quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
He Borremansquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
ben dol blij dat ik er heel snel weer af kon hoor.. maar het gevoel alsof iemand 'de gordijnen open doet' zou ik wel weer willen ervaren..quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Mnou ziek, helemaal normaal niet misschienquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
BoNderweg Taar Morgenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, boek twee van The Wheel of Time uit. Nu verder met boek 3, The Dragon Reborn.
Nog 12 te gaan.
Oke Ter Attentie Van 74quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Benelux Next Top Modelquote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Brilletje kopen??quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Numbness pilletjes
Dexter uitgekeken. Mwah aflevering. Weet niet of het is doordat ik nu elke week een nieuwe aflevering kijk ipv 12 op een dag
Wel weer leuke wasberen gezien en Julia Stiles lijkt op Sunnie
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Hoi Dude
Waarom doe je eigenlijk zo'n moeite om je boos over mij te maken? Als het je zo stoort, dan lees je het toch gewoon niet?
@Anthraxx: Mijn naam is geen spelfout, ik vind het gewoon leuk staan zo.
Ik wacht op de pocket. Past beter bij de rest. Tegen die tijd is die er vast welquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Have fun!!
Ik baal.. zit nog op de hardcover van het laatste boek te wachten maar weet nu niet meer precies waar de rest over ging
Beetje christus gestorven aan het kruis gevoelquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamIk begrijp het niet, alsof je daar een ander mens van wordt.
Wat ben je toch een attente en ad remme knulquote:
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een mooiere stem dan zij
Dieeeeep.quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)
Ik hoorde mijn eigen stem weer op een filmpje dit weekendquote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)
al had iemand mij ff gewaarschuwd wat je ervan kunt krijgen was ik er niet aan begonnenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Nee ik word er geen ander mens van, maar het voelt voor mij niet prettig als mensen door mijn naam alleen al denken 'oh daar heb je die mafkees weer'. Misschien gebeurt dat nu ook, maar waarschijnlijk in mindere mate.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamIk begrijp het niet, alsof je daar een ander mens van wordt.
Ik heb alles juist hardcover.. dan staat die grote lompe uitgave die er nu ligt niet..quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wacht op de pocket. Past beter bij de rest. Tegen die tijd is die er vast wel. Maar het verhaal is complex en soms wat te gedetailleerd. Snap best dat je het nu al vergeten bent
hoe was de dagschotel?quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Verder fijn avondje in Utrecht gehad met mn pa, was gezellig
Tsjonge jonge, als ik er geen drama van maak doen jullie het wel voor mequote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje christus gestorven aan het kruis gevoel
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach raar was ik toch al benoemd in deze SC, dus dat maakt niet veel uit toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.
Behalve als je je nieuwe kloon introduceert in dezelfde SC waar ze je nogal bekriticeerde. Dat is wat raar.
Achja, The Dragon Reborn dus.
Het is wachten op de aangekondigde verfilming. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb alles juist hardcover.. dan staat die grote lompe uitgave die er nu ligt niet..
Maar ja, om nou 1,5 jaar weer opnieuw te gaan lezen.. misschien alleen het voorgaande boek, dan weet ik het vast wel weer ongeveer allemaal of zo![]()
ja Steer is goed op gang vandaag. laat em maar, hijs vast ongesteldquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, als ik er geen drama van maak doen jullie het wel voor me
Ik vond de kloon van Sarabi toch wel overtuigendquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.
Behalve als je je nieuwe kloon introduceert in dezelfde SC waar ze je nogal bekriticeerde. Dat is wat raar.
Achja, The Dragon Reborn dus.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wachten op de aangekondigde verfilming. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen?
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond de kloon van Sarabi toch wel overtuigend
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoenquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat worden minstens 353 films dan denk?
![]()
Schijnt van Wetten der magie een serie te zijn.. die de hele verhaallijn overhoop gooit geloof ik, maar ok..
Echt welquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Sarabi is ook liever dan Miss_S
Ah, handig..quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoen. verhaal eindigt niet dus.
Die ken ik niet!quote:Oh, A song of Fire and Ice wordt ook als HBO (?) serie opgenomen op dit moment.
Ik kon niet zo hypocriet doen, hier posten zonder te zeggen wie ik was.. Dat zou me heel raar gevoeld hebben, en ik denk dat dát al helemaal niet gewaardeerd zou zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..
daar heb je een punt!quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik kon niet zo hypocriet doen, hier posten zonder te zeggen wie ik was.. Dat zou me heel raar gevoeld hebben, en ik denk dat dát al helemaal niet gewaardeerd zou zijn.
Het was dan ook niet hier dat Sarabi voorheen actief was voor zo ver ik weetquote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik kon niet zo hypocriet doen, hier posten zonder te zeggen wie ik was.. Dat zou me heel raar gevoeld hebben, en ik denk dat dát al helemaal niet gewaardeerd zou zijn.
Oh daar ben ik heel benieuwd naar! Die boeken zijn goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoen. verhaal eindigt niet dus.
Oh, A song of Fire and Ice wordt ook als HBO (?) serie opgenomen op dit moment.
Maar dat komt ook wel omdat ik in het echt ook anders ben gewordenquote:
Nou idd!! Aangezien je al 1,5 jaar bezig kan zijn met het lezen er van.. Minstens 3 maanden film of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
Een Wheel of Time film gaat zo moeilijk worden. Het boek is al vele malen complexer dan Lord of The Rings en dan nog iets van 13 hoofdrollen die allemaal hun eigen verhaal hebben...
Good luck voor de regisseur.
Hmm volgens mij heb ik het wel meteen gezegd bij mijn intro.....alleen waren het er een paar alweer vergetenquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..
Als het met jou kan, kan het ook met mij. Maar dat zal de tijd voor ons allen aan moeten tonenquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat komt ook wel omdat ik in het echt ook anders ben geworden
En jullie gezelligheid helpt ook mee
Nu jullie alleen nog een keertje echt ontmoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal waar, maar ik wil ook best wel hypocriet zijn hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het was dan ook niet hier dat Sarabi voorheen actief was voor zo ver ik weet
Ik wist het niet, en ik weet ook niet wie je was. Ik weet wel dat je pas onlangs (weer?) 'ontmaskerd' bent hier..quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik het wel meteen gezegd bij mijn intro.....alleen waren het er een paar alweer vergeten
Het was in ieder geval geen geheim
En dan ook achter elkaar alle films kijken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou idd!! Aangezien je al 1,5 jaar bezig kan zijn met het lezen er van.. Minstens 3 maanden film of zo?
Bij mij zullen ze het vast onthoudenquote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik het wel meteen gezegd bij mijn intro.....alleen waren het er een paar alweer vergeten
Het was in ieder geval geen geheim
dat je veranderd bent ligt helemaal aan jezelfquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En jullie gezelligheid helpt ook mee
Nu jullie alleen nog een keertje echt ontmoeten
Ik hoop dat je in het echte leven dan ook beter gaat worden inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Als het met jou kan, kan het ook met mij. Maar dat zal de tijd voor ons allen aan moeten tonen
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben als TAV74 ook een stuk aardiger dan onder mijn andere username
ik vind Tong aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben als TAV74 ook een stuk aardiger dan onder mijn andere username
Jij was toch Danny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke marathon!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ook achter elkaar alle films kijken?.
The plot thickensquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!
Wie vindt jij eigenlijk niet aardig?quote:
nou en? des te trotser kun je zijn op wie je nu bent. je weet zelf dat je sterker bent. fuck de restquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Bij mij zullen ze het vast onthouden
Idemquote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuke marathon!!
Vond de LOTR marathon in de bios al een hele zit
quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had Sarabi al heel snel door in de dieetclub. Hoor
Noem je me nou een aap?quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!
In het echte leven staan de zaken er een stuk beter voor op allerlei (en vooral ook sociaal) gebied dan in het digitale leven, lolquote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het echte leven dan ook beter gaat worden inderdaaddan moet het wel lukken zoals bij mij
NOU!! Niet verklappen joh!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Ik ben eigenlijk ook Sunny, maar dat wisten jullie natuurlijk al
haha hooghartige mensen en mensen die niet eerlijk zijnquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wie vindt jij eigenlijk niet aardig?
Neheee. Ik noem je een mouw.quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Noem je me nou een aap?![]()
Wil je rellen he?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had Sarabi al heel snel door in de dieetclub. Hoor
quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Ik krijg nu al lichamelijke klachten als ik er aan denk...
Maar wat nou als je hooghartige mensen hebt die eerlijk zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hooghartige mensen en mensen die niet eerlijk zijn
Dat is een wijd verspreid misverstandquote:
Ja en ik ben Den_Haag en Golferquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
't komt een beetje bi overquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer een andere naam.....vind Sarabi toch niet zo mooi maar om nu weer te gaan veranderen
dan nog. opzouten met doen alsof je meer bent dan een ander.quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat nou als je hooghartige mensen hebben die eerlijk zijn?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hooghartige mensen en mensen die niet eerlijk zijn
Die zijn 50% aardig.quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat nou als je hooghartige mensen hebt die eerlijk zijn?
Hmm, maar.... euhm... héquote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
Dat denken lukt me aardig ja, vroeger kreeg ik er buikpijn van als iemand op internet iets onaardigs zei. Nu heb ik zoiets van, als iemand onaardig doet, hoef ik daar niks mee te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou en? des te trotser kun je zijn op wie je nu bent. je weet zelf dat je sterker bent. fuck de rest
Kwam ik laatst ook achterquote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies en ik heet ook geen Sara
Het is gewoon van The Lion King
Gelukkig is het digitale leven niet echt dus is het helemaal zonnig voor jequote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
In het echte leven staan de zaken er een stuk beter voor op allerlei (en vooral ook sociaal) gebied dan in het digitale leven, lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |