quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
He Borremansquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
ben dol blij dat ik er heel snel weer af kon hoor.. maar het gevoel alsof iemand 'de gordijnen open doet' zou ik wel weer willen ervaren..quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Mnou ziek, helemaal normaal niet misschienquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
BoNderweg Taar Morgenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, boek twee van The Wheel of Time uit. Nu verder met boek 3, The Dragon Reborn.
Nog 12 te gaan.
Oke Ter Attentie Van 74quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Benelux Next Top Modelquote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Brilletje kopen??quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Numbness pilletjes
Dexter uitgekeken. Mwah aflevering. Weet niet of het is doordat ik nu elke week een nieuwe aflevering kijk ipv 12 op een dag
Wel weer leuke wasberen gezien en Julia Stiles lijkt op Sunnie
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Hoi Dude
Waarom doe je eigenlijk zo'n moeite om je boos over mij te maken? Als het je zo stoort, dan lees je het toch gewoon niet?
@Anthraxx: Mijn naam is geen spelfout, ik vind het gewoon leuk staan zo.
Ik wacht op de pocket. Past beter bij de rest. Tegen die tijd is die er vast welquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Have fun!!
Ik baal.. zit nog op de hardcover van het laatste boek te wachten maar weet nu niet meer precies waar de rest over ging
Beetje christus gestorven aan het kruis gevoelquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamIk begrijp het niet, alsof je daar een ander mens van wordt.
Wat ben je toch een attente en ad remme knulquote:
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een mooiere stem dan zij
Dieeeeep.quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)
Ik hoorde mijn eigen stem weer op een filmpje dit weekendquote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha ok.. dat zou kunnen (kan me haar stem niet herinneren)
al had iemand mij ff gewaarschuwd wat je ervan kunt krijgen was ik er niet aan begonnenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Nee ik word er geen ander mens van, maar het voelt voor mij niet prettig als mensen door mijn naam alleen al denken 'oh daar heb je die mafkees weer'. Misschien gebeurt dat nu ook, maar waarschijnlijk in mindere mate.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamIk begrijp het niet, alsof je daar een ander mens van wordt.
Ik heb alles juist hardcover.. dan staat die grote lompe uitgave die er nu ligt niet..quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wacht op de pocket. Past beter bij de rest. Tegen die tijd is die er vast wel. Maar het verhaal is complex en soms wat te gedetailleerd. Snap best dat je het nu al vergeten bent
hoe was de dagschotel?quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Verder fijn avondje in Utrecht gehad met mn pa, was gezellig
Tsjonge jonge, als ik er geen drama van maak doen jullie het wel voor mequote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje christus gestorven aan het kruis gevoel
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach raar was ik toch al benoemd in deze SC, dus dat maakt niet veel uit toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.
Behalve als je je nieuwe kloon introduceert in dezelfde SC waar ze je nogal bekriticeerde. Dat is wat raar.
Achja, The Dragon Reborn dus.
Het is wachten op de aangekondigde verfilming. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb alles juist hardcover.. dan staat die grote lompe uitgave die er nu ligt niet..
Maar ja, om nou 1,5 jaar weer opnieuw te gaan lezen.. misschien alleen het voorgaande boek, dan weet ik het vast wel weer ongeveer allemaal of zo![]()
ja Steer is goed op gang vandaag. laat em maar, hijs vast ongesteldquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, als ik er geen drama van maak doen jullie het wel voor me
Ik vond de kloon van Sarabi toch wel overtuigendquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen zien niet aan je history wat je werkelijk bent op dit forum.
Behalve als je je nieuwe kloon introduceert in dezelfde SC waar ze je nogal bekriticeerde. Dat is wat raar.
Achja, The Dragon Reborn dus.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wachten op de aangekondigde verfilming. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen?
Tja, die zei er niet bij wie ze eerder was, althans, pas nadat ze zich ruimschoots positief had geprofileerd onder haar huidige naam..quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond de kloon van Sarabi toch wel overtuigend
Ja en gecancelled halverwege het tweede seizoenquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat worden minstens 353 films dan denk?
![]()
Schijnt van Wetten der magie een serie te zijn.. die de hele verhaallijn overhoop gooit geloof ik, maar ok..
Echt welquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Sarabi is ook liever dan Miss_S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |