..quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wacht op de pocket. Past beter bij de rest. Tegen die tijd is die er vast wel. Maar het verhaal is complex en soms wat te gedetailleerd. Snap best dat je het nu al vergeten bent
hoe was de dagschotel?quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Verder fijn avondje in Utrecht gehad met mn pa, was gezellig
Tsjonge jonge, als ik er geen drama van maak doen jullie het wel voor mequote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje christus gestorven aan het kruis gevoel
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach raar was ik toch al benoemd in deze SC, dus dat maakt niet veel uit toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.
Behalve als je je nieuwe kloon introduceert in dezelfde SC waar ze je nogal bekriticeerde. Dat is wat raar.
Achja, The Dragon Reborn dus.
Het is wachten op de aangekondigde verfilming. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb alles juist hardcover.. dan staat die grote lompe uitgave die er nu ligt niet..
Maar ja, om nou 1,5 jaar weer opnieuw te gaan lezen.. misschien alleen het voorgaande boek, dan weet ik het vast wel weer ongeveer allemaal of zo![]()
ja Steer is goed op gang vandaag. laat em maar, hijs vast ongesteldquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, als ik er geen drama van maak doen jullie het wel voor me
Ik vond de kloon van Sarabi toch wel overtuigendquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.
Behalve als je je nieuwe kloon introduceert in dezelfde SC waar ze je nogal bekriticeerde. Dat is wat raar.
Achja, The Dragon Reborn dus.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wachten op de aangekondigde verfilming. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen?
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond de kloon van Sarabi toch wel overtuigend
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoenquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat worden minstens 353 films dan denk?
![]()
Schijnt van Wetten der magie een serie te zijn.. die de hele verhaallijn overhoop gooit geloof ik, maar ok..
Echt welquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Sarabi is ook liever dan Miss_S
Ah, handig..quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoen. verhaal eindigt niet dus.
Die ken ik niet!quote:Oh, A song of Fire and Ice wordt ook als HBO (?) serie opgenomen op dit moment.
Ik kon niet zo hypocriet doen, hier posten zonder te zeggen wie ik was.. Dat zou me heel raar gevoeld hebben, en ik denk dat dát al helemaal niet gewaardeerd zou zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..
daar heb je een punt!quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik kon niet zo hypocriet doen, hier posten zonder te zeggen wie ik was.. Dat zou me heel raar gevoeld hebben, en ik denk dat dát al helemaal niet gewaardeerd zou zijn.
Het was dan ook niet hier dat Sarabi voorheen actief was voor zo ver ik weetquote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik kon niet zo hypocriet doen, hier posten zonder te zeggen wie ik was.. Dat zou me heel raar gevoeld hebben, en ik denk dat dát al helemaal niet gewaardeerd zou zijn.
Oh daar ben ik heel benieuwd naar! Die boeken zijn goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoen. verhaal eindigt niet dus.
Oh, A song of Fire and Ice wordt ook als HBO (?) serie opgenomen op dit moment.
Maar dat komt ook wel omdat ik in het echt ook anders ben gewordenquote:
Nou idd!! Aangezien je al 1,5 jaar bezig kan zijn met het lezen er van.. Minstens 3 maanden film of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
Een Wheel of Time film gaat zo moeilijk worden. Het boek is al vele malen complexer dan Lord of The Rings en dan nog iets van 13 hoofdrollen die allemaal hun eigen verhaal hebben...
Good luck voor de regisseur.
Hmm volgens mij heb ik het wel meteen gezegd bij mijn intro.....alleen waren het er een paar alweer vergetenquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..
Als het met jou kan, kan het ook met mij. Maar dat zal de tijd voor ons allen aan moeten tonenquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat komt ook wel omdat ik in het echt ook anders ben geworden
En jullie gezelligheid helpt ook mee
Nu jullie alleen nog een keertje echt ontmoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal waar, maar ik wil ook best wel hypocriet zijn hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het was dan ook niet hier dat Sarabi voorheen actief was voor zo ver ik weet
Ik wist het niet, en ik weet ook niet wie je was. Ik weet wel dat je pas onlangs (weer?) 'ontmaskerd' bent hier..quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik het wel meteen gezegd bij mijn intro.....alleen waren het er een paar alweer vergeten
Het was in ieder geval geen geheim
En dan ook achter elkaar alle films kijken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou idd!! Aangezien je al 1,5 jaar bezig kan zijn met het lezen er van.. Minstens 3 maanden film of zo?
Bij mij zullen ze het vast onthoudenquote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik het wel meteen gezegd bij mijn intro.....alleen waren het er een paar alweer vergeten
Het was in ieder geval geen geheim
dat je veranderd bent ligt helemaal aan jezelfquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En jullie gezelligheid helpt ook mee
Nu jullie alleen nog een keertje echt ontmoeten
Ik hoop dat je in het echte leven dan ook beter gaat worden inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Als het met jou kan, kan het ook met mij. Maar dat zal de tijd voor ons allen aan moeten tonen
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben als TAV74 ook een stuk aardiger dan onder mijn andere username
ik vind Tong aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben als TAV74 ook een stuk aardiger dan onder mijn andere username
Jij was toch Danny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke marathon!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ook achter elkaar alle films kijken?.
The plot thickensquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!
Wie vindt jij eigenlijk niet aardig?quote:
nou en? des te trotser kun je zijn op wie je nu bent. je weet zelf dat je sterker bent. fuck de restquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Bij mij zullen ze het vast onthouden
Idemquote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuke marathon!!
Vond de LOTR marathon in de bios al een hele zit
quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had Sarabi al heel snel door in de dieetclub. Hoor
Noem je me nou een aap?quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!
In het echte leven staan de zaken er een stuk beter voor op allerlei (en vooral ook sociaal) gebied dan in het digitale leven, lolquote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het echte leven dan ook beter gaat worden inderdaaddan moet het wel lukken zoals bij mij
NOU!! Niet verklappen joh!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik ben eigenlijk ook Sunny, maar dat wisten jullie natuurlijk al
haha hooghartige mensen en mensen die niet eerlijk zijnquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wie vindt jij eigenlijk niet aardig?
Neheee. Ik noem je een mouw.quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Noem je me nou een aap?![]()
Wil je rellen he?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had Sarabi al heel snel door in de dieetclub. Hoor
quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Ik krijg nu al lichamelijke klachten als ik er aan denk...
Maar wat nou als je hooghartige mensen hebt die eerlijk zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hooghartige mensen en mensen die niet eerlijk zijn
Dat is een wijd verspreid misverstandquote:
Ja en ik ben Den_Haag en Golferquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
't komt een beetje bi overquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer een andere naam.....vind Sarabi toch niet zo mooi maar om nu weer te gaan veranderen
dan nog. opzouten met doen alsof je meer bent dan een ander.quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat nou als je hooghartige mensen hebben die eerlijk zijn?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hooghartige mensen en mensen die niet eerlijk zijn
Die zijn 50% aardig.quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat nou als je hooghartige mensen hebt die eerlijk zijn?
Hmm, maar.... euhm... héquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Dat denken lukt me aardig ja, vroeger kreeg ik er buikpijn van als iemand op internet iets onaardigs zei. Nu heb ik zoiets van, als iemand onaardig doet, hoef ik daar niks mee te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou en? des te trotser kun je zijn op wie je nu bent. je weet zelf dat je sterker bent. fuck de rest
Kwam ik laatst ook achterquote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies en ik heet ook geen Sara
Het is gewoon van The Lion King
Gelukkig is het digitale leven niet echt dus is het helemaal zonnig voor jequote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
In het echte leven staan de zaken er een stuk beter voor op allerlei (en vooral ook sociaal) gebied dan in het digitale leven, lol
Oke nu wil ik echt een andere naamquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwam ik laatst ook achter
Dacht eerst dat je sara heette en bi was
Komt ook een beetje door Sararaats
In ieder geval goed op wegquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig is het digitale leven niet echt dus is het helemaal zonnig voor je
Letterlijk zelfsquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jahaaa, had ik je daar toch mooi anderhalf jaar te pakken he
Maar.... maar.... wie was hier laatst dan op bezoekquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jahaaa, had ik je daar toch mooi anderhalf jaar te pakken he
Niet waar. Flikker op en doe normaalquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig ben ik hooghartig edoch eerlijk. Dan val ik nog best mee
Maak een kloon aan danquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke nu wil ik echt een andere naam
Sjongejonge, jij snapt ook niks!quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar.... maar.... wie was hier laatst dan op bezoek
Zou je het met Sunnie én haar tweelingzus kunnen doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar.... maar.... wie was hier laatst dan op bezoek
ik ook hoor. was te gevoelig. dat komt nu weer een beetje terug met mn afbouw.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat denken lukt me aardig ja, vroeger kreeg ik er buikpijn van als iemand op internet iets onaardigs zei. Nu heb ik zoiets van, als iemand onaardig doet, hoef ik daar niks mee te doen.
Iets met Wortels in je naam verwerkt?quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke nu wil ik echt een andere naam
sqrt(sarabi)quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets met Wortels in je naam verwerkt?
Kom maar op met die rode pil, ik kan er niet langer tegenquote:
Die snap ik niet?quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets met Wortels in je naam verwerkt?
Joh, neem eerst een glas whisky, misschien valt het dan allemaal wel weer meequote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kom maar op met die rode pil, ik kan er niet langer tegen
Ik las sqrt als squirt en nu heb ik de hele posthistorie van Sara weer op mijn netvlies. *kras*.quote:
Liever eerlijk en onaardig dan liegen en aardig of zoiets.........quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het wel erg verwarrend hoor.. eerlijk moeten zijn maar niet onaardig?? de waarheid is soms gewoon onaardig, wat moet je dan?![]()
Moeilijk hoor..
Ja want bijna niemand kende Miss-S hier, en van jou weten we alles geloof ik.quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Aphrodyte het volgende:
Bij mij zullen ze het vast onthouden
tegen wie heb je het nu? tegen mij? ik zei hooghartig en oneerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het wel erg verwarrend hoor.. eerlijk moeten zijn maar niet onaardig?? de waarheid is soms gewoon onaardig, wat moet je dan?![]()
Moeilijk hoor..
Ja, dat zou je wel zeggen he..quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liever eerlijk en onaardig dan liegen en aardig of zoiets.........
van Miss-S weet ik niks. heeft iemand een link van een mooie discussie?quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja want bijna niemand kende Miss-S hier, en van jou weten we alles geloof ik.
Begin er niet aanquote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van Miss-S weet ik niks. heeft iemand een link van een mooie discussie?
Wel een goed punt. Ik vroeg stipjes ooit eens wat ze graag in een man ziet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liever eerlijk en onaardig dan liegen en aardig of zoiets.........
Gelukkig is dat niet zoquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja want bijna niemand kende Miss-S hier, en van jou weten we alles geloof ik.
als je niets aardigs hebt te zeggen moet je niets zeggen.. [/quote]quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tegen wie heb je het nu? tegen mij? ik zei hooghartig en oneerlijk
Waarom dan de verandering? Ik zie het punt niet helemaal geloof ik..quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Maar kom, het zou lullig zijn geweest als ik me als iemand anders voor was gaan doen. Bovendien zou dat écht elke kans hebben verspeeld dat jullie me ooit nog serieus gaan nemen als dat uit kwam.
Amai, herinner me er niet aanquote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begin er niet aanhele topics vol te vinden, dieetclub of het slanke topic
Quick fix.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom dan de verandering? Ik zie het punt niet helemaal geloof ik..
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
er is een verschil tussen onaardig en onaardig. als iemand zegt dat ik er niet uit zie, mij best. is een beetje verschil in situaties. iedereen is door sommige onderwerpen op zn teentjes getrapt. bij de een over gewichtsverlies, de ander psychologische problemen, weer iemand die het woord kommetje rijst hoort.. moeilijk om aan te geven.
Omdat ik eerst van plan was hier niet meer te posten, en bang was dat niemand verder nog zou lezen wat ik schreef onder mn oude account op de rest van t forum vanwege mn slechte naam.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, geen idee wat dit precies in houdt, maar het klinkt alsof je aardig de sjaak bentquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, herinner me er niet aan
*huil. Ik moet 204 monsternames van vandaag omzetten. Ik heb er nu 10 gedaan
quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
Een stoplicht is een direct machtsinstrument.
Dan kijk je er toch met andere ogen naar, zo'n groot boos stoplicht
Ik ook niet maar ach... Ieder z'n eigen manierquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan weet je tenminste wat je aan die persoon hebtquote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel een goed punt. Ik vroeg stipjes ooit eens wat ze graag in een man ziet.
Het eerste wat ze zei is: 'Liever eerlijk en mij pijn doen dan oneerlijk en aardig zijn'.
Ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wees blij, collega's hebben hier konijnen die in het weekend gevoerd moeten worden. 15 minuten per konijn en 20 konijnen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste wat je aan die persoon hebt
[/quote]quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als je niets aardigs hebt te zeggen moet je niets zeggen..
dat is een goede vraag!quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wanneer komen jullie whisky slobberen? Wij hebben geloof ik behoorlijk wat gemeen.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou het maar gewoon op eerlijkheid eerst.. is me de afgelopen 30 jaar prima bevallen
Er mist ergens een schakel in dit masterplan, ik kan mijn vinger er alleen nog niet helemaal op leggenquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Omdat ik eerst van plan was hier niet meer te posten, en bang was dat niemand verder nog zou lezen wat ik schreef onder mn oude account op de rest van t forum vanwege mn slechte naam.
J.quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel een goed punt. Ik vroeg stipjes ooit eens wat ze graag in een man ziet.
Het eerste wat ze zei is: 'Liever eerlijk en mij pijn doen dan oneerlijk en aardig zijn'.
dat is wijsquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ach... Ieder z'n eigen manier
je hoeft niet denigrerend te doen als je op inconsequenties gewezen wordt..quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij zei ik ook iets ervoor of erna. niet alleen pakken waarmee je me kunt pakken dame
Mij ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is een goede vraag!![]()
lijkt me gezellig![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er mist ergens een schakel in dit masterplan, ik kan mijn vinger er alleen nog niet helemaal op leggen
Nou zie je!quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JD had 8 seizoenen lang ruzie met de Janitor, omdat hij in de eerste aflevering er niet voor uit wilde komen dat hij een penny in de schuifdeur had laten vallen.
Huh?quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er mist ergens een schakel in dit masterplan, ik kan mijn vinger er alleen nog niet helemaal op leggen
Ik heb het er soms nog wel moeillijk mee, ik zwijg soms liever danquote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou het maar gewoon op eerlijkheid eerst.. is me de afgelopen 30 jaar prima bevallen
Wat nu weerquote:
I doubt it..quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Huh?
Als ik niets had gezegd over mn nieuwe account en inderdaad hier niet meer gepost had, had niemand iets gemerkt en gewoon gedacht dat dit een nieuwe user was.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die draagt ook stipjesjurkjes ja?
Mag ik meequote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij ook.
Om even de vijandige sfeer te doorbreken hier.
Nou ja, daar gaan we niet meer achter komenquote:
quote:
Ik hou van stipjesjurkjes alleen maken ze me echt dik dus dat is een beetje jammerquote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die draagt ook stipjesjurkjes ja?
Baldrick!quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I have a cunning plan..
quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij ook.
Om even de vijandige sfeer te doorbreken hier.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baldrick is een held.
I have a cunning plan..
vind het niet zo leuk als dingen half worden opgepikt. een zin uit een verhaal waardoor die zin uit zn verband getrokken wordt. dat gebeurt vaker. en nu ga je vast weer dit wegwuiven..quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je hoeft niet denigrerend te doen als je op inconsequenties gewezen wordt..
De hele dag eerlijk zijn en alles uitspreken wat op je hart ligt lijkt me ook niet handig. Dan had ik in mijn leven iets teveel blauwe ogen en andere verwondingen opgelopen vrees ikquote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het er soms nog wel moeillijk mee, ik zwijg soms liever dan
Liegen doe ik dan weer nooit, maar zwijgen wel soms
gatverdamme, hij doet me denken aan een ex-datequote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I have a cunning plan..
Yes, als ik weer achter mijn laptop zit stuur ik je een Pmquote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan gaan we dat eens even plannen denk??
Klopt, ik zie je dat vaak doen ja.quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind het niet zo leuk als dingen half worden opgepikt. een zin uit een verhaal waardoor die zin uit zn verband getrokken wordt. dat gebeurt vaker. en nu ga je vast weer dit wegwuiven..
Jezus Isa, alsof iemand ook maar negatief is geweest over Sarabiquote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over Sarabi: zij kon er ook niets aan doen dat sommigen hier niet opletten en het dan later gaan hebben over 'ontmaskeren' (que??). Ze heeft het vanaf het begin niet verhuld dat ze gewoon Miss S is. Net zoals Windigo haar nieuwe kloon niet verhuld. Doe daar allemaal toch niet zo moeilijk over, genoeg fokkers die voor een nieuwe naam kiezen omdat ze een punt achter het verleden willen zetten. En als je je er aan ergert dan hoef je niet te reageren.
daar heeft ze ook geen problemen mee als je goed leest.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus Isa, alsof iemand ook maar negatief is geweest over Sarabi
Op één user na dan.![]()
Eén beerput per dag is wel het maximum voor de CUL SC Sunniequote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, ik zie je dat vaak doen ja.
En soms zijn jou verhalen zo tegenstrijdig dat het ook andersom gebeurt.
huh ik heb het over anderenquote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, ik zie je dat vaak doen ja.
En soms zijn jou verhalen zo tegenstrijdig dat het ook andersom gebeurt.
Konijnen zijn leuker dan suffe meetdataquote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij, collega's hebben hier konijnen die in het weekend gevoerd moeten worden. 15 minuten per konijn en 20 konijnen.
ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over Sarabi: zij kon er ook niets aan doen dat sommigen hier niet opletten en het dan later gaan hebben over 'ontmaskeren' (que??). Ze heeft het vanaf het begin niet verhuld dat ze gewoon Miss S is. Net zoals Windigo haar nieuwe kloon niet verhuld. Doe daar allemaal toch niet zo moeilijk over, genoeg fokkers die voor een nieuwe naam kiezen omdat ze een punt achter het verleden willen zetten. En als je je er aan ergert dan hoef je niet te reageren.
Kloptquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Nou weet nog dat veel users daar verbaasd over waren anders. Maakt mij verder niet uit, maar haalde het aan als voorbeeld hoe het ook kan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over Sarabi: zij kon er ook niets aan doen dat sommigen hier niet opletten en het dan later gaan hebben over 'ontmaskeren' (que??). Ze heeft het vanaf het begin niet verhuld dat ze gewoon Miss S is.
Goeie! maar ik erger me niet er aan hoor, ik verbaas me alleen maar..quote:Net zoals Windigo haar nieuwe kloon niet verhuld. Doe daar allemaal toch niet zo moeilijk over, genoeg fokkers die voor een nieuwe naam kiezen omdat ze een punt achter het verleden willen zetten. En als je je er aan ergert dan hoef je niet te reageren.
nee hoor er zijn wel meer dingen. maak je niet druk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Mijn hemel, ik doe alleen maar lief sinds mijn nieuwe identiteit door mij is aangekondigt en toch is alleen mijn aanwezigheid al genoeg voor rellen
waarom had ik deze verwacht? over beerputten opentrekken gesproken.. wil je me zo graag wegpesten?quote:
ja, sorry, ik ga me weer aan mijn voornemen houden..quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eén beerput per dag is wel het maximum voor de CUL SC Sunnie
Ik meende ergens vanavond al ingestemd te hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef LieLie het volgende:
Tav, jullie komen hier nog een keer eten trouwens. Sun en ik hadden zo bedacht dat je dat wel goed zou vinden
Wat heb ik gemist? Of bedoel je mij?quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus Isa, alsof iemand ook maar negatief is geweest over Sarabi
Op één user na dan.![]()
Ja, je bent een puppy. En nu gaat het weer de hele avond over jouquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Mijn hemel, ik doe alleen maar lief sinds mijn nieuwe identiteit door mij is aangekondigt en toch is alleen mijn aanwezigheid al genoeg voor rellen
Nou ja, ik heb t dus uitgelegd. In eerste instantie wilde ik niet herkend worden, en later bedacht ik me dat ik waarschijnlijk toch wel herkend zou worden ook al zou ik niet in de SC posten, en dacht ik oké dan maak ik mezelf gewoon bekend.quote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou weet nog dat veel users daar verbaasd over waren anders. Maakt mij verder niet uit, maar haalde het aan als voorbeeld hoe het ook kan.
[..]
Goeie! maar ik erger me niet er aan hoor, ik verbaas me alleen maar..
Waar?quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik meende ergens vanavond al ingestemd te hebben
nu heeft ze geen problemen meer. dat wilden we allemaal voor haar dus beter om dan niet nog eens eraan te gaan ergeren idd. gaat niemand op vooruitquote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou weet nog dat veel users daar verbaasd over waren anders. Maakt mij verder niet uit, maar haalde het aan als voorbeeld hoe het ook kan.
[..]
Goeie! maar ik erger me niet er aan hoor, ik verbaas me alleen maar..
Daar kan ik niks aan doen, dat iedereen over mij praatquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Of bedoel je mij?
[..]
Ja, je bent een puppy. En nu gaat het weer de hele avond over jou
Neheeee. Zucht.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Puppies kun je opvoedenquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[..]
Ja, je bent een puppy. En nu gaat het weer de hele avond over jou
Nou ja, zo kwam het toen een beetje op me overquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Sarabi het volgende:
Nou vond het niet heel leuk dat het over ontmaskeren ging, maarja nu reageer ik er inderdaad niet meer opvroeger wel
Hmm, klinkt nog steeds alsof je de sjaak bentquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
TAV, het is ook allemaal niet zo vreselijk diepzinnig, ben vandaag de hele dag aan het meten geweest met m'n collega en die data moet nu verwerkt en hij heeft geen tijd maar hij heeft wel de matlab-programmatjes geschreven waarmee ik makkelijk m'n resultaten kan halen uit een enorme zeeeee aan data
Da's ook een beetje overdreven FF, het gaat beter met me ja. En ik praat hier niet meer over problemenquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu heeft ze geen problemen meer. dat wilden we allemaal voor haar dus beter om dan niet nog eens eraan te gaan ergeren idd. gaat niemand op vooruit
Wat was er in Leusden?quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi AnnieIk heb ook naar jou gezwaaid hoor
Eigenlijk wel naar iedereen op de route Rotterdam-Leusden-Delft
Mijn opa zei dan: niet doen, want ik heb het zo graagquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Daar kan ik niks aan doen, dat iedereen over mij praat
Kloptquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja, zo kwam het toen een beetje op me overhet staat niet voor niets tussen '..' he
![]()
Gaat het een beetje Isa?quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al eens eerder opgemerkt dat ik Steer buiten proportioneel onaardig vind doen tegen FFT, maar dat scheen volledig gaan mij te liggen en dus kon Steer fijn verder gaanHet is net of je probeert te bewijzen dat jij & FFT echt geen match zijn zoals lang geleden wel eens voor de grap werd gesuggereerd. Nou, dat jullie geen match zijn lijkt me voor iedereen wel duidelijk dus je kan er mee ophouden.
Ja meid, als je me niet wil geloven dan doe je toch fijn je oren dichtquote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn opa zei dan: niet doen, want ik heb het zo graag
Hehehe nice.quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ook een keer een wraakproductie gedaan en die was geslaagd
een mevrouw genaamd Doenja heeft maar liefst 3 nr's uit mijn tieneract gecoverd en gebruikt voor haar eigen act zonder het te vragen. je hoeft in NL officieel geen toestemming te vragen maar het is gebruikelijk om het wel te doen, of iig aangegeven.
toen kwam ik met een idee om van een geflopt zeiklied van haar een cover te maken en dit nr hoor ik in veel feestcafé's, tenten en heeft een partyhit award gewonnen whaha. samen met Waylon gecoverd. en wat was zij kwaad
Origineel:
Cover:
Hier, gewoon vanuit mijn luie stoelquote:
quote:
Altijd leukquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Geez Louise, wat een sfeer hier. Ik ga wel ff data verwerken ofzo
Dan was ik zeker aan het studeren, of rapporten schrijven en heb ik niks gehoordquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier, gewoon vanuit mijn luie stoel
Nee, maar dat is toch ook wel duidelijk!! mensen hadden het ff gemist en veel van ons kennen je ook alleen maar als de leuke Sarabi!! Dus was toen verbaasd maar dat heeft mijn kijk op je nu niet veranderd. Ik vind dus dat je het goed hebt aangepakt! Je hebt voor jezelf zo echt een nieuwe kans geschapenquote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kloptik had er ook niet echt een probleem mee maar leuk is ook anders
Ik heb nooit stiekem willen doen, sowieso omdat ik dacht niemand mij hier kende
nou-ou, weer een luisteraar minderquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehehe nice.![]()
Weet wel weer gelijk waarom ik niet in feestcafé's kom
Ik niet. Ik probeer de hele tijd alleen maar gezellig te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Vork het volgende:
Hebben jullie nou speciaal voor mij voor vanavond die sfeer opgezet?
Soms valt dat te prefereren jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Geez Louise, wat een sfeer hier. Ik ga wel ff data verwerken ofzo
quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Vork het volgende:
Hebben jullie nou speciaal voor mij voor vanavond die sfeer opgezet?
dat is heeeel anders jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
Nou.. dit heb ik vanavond qua muziek in elkaar gezetWeer eens iets anders, FF:
http://soundcloud.com/rijst/nois
Hangt er vanaf welk werk. Het lab wordt met het dag minder leuk. Ik ben er zo klaar mee. Maar ik zag nog een aardige functie van t weekend, alleen viel ik toen ik thuis kwam in slaap, waardoor ik er niet meer achteraan kon bellen.quote:
Hmm ok, dat is balen.. kan je dat later nog doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welk werk. Het lab wordt met het dag minder leuk. Ik ben er zo klaar mee. Maar ik zag nog een aardige functie van t weekend, alleen viel ik toen ik thuis kwam in slaap, waardoor ik er niet meer achteraan kon bellen.
Ja morgen nog wel, maar er is natuurlijk altijd nog een kans dat de functie al vergeven is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ok, dat is balen.. kan je dat later nog doen?
duimen dus dat dat niet zo is!! Spannend.quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja morgen nog wel, maar er is natuurlijk altijd nog een kans dat de functie al vergeven is.
Effecten eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is heeeel anders jaje bent geluiden en volume aan t uitproberen lijkt het net!
quote:
Zondequote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welk werk. Het lab wordt met het dag minder leuk. Ik ben er zo klaar mee. Maar ik zag nog een aardige functie van t weekend, alleen viel ik toen ik thuis kwam in slaap, waardoor ik er niet meer achteraan kon bellen.
Aliens gesignaleerd bij jou thuis?quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
Nou.. dit heb ik vanavond qua muziek in elkaar gezetWeer eens iets anders, FF:
http://soundcloud.com/rijst/nois
Het lab? welnee, dat doe ik al meer dan een jaar.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Zonde. Het leek je nog zo leuk ...
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch ook wel duidelijk!! mensen hadden het ff gemist en veel van ons kennen je ook alleen maar als de leuke Sarabi!! Dus was toen verbaasd maar dat heeft mijn kijk op je nu niet veranderd. Ik vind dus dat je het goed hebt aangepakt! Je hebt voor jezelf zo echt een nieuwe kans geschapen
Hoe is de kwarktaart overigens geworden?quote:
Gelukkig kan ik het invoeren zelf meestal uitbesteden (beter ook, beetje duur als ik het zelf doe, en ik ben nog onnauwkeurig ook). Bouwen van de datasheet is wel leuk om te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou echt van die spssklusjes![]()
Heb ik 16 uur moeten doen in het 1e jaar als een soort vrijwilligerswerk
Die vacaturequote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Het lab? welnee, dat doe ik al meer dan een jaar.
Probeer ze te lokken, maar het werkt nog nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Aliens gesignaleerd bij jou thuis?
Ik heb dat vorig jaar geleerd, denk niet dat ik het nog vaak zal gebruikenquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Vork het volgende:
Ik ben dat al helemaal weer verleerd, dat SPSS. Terwijl ik er vrij bedreven in was.
Ik vond data invoeren soms heel erg Zenquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig kan ik het invoeren zelf meestal uitbesteden. Bouwen van de datasheet is wel leuk om te doen.
Ja, ik ben gewoon een nederige typfeut wat dat betreftquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig kan ik het invoeren zelf meestal uitbesteden. Bouwen van de datasheet is wel leuk om te doen.
Ik heb het helemaal nog niet over die vacature gehad. Nee er was wel een andere vorige week. Toen zochten ze nog een Food Designer voor 3 dagen in de week. Maar dat was in een of ander kutdorp in de omgeving van Tilburg, waar ik natuurlijk nooit fatsoenlijk zou kunnen komen.quote:
ben je ook.quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik niet. Ik probeer de hele tijd alleen maar gezellig te zijn
Een echte baas gebruikt MatLab?quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
SPSS liet en laat ik altijd door iemand anders doen
Boutprogramma
Goirle? Oisterwijk?quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal nog niet over die vacature gehad. Nee er was wel een andere vorige week. Toen zochten ze nog een Food Designer voor 3 dagen in de week. Maar dat was in een of ander kutdorp in de omgeving van Tilburg, waar ik natuurlijk nooit fatsoenlijk zou kunnen komen.
Komt die fotoserie nog??quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is de kwarktaart overigens geworden?
De lam van Lein was echt goddelijk lekker
Ja preciesquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond data invoeren soms heel erg Zen
Octave voor de Open Source nerdsquote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een echte baas gebruikt MatLab?
Toch is het functioneel een fantastisch programma imo.quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
Boutprogramma
spreek je dat uit als SBS 6quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
Boutprogramma
De foto's zijn leuk, maar het internet is hier echt reuze traag, dus ze is ze nog aan het uploadenquote:
Ik ben allang blij dat ik een licentie geregeld kreegquote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gemaakt, besloot in een impuls om mn haar weer te verven bij de kapper en toen was het opeens 1600 in de middag en moest ik naar Utrecht om met mn vader te eten. Morgen weer een dagquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is de kwarktaart overigens geworden?
De lam van Lein was echt goddelijk lekker
Als je weet hoe het werkt ja. Het is niet heel intitiutatiefquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch is het functioneel een fantastisch programma imo.
Dan wachten we nog even afquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De foto's zijn leuk, maar het internet is hier echt reuze traag, dus ze is ze nog aan het uploaden
+/- 10 km van Tilburg. Plaats wilde ze niet zeggen, dat is altijd een beetje gezeik binnen die wereld. Een food designer is eigenlijk gewoon een creatieve productontwikkelaar. Dus (nieuwe) levensmiddelen ontwerpen, uitdenken en een groot deel van de marketing daar omheen. Daar ben ik dan ook voor opgeleid, maar veel vraag is er niet naar. Meestal zoeken ze technischere mensen en als ik op dat soort functie solliciteer, word ik afgewezen, omdat ik teveel marketing-achtige stages heb gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Goirle? Oisterwijk?
En wat is een food designer precies?
Precies! Vind ik welquote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Maar het is statistiek.. *ril*quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch is het functioneel een fantastisch programma imo.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef rijsttafel het volgende:
Precies! Vind ik wel
Stukje massa-veer-systemen code van vandaag, voor de liefhebbers
Mij impress je niet met een paar jacobianen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, zorgen dat iemand anders het voor je inklopt dusquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
SPSS tja Data invoeren wat minder. Daarna wat output eruit toveren is wel leuk.
Mij welquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mij impress je niet met een paar jacobianen hoor
Maar goed dat ik dan niet ben uitgestaptquote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb m nog niet gemaakt, besloot in een impuls om mn haar weer te verven bij de kapper en toen was het opeens 1600 in de middag en moest ik naar Utrecht om met mn vader te eten. Morgen weer een dag
Weet ik tochquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mij impress je niet met een paar jacobianen hoor
quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Precies! Vind ik wel
Stukje massa-veer-systemen code van vandaag, voor de liefhebbers
Je % toets blijft hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
'quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan niet ben uitgestaptWat voor kleur heb je je haar laten verven?
rijst, statistiek is verrassend boeiend als je het begrijpt
Klopt. Ik hen eigenlijk nooit echt veel data in moeten voeren. Voor alles waar ik SPSS voor heb gebruikt, kon ik het af met onderzoeken via internet. Dan kun je gewoon data verzamelen in een bestand en dat in een keer in SPSS invoeren. Ik weet nog dat we daar een project voor hadden en de enige projectgroep waren die dat op die manier deden. Dan heb je het wel lekker rustig als de rest urenlang formuliertjes zit over te tikkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
SPSS tja Data invoeren wat minder. Daarna wat output eruit toveren is wel leuk.
Hahaquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet ik tochWas ook niet de bedoeling.
Was meer dat Anthraxxx te zien krijgt dat matlab ook symbolisch kan, want dat wist ie niet.
Sinds versie 5 uit 1999 ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Haha. Ik geloof je wel hoor. Is het iets van de latere versies?
Wauw, wat zijn onze meetings dan suf CFquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
TAV, het is ook allemaal niet zo vreselijk diepzinnig, ben vandaag de hele dag aan het meeten geweest met m'n collega en die data moet nu verwerkt en hij heeft geen tijd maar hij heeft wel de matlab-programmatjes geschreven waarmee ik makkelijk m'n resultaten kan halen uit een enorme zeeeee aan data
Geef gewoon een keiharde ram op die toets als ik boos ben als het niet lukt.quote:
Maple stond er om bekend dat het erg goed is om Symbolisch alles op te lossen. Toendertijd waren mijn docenten niet gecharmeerd van Matlab omdat die dat niet of nauwelijks zou kunnenquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Matlab gebruik je toch vaak symbolisch
We hebben een internetverbinding zo snel als het eerste kabelmodem ongeveer. Met een oud modem erbij. In december hebben we snel internet, tot die tijd duurt het de hele avond om 22 MB te uploaden.quote:
Jij bent iemand waar de keuringsdienst van waarde graag op af komtquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Vork het volgende:
+/- 10 km van Tilburg. Plaats wilde ze niet zeggen, dat is altijd een beetje gezeik binnen die wereld. Een food designer is eigenlijk gewoon een creatieve productontwikkelaar. Dus (nieuwe) levensmiddelen ontwerpen, uitdenken en een groot deel van de marketing daar omheen. Daar ben ik dan ook voor opgeleid, maar veel vraag is er niet naar. Meestal zoeken ze technischere mensen en als ik op dat soort functie solliciteer, word ik afgewezen, omdat ik teveel marketing-achtige stages heb gedaan.
Jaja ik loop achterquote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds versie 5 uit 1999 ofzo?![]()
Doorfietsen op dat aggregaat en foto's verwerken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
We hebben een internetverbinding zo snel als het eerste kabelmodem ongeveer. Met een oud modem erbij. In december hebben we snel internet, tot die tijd duurt het de hele avond om 22 MB te uploaden.
Aha! Maar zijn die pijnboompitten dan ook ECHT pijnboompitten of gewoon botgruis van gemalen konijntjes?quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent iemand waar de keuringsdienst van waarde graag op af komt
quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Wauw, wat zijn onze meetings dan suf CF
Maple is een wiskundepakket, waar je naar mijn weten verder niet veel mee kan dan dingen symbolisch uitrekenen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maple stond er om bekend dat het erg goed is om Symbolisch alles op te lossen. Toendertijd waren mijn docenten niet gecharmeerd van Matlab omdat die dat niet of nauwelijks zou kunnen.
Ergo, ik vind Maple erg fijn
Ja, behalve dat ik te kieskeurig ben in het soort producten waar ik me mee wil bemoeien. Ik zal ze niet zo snel op me afkrijgen. Maar inderdaad, sommige productontwikkelaars die voorbij komen in dat programma's ken ik ook nog, van stages of gastcollege's ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Jij bent iemand waar de keuringsdienst van waarde graag op af komt
Ja, dat begreep ik alquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben een internetverbinding zo snel als het eerste kabelmodem ongeveer. Met een oud modem erbij. In december hebben we snel internet, tot die tijd duurt het de hele avond om 22 MB te uploaden.
Wilde toch nog ff kwijt dat je echt een *eneurm* INFP avatar hebt genomen voor je ENFP kloonquote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Aphrodyte het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Welterusten allen die na mij gaan
Trek maar weer eens aan mijn vinger.quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten Aphrodyte! ik ga ook straks. wacht nog ff op een goeie mop ofzo
Oh daar wilde ik net nog wat over PM-en Steer! Heb je mn gedachten gelezen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wilde toch nog ff kwijt dat je echt een *eneurm* INFP avatar hebt genomen voor je ENFP kloon
De kwaliteiten van MatLab aanprijzen aan niet-ingenieursquote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
Matlab is meer engineering. We gaan het volgend jaar ook in het practicum dat ik begeleid invoeren om de robots aan te sturen (gebeurt al, maar het wordt grootschaliger)
Krijgen we dat weer, Golfer in zijn elementquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Trek maar weer eens aan mijn vinger.
Ik ben een ing hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De kwaliteiten van MatLab aanprijzen aan niet-ingenieursJe hebt nog heel wat te leren, Rijstje
Letters niet zo zereneus nemenquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik net nog wat over PM-en Steer! Heb je mn gedachten gelezen?
Ik vind het zo vaag dat er nu opeens ''ENFP'' uit die test blijft komen de afgelopen weken
quote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
Krijgen we dat weer, Golfer in zijn element
Ik kwam een test van 4 jaar geleden tegen, toen scheen ik INTP te zijn.... lolololquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Letters niet zo zereneus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |